МБ 190Е-вакум
Started by mercedes1, 30 Nov 2009 - 21:14:28
13 replies to this topic
#1
Posted 30 November 2009 - 21:14
Здравейте Колеги . Днес след демонтаж на акумулатора забелязах ,че имам едно устройство в акумулаторната клетка до което стигат вакумни маркучета които са разядени.В същото устройство влизат и кабели за захранване.
Моля ,споделете информация за въпросното устройство и евентуално до къде стигат вакумните маркучета .Колата МБ 190 Е , 91 год. бензинова.
Мерси предварително .
Моля ,споделете информация за въпросното устройство и евентуално до къде стигат вакумните маркучета .Колата МБ 190 Е , 91 год. бензинова.
Мерси предварително .
#2
Posted 30 November 2009 - 21:51
Това е барометричен датчик, ако не се лъжа.
Хубаво е да смениш маркучетата и да видиш дали ще има разлика.
Ще ми бъде по-лесно ако дадеш ВИН.
Хубаво е да смениш маркучетата и да видиш дали ще има разлика.
Ще ми бъде по-лесно ако дадеш ВИН.
#3
Posted 30 November 2009 - 22:02
Колега шасито е wdb2010241a512078Това е барометричен датчик, ако не се лъжа.
Хубаво е да смениш маркучетата и да видиш дали ще има разлика.
Ще ми бъде по-лесно ако дадеш ВИН.
#4
Posted 30 November 2009 - 22:34
Колега,
Ще гледам утре да проверя по ВИН барометричния датчик къде е вързан.
Ще гледам утре да проверя по ВИН барометричния датчик къде е вързан.
#5
Posted 30 November 2009 - 22:39
Имам да черпя!!!Колега,
Ще гледам утре да проверя по ВИН барометричния датчик къде е вързан.
#6
Posted 30 November 2009 - 23:49
Това е барометричен датчик, ако не се лъжа.
Хубаво е да смениш маркучетата и да видиш дали ще има разлика.
Ще ми бъде по-лесно ако дадеш ВИН.
Абе има такъв датчик, ама по мой мътен спомен е някъде около левия фар, поне на 201 ми се чини там да беше. Това до акумулатора, пак по смътен спомен беше някакъв разклонител.
Обаче съм много несигурен в това, което пиша, тъй че и аз чакам да дадеш точно инфо!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Posted 01 December 2009 - 17:18
Да, барометричен сензор е.
Колата е от юни 1989-та. 190е australia. 5-степенна ръчна кутия 717. моторът е 102.962, вероятно версия КЕ-Джетроник 1, но е оборудвана с катализатор.
Този датчик е вързан към ЕКУ-то паралелно с потенциометъра. Едното дава информация за количеството въздух, другото за плътността му, за да не се преобогатява сместа ако колата се кара на място с по-голяма надморска височина.
Навярно е сложено заради катализатора.
За съжаление не успях да видя къде се свързва барометричния накрайник.
може и да не е свързан с нищо, тъй като мери атмосферно налягане.
Колата е от юни 1989-та. 190е australia. 5-степенна ръчна кутия 717. моторът е 102.962, вероятно версия КЕ-Джетроник 1, но е оборудвана с катализатор.
Този датчик е вързан към ЕКУ-то паралелно с потенциометъра. Едното дава информация за количеството въздух, другото за плътността му, за да не се преобогатява сместа ако колата се кара на място с по-голяма надморска височина.
Навярно е сложено заради катализатора.
За съжаление не успях да видя къде се свързва барометричния накрайник.
може и да не е свързан с нищо, тъй като мери атмосферно налягане.
#8
Posted 01 December 2009 - 18:13
Колега , моето устройство е пред акумулатора не е същото като това на снимката.Ще го снимам да го покажа.Да, барометричен сензор е.
Колата е от юни 1989-та. 190е australia. 5-степенна ръчна кутия 717. моторът е 102.962, вероятно версия КЕ-Джетроник 1, но е оборудвана с катализатор.
Този датчик е вързан към ЕКУ-то паралелно с потенциометъра. Едното дава информация за количеството въздух, другото за плътността му, за да не се преобогатява сместа ако колата се кара на място с по-голяма надморска височина.
Навярно е сложено заради катализатора.
За съжаление не успях да видя къде се свързва барометричния накрайник.
може и да не е свързан с нищо, тъй като мери атмосферно налягане.
#9
Posted 01 December 2009 - 22:24
Попивам, попивам!
Благодарско на Субсоник за подробното инфо!
Благодарско на Субсоник за подробното инфо!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Posted 03 December 2009 - 15:26
Колега това е въпросно устройство.Да, барометричен сензор е.
Колата е от юни 1989-та. 190е australia. 5-степенна ръчна кутия 717. моторът е 102.962, вероятно версия КЕ-Джетроник 1, но е оборудвана с катализатор.
Този датчик е вързан към ЕКУ-то паралелно с потенциометъра. Едното дава информация за количеството въздух, другото за плътността му, за да не се преобогатява сместа ако колата се кара на място с по-голяма надморска височина.
Навярно е сложено заради катализатора.
За съжаление не успях да видя къде се свързва барометричния накрайник.
може и да не е свързан с нищо, тъй като мери атмосферно налягане.
#11
Posted 03 December 2009 - 22:42
Този ел. клапан изглежда като нещо за управление на климатичната инсталация.
Колата има ли климатик?
Колата има ли климатик?
#12
Posted 04 December 2009 - 00:17
Този ел. клапан изглежда като нещо за управление на климатичната инсталация.
Колата има ли климатик?
Ами да! Това клапанче го имаше и на мойто 190. Служеше за прекъсване на вакума към ГНП-то.Някъква защита против кражба.Алармата беше MAG или нещо подобно.
Тука обаче случая е друг мисля.Моя Бенц е "нафтова печка" ,а твоя е на бензин .
#13
Posted 04 December 2009 - 11:23
Ако имаш уред за мерене на вакум, виж дали има вакум докато работи мотора в едната от двете тръбички (този която идва откъм мотора). Ако не - лошо, трябва да търсиш къде е откачена. Захваща се някъде на смукателния колектор, най-често в задната му част , откъм купето.
Ако е откачено от някъде, ще ти взима въздух, който не минава през дебитомера.
Ако е откачено от някъде, ще ти взима въздух, който не минава през дебитомера.
#14
Posted 04 December 2009 - 14:27
Колеги , вакумните маркучи минават някаде под винтилатора и предната чистачка .Ще има яко разглобяване . Другата седмица ще се занимавам и ще пиша. Отг.:Колата е с климатикАко имаш уред за мерене на вакум, виж дали има вакум докато работи мотора в едната от двете тръбички (този която идва откъм мотора). Ако не - лошо, трябва да търсиш къде е откачена. Захваща се някъде на смукателния колектор, най-често в задната му част , откъм купето.
Ако е откачено от някъде, ще ти взима въздух, който не минава през дебитомера.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users