От догодина явно няма да има мърдане!
Започната от Dydo, 28 ное 2009 - 11:32:43
57 мнения по тази тема
#16
Публикувано 28 ноември 2009 - 23:25
Абе няма мърдане друг път-живеем в БГ-страната на неограничените възможности
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#17
Публикувано 28 ноември 2009 - 23:36
Неограничените невъзможности!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#19
Публикувано 29 ноември 2009 - 00:13
А пък там където си минавам колите е още по добър сервиз-подаваш документите пишат квото трябва и ти залепят лепенката(ако си с колата защото може и без нея) дават ти картончето,черпиш 5лв. и довиждане,така че винаги има мърдане само дето рушветие стават по големи.Значи аз съм попаднал на "добър" сервиз ... където само спирачките ми пробваха, след като ми залепиха лепенката за минал преглед (и вече бях получил документа) ...
Death Metal Fan
#20
Публикувано 29 ноември 2009 - 00:19
Днес минах на технически преглед и едва бях в нормите за емисиите. Хората казаха, че от догодина се слагат камери при прегледа и това което ти засече като изгоряла емисия директно отива като инфо в някакъв централен сървър на Агенцията Автомобилна администрация и мърдане няма. Демек ако имаш проблем, ще ти изпише "Технически неизправен", това инфо веднага се запечатва в данните на Агенцията и тези от сервиза за прегледи нищо няма да могат да направят. Е, сигурно пак някои ще се промушат, ама според тяхните думи, голям процент от колите няма да минат на прегледите.
Те щяха да слагат камери и в учебните коли, ама...
Първо трябва да проверят съсоянието на стендовете по лицензираните сервизи, като цяло на техниката. След това могат да поограничат малко местата на които може да си правиш ГТП. И да затегнат проверките по пътищата, все пак ако човека в сервиза го е страх после да не му лепнат някоя глоба 5-6 000 (за сервиза става въпрос) няма да издава толкова нереални бележки за преглед.
Ако се направи истински прегледа това ще ме направи по-спокоен на пътя... Все пак нали утре някой със скапани гуми и спирачки ще е зад мен, ако не и по-лошо. Иначе тея приказки дето са ти ги казали май са само глупости, докато направят такава система ще се раздуе по новините сума ти пъти кой кого ще прецака.
#21
Публикувано 29 ноември 2009 - 01:19
А какво всъщност ще ни струва това одоволствое наречено видео наблюдение и повишена бдителност от страна на дъравата, колко ще се вдигне прегледа ?
мерцедесът е гениален в своята си простота
#23
Публикувано 29 ноември 2009 - 03:09
Те щяха да слагат камери и в учебните коли, ама...
Първо трябва да проверят съсоянието на стендовете по лицензираните сервизи, като цяло на техниката. След това могат да поограничат малко местата на които може да си правиш ГТП. И да затегнат проверките по пътищата, все пак ако човека в сервиза го е страх после да не му лепнат някоя глоба 5-6 000 (за сервиза става въпрос) няма да издава толкова нереални бележки за преглед.
Ако се направи истински прегледа това ще ме направи по-спокоен на пътя... Все пак нали утре някой със скапани гуми и спирачки ще е зад мен, ако не и по-лошо. Иначе тея приказки дето са ти ги казали май са само глупости, докато направят такава система ще се раздуе по новините сума ти пъти кой кого ще прецака.
Съгласен съм с колегата.И аз искам всичко да е строго и взискателно но за всички. А относно вредните емисии аз също откакто се помня ги мерят но отпреди 3 години нещата се бяха затегнали но после пак се олабиха.Спомням си защото отидох на един сервиз да минавам преглед с една Векрта/тогава карах такъв автомобил/.Преди да вляза в халето дойде един човек и ми вика имаш ли катализатор?....Аз му казвам ами...не изтърбуших го защото го задръстих.Той ми каза бегай от тука защото няма да минеш щом си без.Ще ти отчете по висока норма на изорелите газове и няма минаване.Намерих познат в същия сервиз и той говори с шефа на прегледите.Беше ми предложено ако имам или намеря по нов автомобил с работещ катализатор да го докарам и да мина с него само анализатора на вредните газове а ще ми пишат че е минала Вектричката. Веднага се замислих за Клиото което имах но ...отидох при един мой приятел газаджия и му разправям каква е работата а той ми вика ...Ами ще ти я направя на газ да е в норми и никой няма да те усети и така и направи.Преди да тръгна от газаджията той ми вика я обърни на бензин да видиме стойностите.Всичко беше 6 и на бензин.Язък за шашкането,даже параметрите бяха доста по добри отколкото на газ.Та отидох в същия сервиз и им казах че съм си сложил катализатор/хе хе хе/ а всъшност същия беше изтърбушен но си стоеше на мястото.Всичко беше в норми и ми викат аааа виде ли са с катализатор е друго.Викам си друго е и си тръгнах.
За тези неща не мога да преглътна ако ме спрат от движение но за спирачки гуми течове на масла,гориво ,охладителна тчност и неугледен външен вид съм съгласен защото не стига че има достатъчно камикадзета вече по пътя ами като са и без гуми или без спирачна течност или спукани маркучета ще стане още по страшно.
#24
Публикувано 29 ноември 2009 - 14:14
Aз на прегледи не ходя
#25
Публикувано 29 ноември 2009 - 18:50
Точно затова тук още ми харесваАбе няма мърдане друг път-живеем в БГ-страната на неограничените възможности
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#26
Публикувано 29 ноември 2009 - 18:57
А как разбираш, че ти изгоряла задна стоп светлина?Aз на прегледи не ходя
Не че аз като ходя ми правят преглед, ама все пак поне карам колата до сервиза.
Да чукна на дърво си поддържам колите изправни, иначе с тия прегледи да съм се пребил някъде до сега!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#27
Публикувано 30 ноември 2009 - 12:50
Да разкарат "бозата" от бензиностанциите и ще влезем в нормите.Как да вляза в нормите като са ми сипали нафта за трактори смесена с мазнина за готвене,а после пък и искам да не пуши
#28
Публикувано 30 ноември 2009 - 17:54
А как разбираш, че ти изгоряла задна стоп светлина?
Не че аз като ходя ми правят преглед, ама все пак поне карам колата до сервиза.
Да чукна на дърво си поддържам колите изправни, иначе с тия прегледи да съм се пребил някъде до сега!
Колега с диодни крушки съм на стоповете и те не горят
Да оставим майтапа на страна , но е хубаво да се засили контрола , особено на автомобилите над 10г. да стане като при товарните на 6 месеца да се минава на преглед. Защото такива таратайки се движат по улиците , и то не само стари но и по нови . Всеки път когато ми се наложи спра внезапно се чудя тая барака зад мене дали ще спре .
#29
Публикувано 30 ноември 2009 - 22:01
Абе те и диодните горят, ама не е в това въпроса.Колега с диодни крушки съм на стоповете и те не горят
Да оставим майтапа на страна , но е хубаво да се засили контрола , особено на автомобилите над 10г. да стане като при товарните на 6 месеца да се минава на преглед. Защото такива таратайки се движат по улиците , и то не само стари но и по нови . Всеки път когато ми се наложи спра внезапно се чудя тая барака зад мене дали ще спре .
Напълно подкрепям да се засили контрола, не само на 10+ години клите ами на всички извънгаранционни коли. Аз също попадам в тая категория, но нямам против да има по-строг контрол, ама да не е само за мен.
Относно товарните автомобили и тия от градски транспорт не м исе говори, че там едно 60-70% отлитат в миг. Ако се огледаме пък в релсовите превозни сресдтва едно 90% трябва да изчезназт на секундата!!! Нито норми за шум спазват, нито хигиенни норми, а пък колко масло разливат по улиците...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#30
Публикувано 30 ноември 2009 - 22:20
На 100% съм съгласен с тебе колега ,не е редно да се минава преглед ,без да се яви автомобила-масова практика в България.(40 лв струва удоволствието)Поздрави.Абе те и диодните горят, ама не е в това въпроса.
Напълно подкрепям да се засили контрола, не само на 10+ години клите ами на всички извънгаранционни коли. Аз също попадам в тая категория, но нямам против да има по-строг контрол, ама да не е само за мен.
Относно товарните автомобили и тия от градски транспорт не м исе говори, че там едно 60-70% отлитат в миг. Ако се огледаме пък в релсовите превозни сресдтва едно 90% трябва да изчезназт на секундата!!! Нито норми за шум спазват, нито хигиенни норми, а пък колко масло разливат по улиците...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни