Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Имам проблем с модула на ESP/ABS на C200CDI


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 dimhab

dimhab

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w203 2001г. C220CDI - Sold
    w124 1994г. Е200С

Публикувано 16 декември 2009 - 09:25

От известно време колата ми дава ядове.
Спрял или в движение(няма значение) светват на дисплея в следната последователност:
1. Brake lining wear ..... накладки, датчици и спирачната течност са ОК
2. ABS
3. BAS
4. ESP
5. EPC
Вследствие на тези аларми стрелката на километража забива на нула, автоматика влиза в авариен режим на 2-ра скорост.
След гасене и палене се оправя ... до следващият път. Може да се случи няколко пъти през деня и после 10-15 дена няма ядове(не съм забелязал някаква закономерност освен тази, че когато е студена колата не го прави този проблем, т.е. трябва да съм я карал поне половин- един час и тогава започва цирка).
На диагностика излязоха куп аларми и най - интересно С1000 - блок за управление ESP !?!
Ако е изгорял, според мен няма да работи! А тай работи и от време на време изключва. Проверих захранването - бушона и масата - всичко е ОК.
Не знам какво да правя! Дали да сменявам блока за управление ESP или да се продължи търсенето на причината за този проблем.
Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека да сподели.
  • 0

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 16 декември 2009 - 12:19

Лошото е,че този блок не се ремонтира,сменя се с нов.
  • 0

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 16 декември 2009 - 16:21

колега първо с какво я тествахте повярвай има значение
второ ако е стар диагноза тази грешка С1000
означава грешка в ESP или BAS
трето ако искаш напиши и другите грешки
може да имат отношение по въпроса
и да ти дава такава грешка не е сигурно че блока е изгорял
има и доста други причини
  • 0

#4 dimhab

dimhab

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w203 2001г. C220CDI - Sold
    w124 1994г. Е200С

Публикувано 16 декември 2009 - 18:37

Тестваха я с BOSH esi tronic мисля че беше устройството.
  • 0

#5 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 16 декември 2009 - 21:26

Тестваха я с BOSH esi tronic мисля че беше устройството.

Върви на читава диагностика, ама без да се шашкаш и да си остаяш колата за ремонт. Просто искай диагностика и разпечатка.
После пишеш тука копие от разпечатката и сметам да ти се реши проблема.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#6 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 17 декември 2009 - 08:52

Отиди да я тестват със стардиагноза,другото е прах в очите.
  • 0

#7 dimhab

dimhab

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w203 2001г. C220CDI - Sold
    w124 1994г. Е200С

Публикувано 17 декември 2009 - 10:03

Явно ще трябва да отида и до Балкан Стар!
  • 0

#8 StefanB

StefanB

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 350 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C220CDI
    10.2001/143 ph
    A/T 722.6

Публикувано 17 декември 2009 - 17:51

Според мен оттам трябваше да започнеш. Питай за Иван Недев от приемчиците, бивш колега на жена ми е от МИК, много е точен.
  • 0

#9 adrianski

adrianski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    E320 CDI Avantgarde EVO
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2013 - 19:01

А общо с атмосферните условия? Мокро - влажно време ?
  • 0
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
Публикувано изображение

#10 vakrilov

vakrilov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C220 CDI 2001

Публикувано 22 май 2013 - 13:32

Колеги от скоро съм собственик на w203 C220 CDI. Имах абсолютно същият проблем. Един майстор много препоръчан ми "ремонтира" лагерите на главините (бях бесен тези неща се сменят). От къде се появи този проблем с ESP,BAS, ABS и др. ? 

Оказа се, че супер майстора не сменил лагерите на главините но за да ги демонтира махнал един специален семеринг, който се намира на предните колела (и на двете) и сложил обикновен семеринг подбран по размер на вала. Реално в семерингите се съдържа частта, която възбужда ABS датчика (магнитна гривна или метални елементи които въздействат на индуктивен датчик - незнам как е реализиран точно). След няколко дни беснеене от моя страна закарах я в сервиз реномиран, (аматьора бе гаражен "Майстор") където смениха лагерите + семеринга (продават се комплект) изчистиха грешките и всичко се оправи. Така че за колегите с подобни проблеми където светят 90% от спирачните системи помислете дали ABS датчика ви е чист, дали този семеринг е на мястото си и се върти заедно с главината. От там системата взима информация и за скоростта - съответно докато бях с грешния семеринг ESP не ме пускаше, а когато го изключа колата се движеше но не отчиташе скорост (и светваха повече и повече грешки). 


  • 2

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2013 - 13:43

Прав си, има и други причини за това поведение на колата.

Не винаги гаражните майстори са лош избор, аз лично да ти кажа доста рядко прибягвам до услугите на големи сервизи.

Но е факт, трява да се внимава много при кого се води колата за ремонти около шенкелите и главините :)


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни