Как се сваля кора на врата & реглаж на прозорец [снимки]CLK W208 2001
Започната от kdl, 12 ное 2009 - 01:10:32
42 мнения по тази тема
#31
Публикувано 17 октомври 2017 - 06:00
Може това да е имал в предвид...оправя се с реглаж и едно маркучле се подпъхва в старото уплутнение да го издуе малко че с времето се сплескват.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#32
Публикувано 17 октомври 2017 - 17:58
Да не би да е криво уплътнението? А колегата може да има предвид че 10см по дължината на уплътнението няма хубав контакт и има луфт, така ми се струва доста по-правдоподобно.
Дължина имах впредвид да.
Ще го пробвам утре значи да видим каква ще стане
#33
Публикувано 01 февруари 2019 - 14:22
Здравейте, използвам темата, за да попитам и аз нещо относно регулирането на стъклата на CLK 208. Тъй като и моята е е от първите - `97 г., няма функцията с автоматично сваляне и вдигане. Явно, че някой преди мен си е играл със стъклото на шофьорската врата и в задния си край се качва по-високо, отколкото е необходимо, поради което захапва част от гуменото уплътнение. Въпросът ми е свързан със снимките, които kdl услужливо е прикачил, и по-специално с болта под врата, който регулира до какво ниво да се качава прозорецът. Ако правилно съм разбрал, това е така да се каже средният от трите, които са под вратата (един до пантите и два под дръжката). Тъй като не съм сигурен, че ще се справя със сваляне на кората, затова ще опитам само с махане на гумената тапа и въртене на болта. Та, въпросът ми е, тъй като е необходимо съвсем леко завъртане, в каква посока трябва да се завърти, за да слезе прозорецът с няколко милиметра по-надолу - т. е. така, че максималната му позиция във вдигнато състояние да е под уплътнението. Ще съм благодарен, ако някой, който се се сблъсквал с това, сподели опит ![]()
#34
Публикувано 01 февруари 2019 - 17:53
Грам не помня, предполагам по часовниковата го вдига, а обратно го сваля.
Карай на усет, няма кой да ти каже "врътни 123градуса обратно на часовниковата" или нещо подобно. Така и така, след толкова години трябва да ти се калибрира прозореца!
#35
Публикувано 30 май 2021 - 20:18
Здравейте, колеги! Темата е стара, но тъй като се заех с операцията от оригиналния пост, реших да напиша тук.. по-конкретно за реглажа на прозорците.
Процорецът на шофьорската врата се движи супер по цялата височина, НО в момента, в който затворя вратата и повдигачът затвори последните 1-2 сантиметра, ръбът на стъклото се изкривява леко напред, което води до не съвсем хубаво лягане върху гуменото уплътнение на лайсната между двата прозореца и при скорост над 60км/ч започва да свисти. Мъчих нещо този болт за регулиране, но без особен успех. Както казах, стъклото бяга само 2 последните 2 сантиметра... би ли имало друга причина/лек. за този проблем?
#36
Публикувано 30 май 2021 - 20:27
Пробвай да изнесеш насрещника на бравата малко навън (или навътре). Той вероятно се държи на 2 болта, торкс 30 или 40. Разхлабваш леко, буташ в желаната посока, пробваш и така.
#37
Публикувано 30 май 2021 - 20:53
Пробвай да изнесеш насрещника на бравата малко навън (или навътре). Той вероятно се държи на 2 болта, торкс 30 или 40. Разхлабваш леко, буташ в желаната посока, пробваш и така.
Може би не успях хубаво да обясня и реших да направя видео..
https://youtube.com/...g?feature=share
#38
Публикувано 30 май 2021 - 22:21
На мен ми изглежда като да се забива прекалено навътре в уплътнението.
Но не съм имал никога кола без рамки на прозорците ![]()
Доколкото знам, след затваряне на вратата, стъклото се повдига автоматично с въпросния 1 см за да уплътни. Разгледай как стои на пасажерската врата, която се затваря добре и ще разбереш кое трябва да се коригира.
#39
Публикувано 01 юни 2021 - 00:08
Мисля че проблема е в задното прозорче.
Незнам как е на тази кола но би трябвало и то да пада леко на долу при отваряне на вратата и след като големия прозорец "запечати" и малки я да "запечати" след него.
httpс://www.youtube.com/watch?v=r0a7fpTUcLE
Този пост е редактиран от Bogi: 01 юни 2021 - 00:21
сесшисе ?
#40
Публикувано 01 юни 2021 - 17:38
+1
Задното прозорче с цялата рамка първо се отваря и последно затваря и уплътнява.
На другата врата не погледна ли как е?
Пс.От видеото ми се струва че вратата е виснала или изкривена в пантите освен че задния прозорец не работи(може би умишлено).
Задното прозорче с цялата рамка първо се отваря и последно затваря и уплътнява.
На другата врата не погледна ли как е?
Пс.От видеото ми се струва че вратата е виснала или изкривена в пантите освен че задния прозорец не работи(може би умишлено).
#41
Публикувано 01 юни 2021 - 18:59
На 208 не е точно така.
При затваряне на покрива, вдига задния прозорец и едва след това вдига прозореца на вратата, като задния не помръдва повече, след като веднъж е вдигнат.
До колкото си спомням, задното не помръдва при затваряне на вратата на кабриолета. Иначе на купето съвсем не мърда ![]()
Мърда задното прозорче едва при 209.
Никаква представа как се регулира врата на 208 кабрио. Аз бих действал на усет.
#42
Публикувано 02 юни 2021 - 16:50
Врата се регулира или от пантите, или от насрещника.
Регулирането от пантите изисква здрав помощник
- пантите могат да мърдат както нагоре и надолу, така и наляво и надясно след като се разхлабят.
В доста голям процент случаи обаче, регулирането на насрещника помага. То поне не изисква здрав помощник ![]()
#43
Публикувано 19 юни 2021 - 00:01
Здравейте,
И аз направих процедурата с регулирането на прозореца на шофьорската врата, че се беше разтропало, дотук добре..
От скоро палчето за заключване/отключване се е разскачало и реших да сменя пружинката в бравата, която обикновено е причина за това. Гледах клипове как се сваля брава при w203, защото така и не намерих за w209, но там има повече място, откъдето могат да изкарат бравата. Единственият вариант при w209 е да се демонтира и механизма за стъклото, барабар със стъклото ли ?
Или има някакъв пиниз, който не открих?
Изпратено от моят Mi Note 10 с помощта на Tapatalk
И аз направих процедурата с регулирането на прозореца на шофьорската врата, че се беше разтропало, дотук добре..
От скоро палчето за заключване/отключване се е разскачало и реших да сменя пружинката в бравата, която обикновено е причина за това. Гледах клипове как се сваля брава при w203, защото така и не намерих за w209, но там има повече място, откъдето могат да изкарат бравата. Единственият вариант при w209 е да се демонтира и механизма за стъклото, барабар със стъклото ли ?
Или има някакъв пиниз, който не открих?
Изпратено от моят Mi Note 10 с помощта на Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








