![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/photo-thumb-13800.jpg?_r=0)
Въпрос за копчеза какво е копчето
Started by dzuvko, 09 Dec 2009 - 21:35:17
20 replies to this topic
#16
Posted 21 October 2010 - 20:05
Ще ми разясниш ли системката с кондензаторите за плавното гаснене,какъв вид кондензатори си сложил?
#17
Posted 21 October 2010 - 21:08
Абе хора какви са тия кондензатори та без значение дали е купе или лимузина колите са еднакви.Разликата е в броя на вратите.Екстрите за мерцедес през ония години са били лукс и се монтират по желание на клиента,особено за по старите.Това клими ел.стъкла заводски аларми ел.сидалки подлакътници самовдигащи се стъкла и всичко което се сетите.Трудно се намира кола с всички екстри на куп.Моята е избирах от германия с много екстри и пак не се уредих с ел. сидалки.Сенниците са ми като на s-класата и други глупости но нямам някои които съм срещал по други коли.Например на някои седалките им се огъват с вагум и ти лягат по тялото както желаеш.екстрата е от 83гдоколкото знам.Та плафоните си гаснат с закъснение и двата.Но това не голям килипир.Просто тия с купетата да си проверят колите за ел. пакет за който не подозират че го имат.Даже имам копче за два вида свирки,дет са вика на кой са му потрябвали ама ги има.Дадох да ми монтират аларма а монтажника каза че имала заводски блокове за вдигане на четирите стъкла,подвърза ги и вече сама си ги вдига.Така ровете се за тъпи екстри.Чувал съм че купетата са пробни версии за очиларките/210/.Може и да греша.Само е хубаво че нямат прекалено много електроника че по онуй време май мерцедес са били много зле.
Никога не оставям магарето си в калта.
#18
Posted 22 October 2010 - 10:27
Абе хора какви са тия кондензатори та без значение дали е купе или лимузина колите са еднакви.Разликата е в броя на вратите.Екстрите за мерцедес през ония години са били лукс и се монтират по желание на клиента,особено за по старите.Това клими ел.стъкла заводски аларми ел.сидалки подлакътници самовдигащи се стъкла и всичко което се сетите.Трудно се намира кола с всички екстри на куп.Моята е избирах от германия с много екстри и пак не се уредих с ел. сидалки.Сенниците са ми като на s-класата и други глупости но нямам някои които съм срещал по други коли.Например на някои седалките им се огъват с вагум и ти лягат по тялото както желаеш.екстрата е от 83гдоколкото знам.Та плафоните си гаснат с закъснение и двата.Но това не голям килипир.Просто тия с купетата да си проверят колите за ел. пакет за който не подозират че го имат.Даже имам копче за два вида свирки,дет са вика на кой са му потрябвали ама ги има.Дадох да ми монтират аларма а монтажника каза че имала заводски блокове за вдигане на четирите стъкла,подвърза ги и вече сама си ги вдига.Така ровете се за тъпи екстри.Чувал съм че купетата са пробни версии за очиларките/210/.Може и да греша.Само е хубаво че нямат прекалено много електроника че по онуй време май мерцедес са били много зле.
Колега, на мен пак не ми става ясно за какво ми е копчето, никакви плафони не светят и нищо не се случва като го натисна въпросния бутон. Ако може малко да ми подадеш жокер как да потърся евентуално ако има някакви допълнителни екстри.
#19
Posted 22 October 2010 - 18:53
Смени си крушката на задния плафон.Това копче е за него и само за него.Пък допълнително вдигни задната седалка лавата и ако има блокове за управление има, ако няма сори.Ако имаш ел стъкла би трябвало да има ама само ти можеш да провериш.При купетата задните седалки са две при лимузините е цяла.Ако ще има ще е от левия край.
Никога не оставям магарето си в калта.
#20
Posted 25 October 2010 - 16:50
Давам жокер-провери дали има работеща лампа в задния плафон;
втори жокер-провери кабелите на плафона дали не са прекъснати някъде;
трети жокер-провери дали копчето е свързано оригинално,или някой някога да го е изолирал и да го е използвал за друго предназначение;
На моят Бенц,например,имам два такива бутона-единият(естествено) не е сложен оригинално в завода
И ако пак не ти е станало ясно сляд толкова писане,този бутон се използва за да включиш плафона над задните седалки.
втори жокер-провери кабелите на плафона дали не са прекъснати някъде;
трети жокер-провери дали копчето е свързано оригинално,или някой някога да го е изолирал и да го е използвал за друго предназначение;
На моят Бенц,например,имам два такива бутона-единият(естествено) не е сложен оригинално в завода
![:rolleyes:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif)
И ако пак не ти е станало ясно сляд толкова писане,този бутон се използва за да включиш плафона над задните седалки.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#21
Posted 22 January 2012 - 22:17
Имам сащата карасавица колега.Точно за задния плафон е това копче.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users