Как се сваля кора на врата & реглаж на прозорец [снимки]CLK W208 2001
Започната от kdl, 12 ное 2009 - 01:10:32
42 мнения по тази тема
#31
Публикувано 17 октомври 2017 - 06:00
Може това да е имал в предвид...оправя се с реглаж и едно маркучле се подпъхва в старото уплутнение да го издуе малко че с времето се сплескват.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#32
Публикувано 17 октомври 2017 - 17:58
Да не би да е криво уплътнението? А колегата може да има предвид че 10см по дължината на уплътнението няма хубав контакт и има луфт, така ми се струва доста по-правдоподобно.
Дължина имах впредвид да.
Ще го пробвам утре значи да видим каква ще стане
#33
Публикувано 01 февруари 2019 - 14:22
Здравейте, използвам темата, за да попитам и аз нещо относно регулирането на стъклата на CLK 208. Тъй като и моята е е от първите - `97 г., няма функцията с автоматично сваляне и вдигане. Явно, че някой преди мен си е играл със стъклото на шофьорската врата и в задния си край се качва по-високо, отколкото е необходимо, поради което захапва част от гуменото уплътнение. Въпросът ми е свързан със снимките, които kdl услужливо е прикачил, и по-специално с болта под врата, който регулира до какво ниво да се качава прозорецът. Ако правилно съм разбрал, това е така да се каже средният от трите, които са под вратата (един до пантите и два под дръжката). Тъй като не съм сигурен, че ще се справя със сваляне на кората, затова ще опитам само с махане на гумената тапа и въртене на болта. Та, въпросът ми е, тъй като е необходимо съвсем леко завъртане, в каква посока трябва да се завърти, за да слезе прозорецът с няколко милиметра по-надолу - т. е. така, че максималната му позиция във вдигнато състояние да е под уплътнението. Ще съм благодарен, ако някой, който се се сблъсквал с това, сподели опит
#34
Публикувано 01 февруари 2019 - 17:53
Грам не помня, предполагам по часовниковата го вдига, а обратно го сваля.
Карай на усет, няма кой да ти каже "врътни 123градуса обратно на часовниковата" или нещо подобно. Така и така, след толкова години трябва да ти се калибрира прозореца!
#35
Публикувано 30 май 2021 - 20:18
Здравейте, колеги! Темата е стара, но тъй като се заех с операцията от оригиналния пост, реших да напиша тук.. по-конкретно за реглажа на прозорците.
Процорецът на шофьорската врата се движи супер по цялата височина, НО в момента, в който затворя вратата и повдигачът затвори последните 1-2 сантиметра, ръбът на стъклото се изкривява леко напред, което води до не съвсем хубаво лягане върху гуменото уплътнение на лайсната между двата прозореца и при скорост над 60км/ч започва да свисти. Мъчих нещо този болт за регулиране, но без особен успех. Както казах, стъклото бяга само 2 последните 2 сантиметра... би ли имало друга причина/лек. за този проблем?
#36
Публикувано 30 май 2021 - 20:27
Пробвай да изнесеш насрещника на бравата малко навън (или навътре). Той вероятно се държи на 2 болта, торкс 30 или 40. Разхлабваш леко, буташ в желаната посока, пробваш и така.
#37
Публикувано 30 май 2021 - 20:53
Пробвай да изнесеш насрещника на бравата малко навън (или навътре). Той вероятно се държи на 2 болта, торкс 30 или 40. Разхлабваш леко, буташ в желаната посока, пробваш и така.
Може би не успях хубаво да обясня и реших да направя видео..
https://youtube.com/...g?feature=share
#38
Публикувано 30 май 2021 - 22:21
На мен ми изглежда като да се забива прекалено навътре в уплътнението.
Но не съм имал никога кола без рамки на прозорците
Доколкото знам, след затваряне на вратата, стъклото се повдига автоматично с въпросния 1 см за да уплътни. Разгледай как стои на пасажерската врата, която се затваря добре и ще разбереш кое трябва да се коригира.
#39
Публикувано 01 юни 2021 - 00:08
Мисля че проблема е в задното прозорче.
Незнам как е на тази кола но би трябвало и то да пада леко на долу при отваряне на вратата и след като големия прозорец "запечати" и малки я да "запечати" след него.
httpс://www.youtube.com/watch?v=r0a7fpTUcLE
Този пост е редактиран от Bogi: 01 юни 2021 - 00:21
сесшисе ?
#40
Публикувано 01 юни 2021 - 17:38
+1
Задното прозорче с цялата рамка първо се отваря и последно затваря и уплътнява.
На другата врата не погледна ли как е?
Пс.От видеото ми се струва че вратата е виснала или изкривена в пантите освен че задния прозорец не работи(може би умишлено).
Задното прозорче с цялата рамка първо се отваря и последно затваря и уплътнява.
На другата врата не погледна ли как е?
Пс.От видеото ми се струва че вратата е виснала или изкривена в пантите освен че задния прозорец не работи(може би умишлено).
#41
Публикувано 01 юни 2021 - 18:59
На 208 не е точно така.
При затваряне на покрива, вдига задния прозорец и едва след това вдига прозореца на вратата, като задния не помръдва повече, след като веднъж е вдигнат.
До колкото си спомням, задното не помръдва при затваряне на вратата на кабриолета. Иначе на купето съвсем не мърда
Мърда задното прозорче едва при 209.
Никаква представа как се регулира врата на 208 кабрио. Аз бих действал на усет.
#42
Публикувано 02 юни 2021 - 16:50
Врата се регулира или от пантите, или от насрещника.
Регулирането от пантите изисква здрав помощник - пантите могат да мърдат както нагоре и надолу, така и наляво и надясно след като се разхлабят.
В доста голям процент случаи обаче, регулирането на насрещника помага. То поне не изисква здрав помощник
#43
Публикувано 19 юни 2021 - 00:01
Здравейте,
И аз направих процедурата с регулирането на прозореца на шофьорската врата, че се беше разтропало, дотук добре..
От скоро палчето за заключване/отключване се е разскачало и реших да сменя пружинката в бравата, която обикновено е причина за това. Гледах клипове как се сваля брава при w203, защото така и не намерих за w209, но там има повече място, откъдето могат да изкарат бравата. Единственият вариант при w209 е да се демонтира и механизма за стъклото, барабар със стъклото ли ?
Или има някакъв пиниз, който не открих?
Изпратено от моят Mi Note 10 с помощта на Tapatalk
И аз направих процедурата с регулирането на прозореца на шофьорската врата, че се беше разтропало, дотук добре..
От скоро палчето за заключване/отключване се е разскачало и реших да сменя пружинката в бравата, която обикновено е причина за това. Гледах клипове как се сваля брава при w203, защото така и не намерих за w209, но там има повече място, откъдето могат да изкарат бравата. Единственият вариант при w209 е да се демонтира и механизма за стъклото, барабар със стъклото ли ?
Или има някакъв пиниз, който не открих?
Изпратено от моят Mi Note 10 с помощта на Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни