Пробка има, намира се в долния десен ъгъл на радиатора за охлаждане, червена е на цвят, достъпа до нея понякога не е никак лесен- кора под двигателя, радиатор на климатика- неща които все могат да попречат. Ако ти се занимава намери си пробката и източи оттам, ако ли не същия резултат ще постигнеш, като развиеш скобата и извадиш долния маркуч (изхода на радиатора). Пак ще изтече същото количество охл. течност, което не е цялото количество- остава антифриза в блока. Трябва да има и тапа в блока (под изпускателния колектор) от където при желание да източиш и този антифриз. Антифриза наистина има срок на експлоатация- няма нищо вечно. Това, че няма да замръзне, не означава, че можеш да не го сменяш завинаги. Освен противозамръзващи, антифризът има и смазващи и антикорозионни свойства. Съставките, осигуряващи му тези свойства изкарват в зависимост от вида от 2 до 5г и от 30-50'000 до над 100'000км. 5г. и над 100'000км изкарва органичният антифриз(Longlife) (някои погрешно го наричат "синтетичен"), обикновено червен на цвят с цена около и над 15лв/л концентрат. Синия антифриз се нуждае от смяна едва след 2г. И ОКОЛО 30-50 хил. км.
Ето снимка къде е пробката на радиатора

Ето и примерен "longlife" антифриз

This antifreeze/coolant is manufactured from ethylene glycol and is a highly effective, long-term corrosion inhibitor package based on carboxylate technology.
DEX-COOL:
*Has a five-year/100,000-mile service interval
*Is more compatible with water pump seals than conventional coolant
*Offers superior protection in high operating temperatures
*Provides effective, long-term corrosion protection for aluminum, brass, cast iron, steel, solder and copper