Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

Как се сваля кора на врата & реглаж на прозорец [снимки]CLK W208 2001


  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#31 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 17 October 2017 - 06:00

Може това да е имал в предвид...оправя се с реглаж и едно маркучле се подпъхва в старото уплутнение да го издуе малко че с времето се сплескват.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#32 Ivan9310

Ivan9310

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Posts:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Мерцедес CLK 200 - C208

Posted 17 October 2017 - 17:58

Да не би да е криво уплътнението? А колегата може да има предвид че 10см по дължината на уплътнението няма хубав контакт и има луфт, така ми се струва доста по-правдоподобно.

Дължина имах впредвид да.


Ще го пробвам утре значи да видим каква ще стане


  • 0

#33 benz_t

benz_t

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:София

Posted 01 February 2019 - 14:22

Здравейте, използвам темата, за да попитам и аз нещо относно регулирането на стъклата на CLK 208. Тъй като и моята е е от първите - `97 г., няма функцията с автоматично сваляне и вдигане. Явно, че някой преди мен си е играл със стъклото на шофьорската врата и в задния си край се качва по-високо, отколкото е необходимо, поради което захапва част от гуменото уплътнение. Въпросът ми е свързан със снимките, които kdl услужливо е прикачил, и по-специално с болта под врата, който регулира до какво ниво да се качава прозорецът. Ако правилно съм разбрал, това е така да се каже средният от трите, които са под вратата (един до пантите и два под дръжката). Тъй като не съм сигурен, че ще се справя със сваляне на кората, затова ще опитам само с махане на гумената тапа и въртене на болта. Та, въпросът ми е, тъй като е необходимо съвсем леко завъртане, в каква посока трябва да  се завърти, за да слезе прозорецът с няколко милиметра по-надолу - т. е. така, че максималната му позиция във вдигнато състояние да е под уплътнението. Ще съм благодарен, ако някой, който се се сблъсквал с това, сподели опит :)


  • 0

#34 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 01 February 2019 - 17:53

Грам не помня, предполагам по часовниковата го вдига, а обратно го сваля.

Карай на усет, няма кой да ти каже "врътни 123градуса обратно на часовниковата" или нещо подобно. Така и така, след толкова години трябва да ти се калибрира прозореца!


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#35 p.todorov

p.todorov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W208 CLK320 Convertible

Posted 30 May 2021 - 20:18

Здравейте, колеги! Темата е стара, но тъй като се заех с операцията от оригиналния пост, реших да напиша тук.. по-конкретно за реглажа на прозорците.

Процорецът на шофьорската врата се движи супер по цялата височина, НО в момента, в който затворя вратата и повдигачът затвори последните 1-2 сантиметра, ръбът на стъклото се изкривява леко напред, което води до не съвсем хубаво лягане върху гуменото уплътнение на лайсната между двата прозореца и при скорост над 60км/ч започва да свисти. Мъчих нещо този болт за регулиране, но без особен успех. Както казах, стъклото бяга само 2 последните 2 сантиметра... би ли имало друга причина/лек. за този проблем?


  • 0

#36 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,589 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 30 May 2021 - 20:27

Пробвай да изнесеш насрещника на бравата малко навън (или навътре). Той вероятно се държи на 2 болта, торкс 30 или 40. Разхлабваш леко, буташ в желаната посока, пробваш и така.


  • 0

#37 p.todorov

p.todorov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W208 CLK320 Convertible

Posted 30 May 2021 - 20:53

Пробвай да изнесеш насрещника на бравата малко навън (или навътре). Той вероятно се държи на 2 болта, торкс 30 или 40. Разхлабваш леко, буташ в желаната посока, пробваш и така.

 

Може би не успях хубаво да обясня и реших да направя видео..

https://youtube.com/...g?feature=share


  • 0

#38 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,589 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 30 May 2021 - 22:21

На мен ми изглежда като да се забива прекалено навътре в уплътнението.

 

Но не съм имал никога кола без рамки на прозорците :)

 

Доколкото знам, след затваряне на вратата, стъклото се повдига автоматично с въпросния 1 см за да уплътни. Разгледай как стои на пасажерската врата, която се затваря добре и ще разбереш кое трябва да се коригира.


  • 0

#39 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 510 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Posted 01 June 2021 - 00:08

Мисля че проблема е в задното прозорче.
Незнам как е на тази кола но би трябвало и то да пада леко на долу при отваряне на вратата и след като големия прозорец "запечати" и малки я да "запечати" след него.

 

httpс://www.youtube.com/watch?v=r0a7fpTUcLE


Edited by Bogi, 01 June 2021 - 00:21 .

  • 1

сесшисе ?


#40 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 01 June 2021 - 17:38

+1
Задното прозорче с цялата рамка първо се отваря и последно затваря и уплътнява.
На другата врата не погледна ли как е?

Пс.От видеото ми се струва че вратата е виснала или изкривена в пантите освен че задния прозорец не работи(може би умишлено).
  • 0

#41 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 01 June 2021 - 18:59

На 208 не е точно така.

При затваряне на покрива, вдига задния прозорец и едва след това вдига прозореца на вратата, като задния не помръдва  повече, след като веднъж е вдигнат.

До колкото си спомням, задното не помръдва при затваряне на вратата на кабриолета. Иначе на купето съвсем не мърда :)

Мърда задното прозорче едва при 209.

Никаква представа как се регулира врата на 208 кабрио. Аз бих действал на усет.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#42 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,589 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 02 June 2021 - 16:50

Врата се регулира или от пантите, или от насрещника.

 

Регулирането от пантите изисква здрав помощник :) - пантите могат да мърдат както нагоре и надолу, така и наляво и надясно след като се разхлабят.

 

В доста голям процент случаи обаче, регулирането на насрещника помага. То поне не изисква здрав помощник :)


  • 1

#43 PeevG

PeevG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI

Posted 19 June 2021 - 00:01

Здравейте,
И аз направих процедурата с регулирането на прозореца на шофьорската врата, че се беше разтропало, дотук добре..

От скоро палчето за заключване/отключване се е разскачало и реших да сменя пружинката в бравата, която обикновено е причина за това. Гледах клипове как се сваля брава при w203, защото така и не намерих за w209, но там има повече място, откъдето могат да изкарат бравата. Единственият вариант при w209 е да се демонтира и механизма за стъклото, барабар със стъклото ли ?
Или има някакъв пиниз, който не открих?

Изпратено от моят Mi Note 10 с помощта на Tapatalk
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users