Моля ,споделете информация за въпросното устройство и евентуално до къде стигат вакумните маркучета .Колата МБ 190 Е , 91 год. бензинова.
Мерси предварително .
Публикувано 30 ноември 2009 - 21:14
Публикувано 30 ноември 2009 - 21:51
Публикувано 30 ноември 2009 - 22:02
Колега шасито е wdb2010241a512078Това е барометричен датчик, ако не се лъжа.
Хубаво е да смениш маркучетата и да видиш дали ще има разлика.
Ще ми бъде по-лесно ако дадеш ВИН.
Публикувано 30 ноември 2009 - 22:34
Публикувано 30 ноември 2009 - 22:39
Имам да черпя!!!Колега,
Ще гледам утре да проверя по ВИН барометричния датчик къде е вързан.
Публикувано 30 ноември 2009 - 23:49
Това е барометричен датчик, ако не се лъжа.
Хубаво е да смениш маркучетата и да видиш дали ще има разлика.
Ще ми бъде по-лесно ако дадеш ВИН.
Публикувано 01 декември 2009 - 17:18
Публикувано 01 декември 2009 - 18:13
Колега , моето устройство е пред акумулатора не е същото като това на снимката.Ще го снимам да го покажа.Да, барометричен сензор е.
Колата е от юни 1989-та. 190е australia. 5-степенна ръчна кутия 717. моторът е 102.962, вероятно версия КЕ-Джетроник 1, но е оборудвана с катализатор.
Този датчик е вързан към ЕКУ-то паралелно с потенциометъра. Едното дава информация за количеството въздух, другото за плътността му, за да не се преобогатява сместа ако колата се кара на място с по-голяма надморска височина.
Навярно е сложено заради катализатора.
За съжаление не успях да видя къде се свързва барометричния накрайник.
може и да не е свързан с нищо, тъй като мери атмосферно налягане.
Публикувано 01 декември 2009 - 22:24
Публикувано 03 декември 2009 - 15:26
Колега това е въпросно устройство.Да, барометричен сензор е.
Колата е от юни 1989-та. 190е australia. 5-степенна ръчна кутия 717. моторът е 102.962, вероятно версия КЕ-Джетроник 1, но е оборудвана с катализатор.
Този датчик е вързан към ЕКУ-то паралелно с потенциометъра. Едното дава информация за количеството въздух, другото за плътността му, за да не се преобогатява сместа ако колата се кара на място с по-голяма надморска височина.
Навярно е сложено заради катализатора.
За съжаление не успях да видя къде се свързва барометричния накрайник.
може и да не е свързан с нищо, тъй като мери атмосферно налягане.
Публикувано 03 декември 2009 - 22:42
Публикувано 04 декември 2009 - 00:17
Този ел. клапан изглежда като нещо за управление на климатичната инсталация.
Колата има ли климатик?
Публикувано 04 декември 2009 - 11:23
Публикувано 04 декември 2009 - 14:27
Колеги , вакумните маркучи минават някаде под винтилатора и предната чистачка .Ще има яко разглобяване . Другата седмица ще се занимавам и ще пиша. Отг.:Колата е с климатикАко имаш уред за мерене на вакум, виж дали има вакум докато работи мотора в едната от двете тръбички (този която идва откъм мотора). Ако не - лошо, трябва да търсиш къде е откачена. Захваща се някъде на смукателния колектор, най-често в задната му част , откъм купето.
Ако е откачено от някъде, ще ти взима въздух, който не минава през дебитомера.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни