Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Семеринги - диференциалсложна ли е смяната


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#16 Silverstar

Silverstar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1995' Mercedes Benz W202 C200 Elegance
    1992' Mercedes Benz W201 190 - 1.8 - R.I.P.
    1986' Ford Sierra - 1.6

Posted 30 December 2009 - 12:59

Само да питам,няма ли да е добре след като сменяме семерингите,да сменим и лагерите?


И аз това си мислих. Би трябвало да е по-добре - все пак тъй и тъй отваряш и разглобяваш..., поне да подмениш "движещите" се детайли (заради които може да се наложи ново разглобяване след време). Е, най-важното е да намериш наистина качествени детайли, в противен случай ако оригиналните са ОК, може да изкарат и повече от новите.

Това са само разсъждения - нека разбиращите споделят мнение.
  • 0

#17 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,243 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Posted 30 December 2009 - 15:42

Диференциял се ремонтира САМО ако няма накъде вече.Не бараите лагерите и т.н....смея да твърдя
че сглабянето и напасването на диференцияла след като е разглобен е достатъчно сложно и малцина сте го направят както трябва.
Ако в дифа има масло .... колата и до 700 000 няма проблеми.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#18 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
Garage View Garage

Posted 30 December 2009 - 23:16

nizi 190, за съжаление май не съм чак толкова сръчен, а и нямам условията, за да се оправя сам:) Но описанието на процедурата е идеално за разбиране и от начинаещ.
Звездата 27-ца за капака ли е - предполагам не се държи само на лепило/силикон там?
Та в този ред на мисли - какъв ключ трябва за пробките?



Само да питам,няма ли да е добре след като сменяме семерингите,да сменим и лагерите?


Звездата 27 е за привода към кардана(гуменото каре). Капака е с 6 болта с обикновен ключ.
Що се отнася до лагерите, ако не шуми дифа те не се пипат че се фкарваш в много сложен филм после.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#19 vladetto

vladetto

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    МБ 124 200 Т

Posted 11 May 2012 - 15:57

Полезна тема за човек, който си е купил наскоро МB W124.Дифа е омазан външно но не шуми, тъй че ще го долея и ще гледам за локвичка.
  • 0

#20 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 11 May 2012 - 22:18

Аз моите семеринги на 202-ката ги смених преди 40000км. купих ги от Б.С.и до сега нямам никакви грижи.Дифа е сух като барут.Не съм превърженик на това да текат семерингите или да таят и аз да си трая и да си карам,като само доливам масло.Такива омаслявания и нередности по колата ме дразнят и ги отстранявам моментално.Майстора ми е доста добър,взема скъпичко,но халал да са му парите.От 5 години си оправям там Бенцовете/имам 3/ и нямам никакъв проблем.свалянето на дифа и сменянето на семерингите не е кой знае какъв проблем и не е толкова трудна работа,за да му се чудите толкова.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users