Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Музика на 124ка


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#1 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 15 ноември 2009 - 18:48

Здравейте,намислил съм да махам старите говорителчета от зад да кората и да слагам 12ки които да са и среди и бас.Кората оригинално няма говорители обаче тези 12ки които си ги харесах са 12 сантимерта високи а от кората до долната ламарина са 7 сантима.Искам да попитам понеже не съм фен на рязането на купето та ако срежа дупка в ламарината така че да минава магнита на говорителя дали ще навреди на нещо.А и да ви попитам дали познавате някой който може да направи подобна задна по-силна кора или е по добре да съм с оригиналната но да я натъпкам с дунапрен там където е празно мястото.
  • 0

#2 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 16 ноември 2009 - 10:43

тука имаше обсъждания на това ка се добавят говорители .... малиииии..... бая рязане е ....
Иначе нищо няма да му стане ама после кат отвориш багажника е грозна гледка....поне за мен де.

На 124 музикта си е куца -тва е положението ама тва да е кусура дет се вика.

Лично аз направих следното и ефекта е доста усезателен - махаш предните оригинал говорители и с бормашинка или каквото ти е удобно леко уголемяваш
отвора за да може да паснат 13 сантиметра - при 13 има вече доста богат избор на пазара и що годе са на габарити същите кат оригиналните.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#3 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 16 ноември 2009 - 15:04

Предните мисля да си ги запазя но да ги оборудвам с по един филтър за да премахне баса за да не се товарат толкова,а за задната кора мн се чудя какво да правя.Давайте предложения.
  • 0

#4 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 16 ноември 2009 - 17:34

единственият вариант без да пипаш ламарината е да махнеш аптечката(вече не помня май само от там имаше достъп към багажника ,под оргиналните колонки маи нямаше ) ,там да сложиш два фазоинфертора да ти вкарват баса в купето от по голямата туба дето ще трябва да сложиш в багажника за да имаш бас и на самата кора вече да наредиш компонентна система (среди ,високи )
другия варианта е като при мене рязане и това е
успех
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#5 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 16 ноември 2009 - 19:15

Обмислях и този вариант и има оригинални дупки на лапарината отстрани където трябва да са оригиналните колони на по новия модел кора.А какжо представлява това фазоинфертор къде мога да го намеря какви пари е и за какво точно служи.Иначе имам дуба но багажника е много добре изолиран от купето.
  • 0

#6 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2009 - 00:03

Фазоинверторът са едни такива дупки с тръба навътре, които се монтират на озвучителните тела (в случая на тубата).
Те не са просто тръби, а са тръби с точно изчислено сечение и дължина, като размерите се калкулират на базата на обема на тубата и параметрите на самия говорител в тубата. Та идеята е тази тръба да е точно под дупката на купено, като се надяваш достатъчна част от звука да мине към купето, ама не е 100% сигурно.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#7 hansito

hansito

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Филибето майна
  • Автомобил:
    W124 300ce 1991.

Публикувано 17 ноември 2009 - 00:25

За мен истината е 2 елипси за които се реже ламарината и един бас 12ка които се монтира на мястото на аптечката.Поне аз смятам да направя така в близко време.А за дупките на ориг колони нишо не става какво ли не мислих и експерементирах ама ядец мн са близко до страничните греди.
  • 0
Публикувано изображение

#8 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 17 ноември 2009 - 10:50

Значи си остава плана с рязането и 12стките...МЕРСИ
  • 0

#9 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 17 ноември 2009 - 12:48

нали се сещаш че 1 път отрежеш ли връщане назад няма след време ще решиш да продадеш колата и като видят хората тези кратери отзад и ще избягат,а и ти да си я караш силната музика ще я слушаш колко 1-2-3 години после омръзва даже вече не е модерно да караш колата и да си издул музиката като на селска сватба за да сваляш мацките почти всички вече си мислят че е селско и аз имам силна музика беше ми кеф преди но всичко трая 2 години и сега се питам къдеми е бил акъла да си дам всичките пари за музика вместо да си купя само едно СД/МП3 едни елипси отзад и оригиналните тонколони отпред и да си карам колата.Сега като усиля музиката и от силните вибраций с времето всичко отзад дрънчи тъй че не се занимавай с глупости ако питаш мен.Ако мислиш че съм старец не на 21 съм но явно ми е дошъл акъла в сравнение когато бях на 18.Но ако си решил има и друг вариант отиваш на майстор прави ти отлята кора по вдигната ако се сещаш и в нея слага 2-та баса малко ще ти се закрие видимостта през задното стъкло но ще имаш силна музика без рязане http://www.lwjuan.co...-247-763106.jpg ето по тази технология само че при теб ще е задна кора
  • 0

#10 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 17 ноември 2009 - 20:08

Аз не сам толкова фен на силната музика колкото на качествената музика...като сложа елипси свири страхотно,на 124ката на баща ми има и е супер звука обаче като се запали двигателя или като патуваш и баса се губи и не се чува от тази гледна точка искам нещо по голямо.12стките ще са и за бас и за средас 1 усилвател който ми е в наличност трябва само да зема говорителите.Иначе имам лично от мен направена кутия с 12ка Бошман с басрефлектор и ако наистина има начин баса от нея да го вкарам в купето съм навит.за 12ки не мисля да давам повече от 60 лв на говорител...просто не смятам че има нужда.
  • 0

#11 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 17 ноември 2009 - 23:47

Аз не сам толкова фен на силната музика колкото на качествената музика...като сложа елипси свири страхотно,на 124ката на баща ми има и е супер звука обаче като се запали двигателя или като патуваш и баса се губи и не се чува от тази гледна точка искам нещо по голямо.12стките ще са и за бас и за средас 1 усилвател който ми е в наличност трябва само да зема говорителите.Иначе имам лично от мен направена кутия с 12ка Бошман с басрефлектор и ако наистина има начин баса от нея да го вкарам в купето съм навит.за 12ки не мисля да давам повече от 60 лв на говорител...просто не смятам че има нужда.

а да сега забелязах че колата е дизел а те са по шумни от бензиновите и бученето на двигателя или по точно там вълните неутрлизират вълните на баса нещо такова имаше ако не се лъжа затова при запален двигател се чува по слабо баса
  • 0

#12 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2009 - 13:44

Някой може ли да ми каже дали принципно отзад трябва да има говорители, интересува ме за купе (без седан/комби) и съответно с какви размери. При мен е факт, че няма никой в задната част, а тези отпред са изгорели като стар комунистически вестник и общо взето е пълна отврат озвучаването. Иначе ми се виждат някакви "кутии" като погледна кората през багажника... :ph34r:
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#13 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 02 януари 2010 - 11:00

Така както по нагоре написах имам Бошман говорител 12ка модела е VTK S12 дават го махимум мощност 1300 вата което не мисля,че е вярно.Се тая...та на този говорител му направих кутия сметната за него и с сложих в 124ката отзад и го захраних с блуауфунк усилвател се тая какъф е,но странно като го пуснах в купето така качествено се чу баса само на по ниския бас е по заглушен поради всички тези кори ламарини резервоари и седалки между купето и багажника.странното е,че преди време бях слагал друга туба в багажника много по слаба може би реална мощност 200-250 вата и в купето не се цхувасхе буквално,а с бошмана се чува и усеща всеки трепет всяко басче.Честно казано това ми реши проблема с музиката от зад слагам елипси или някакви други говорители,а на предните филтър за да им премахна баса.за мен това е доста добро решение и тепърва я ъпдейтвам тубата за да е още по-силен баса в купето.Който иска да знае повече подробности да пише тук. :drift1:
  • 0

#14 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 02 януари 2010 - 14:27

Така както по нагоре написах имам Бошман говорител 12ка модела е VTK S12 дават го махимум мощност 1300 вата което не мисля,че е вярно.Се тая...та на този говорител му направих кутия сметната за него и с сложих в 124ката отзад и го захраних с блуауфунк усилвател се тая какъф е,но странно като го пуснах в купето така качествено се чу баса само на по ниския бас е по заглушен поради всички тези кори ламарини резервоари и седалки между купето и багажника.странното е,че преди време бях слагал друга туба в багажника много по слаба може би реална мощност 200-250 вата и в купето не се цхувасхе буквално,а с бошмана се чува и усеща всеки трепет всяко басче.Честно казано това ми реши проблема с музиката от зад слагам елипси или някакви други говорители,а на предните филтър за да им премахна баса.за мен това е доста добро решение и тепърва я ъпдейтвам тубата за да е още по-силен баса в купето.Който иска да знае повече подробности да пише тук. :drift1:

като сложиш елипси отзад на тихо ще се чува баса но ако са мощни елипсите и им зададеш те ще заглушат баса при мен е така а и заради оплътнения багажник като усилиш отиди отзад и чуй как гадно бръждят и брони и капаци абе грозна гледка
  • 0

#15 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 02 януари 2010 - 15:34

бе да ви кажа понякога има смисъл от малко по силна музика , ама не да се уливаме в излишни пари.Идея , имам много приятели правят задните кори от дърво , от тия плоскости които ги продават за секции , легла гардероби и т.н . Та отиваш и копуваш , отиваш при дървар оправяте кората и си готов.В момента свира с 2 елипси лг-за 120 лева двете и оригиналните тонколони на мерцедес отпред , една 12ка каса в багажника с усилвател , и да ти кажа си е напълно нормално при правилна настройка на усилвател , каса , сд и т.н.Варианта за аптечката е супер тупо според мене , ама ти си знаеш , не си някоя голф или астра да бучиш из селата.Поздрави

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  muzika.JPG   1,21MB   67 Брой сваляния

  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни