
Имам проблем с модула на ESP/ABS на C200CDI
Започната от dimhab, 16 дек 2009 - 09:25:09
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 декември 2009 - 09:25
От известно време колата ми дава ядове.
Спрял или в движение(няма значение) светват на дисплея в следната последователност:
1. Brake lining wear ..... накладки, датчици и спирачната течност са ОК
2. ABS
3. BAS
4. ESP
5. EPC
Вследствие на тези аларми стрелката на километража забива на нула, автоматика влиза в авариен режим на 2-ра скорост.
След гасене и палене се оправя ... до следващият път. Може да се случи няколко пъти през деня и после 10-15 дена няма ядове(не съм забелязал някаква закономерност освен тази, че когато е студена колата не го прави този проблем, т.е. трябва да съм я карал поне половин- един час и тогава започва цирка).
На диагностика излязоха куп аларми и най - интересно С1000 - блок за управление ESP !?!
Ако е изгорял, според мен няма да работи! А тай работи и от време на време изключва. Проверих захранването - бушона и масата - всичко е ОК.
Не знам какво да правя! Дали да сменявам блока за управление ESP или да се продължи търсенето на причината за този проблем.
Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека да сподели.
Спрял или в движение(няма значение) светват на дисплея в следната последователност:
1. Brake lining wear ..... накладки, датчици и спирачната течност са ОК
2. ABS
3. BAS
4. ESP
5. EPC
Вследствие на тези аларми стрелката на километража забива на нула, автоматика влиза в авариен режим на 2-ра скорост.
След гасене и палене се оправя ... до следващият път. Може да се случи няколко пъти през деня и после 10-15 дена няма ядове(не съм забелязал някаква закономерност освен тази, че когато е студена колата не го прави този проблем, т.е. трябва да съм я карал поне половин- един час и тогава започва цирка).
На диагностика излязоха куп аларми и най - интересно С1000 - блок за управление ESP !?!
Ако е изгорял, според мен няма да работи! А тай работи и от време на време изключва. Проверих захранването - бушона и масата - всичко е ОК.
Не знам какво да правя! Дали да сменявам блока за управление ESP или да се продължи търсенето на причината за този проблем.
Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека да сподели.
#2
Публикувано 16 декември 2009 - 12:19
Лошото е,че този блок не се ремонтира,сменя се с нов.
#3
Публикувано 16 декември 2009 - 16:21
колега първо с какво я тествахте повярвай има значение
второ ако е стар диагноза тази грешка С1000
означава грешка в ESP или BAS
трето ако искаш напиши и другите грешки
може да имат отношение по въпроса
и да ти дава такава грешка не е сигурно че блока е изгорял
има и доста други причини
второ ако е стар диагноза тази грешка С1000
означава грешка в ESP или BAS
трето ако искаш напиши и другите грешки
може да имат отношение по въпроса
и да ти дава такава грешка не е сигурно че блока е изгорял
има и доста други причини
#4
Публикувано 16 декември 2009 - 18:37
Тестваха я с BOSH esi tronic мисля че беше устройството.
#5
Публикувано 16 декември 2009 - 21:26
Върви на читава диагностика, ама без да се шашкаш и да си остаяш колата за ремонт. Просто искай диагностика и разпечатка.Тестваха я с BOSH esi tronic мисля че беше устройството.
После пишеш тука копие от разпечатката и сметам да ти се реши проблема.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 17 декември 2009 - 08:52
Отиди да я тестват със стардиагноза,другото е прах в очите.
#7
Публикувано 17 декември 2009 - 10:03
Явно ще трябва да отида и до Балкан Стар!
#8
Публикувано 17 декември 2009 - 17:51
Според мен оттам трябваше да започнеш. Питай за Иван Недев от приемчиците, бивш колега на жена ми е от МИК, много е точен.
#10
Публикувано 22 май 2013 - 13:32
Колеги от скоро съм собственик на w203 C220 CDI. Имах абсолютно същият проблем. Един майстор много препоръчан ми "ремонтира" лагерите на главините (бях бесен тези неща се сменят). От къде се появи този проблем с ESP,BAS, ABS и др. ?
Оказа се, че супер майстора не сменил лагерите на главините но за да ги демонтира махнал един специален семеринг, който се намира на предните колела (и на двете) и сложил обикновен семеринг подбран по размер на вала. Реално в семерингите се съдържа частта, която възбужда ABS датчика (магнитна гривна или метални елементи които въздействат на индуктивен датчик - незнам как е реализиран точно). След няколко дни беснеене от моя страна закарах я в сервиз реномиран, (аматьора бе гаражен "Майстор") където смениха лагерите + семеринга (продават се комплект) изчистиха грешките и всичко се оправи. Така че за колегите с подобни проблеми където светят 90% от спирачните системи помислете дали ABS датчика ви е чист, дали този семеринг е на мястото си и се върти заедно с главината. От там системата взима информация и за скоростта - съответно докато бях с грешния семеринг ESP не ме пускаше, а когато го изключа колата се движеше но не отчиташе скорост (и светваха повече и повече грешки).
#11
Публикувано 22 май 2013 - 13:43
Прав си, има и други причини за това поведение на колата.
Не винаги гаражните майстори са лош избор, аз лично да ти кажа доста рядко прибягвам до услугите на големи сервизи.
Но е факт, трява да се внимава много при кого се води колата за ремонти около шенкелите и главините
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни