червено копче
Started by Silver E200, 11 Nov 2009 - 19:08:34
61 replies to this topic
#16
Posted 11 November 2009 - 22:07
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#17
Posted 11 November 2009 - 22:12
Е тва е мъжка приказка.Поздрави.Е нема такава тема
![]()
Колеги, давайте го малко по сериозно![]()
Silver E200,
от снимката личи,
че копчето реално е зелено и е боядисано с лак за нокти в червен цвят,
защото мадамата дето е карала колата преди теб е нямала син лак,
а зеленото адски я е дразнело![]()
Натискай смело, мани го какво ти говорят,
сам знаеш, че когато е зелено е редно да се натиска поне по 20-тина пъти на ден![]()
Наздраве на Владек и Сам-1
#18
Posted 11 November 2009 - 22:19
Не колега, заблудил си се
На такситата това е emergency алармата! Не знам с каква кола си, но ако го натиснеш и започне да свири клаксона и да присветкат фаровете търси черен бутон по корите на багажника или в моторния отсег за деактивиране
От снимката ясно личи че въпросното копче е серийно производство на 124-ка 91 година бензин 122 коня със 102 мотор(този модел даже май имаха и подгряване на пръскалките на чистачките) - само и единствено.
Именно на този модел,
копчето за деактивация се намира над бензиновия филтър,
като се демонтира и над него има едно капаче, хванато със инбус номер 23,5, с три рапидки разположени на 120 градуса една от друга.
Това го пише във всеки юзер менюъл за тази серия 124-ки ,
ма пусто нема кой да чете
Аре назраве на компанията
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#19
Posted 11 November 2009 - 22:22
натиснах копчето но при загасен двигател защото на запален ме е страх и нищо не стана само часовника взе да цъка по силно или на мен така ми се струва да поясна копчето като се натисне не остава навътре а се връща има жици но може би ще трябва да ги проследявам явно не е заводско а е някаква скрита лимонка колата не е била такси но е била на фирма в Италия и незнам с какво са се занимавали но утре ако не вали ще се опитам да го проследя
#21
Posted 11 November 2009 - 22:31
Това е за шоковата вълна.
Като гледам формата и цвета на копчето ми става ВЕДНАГА ястно, че фирмата се е казвала 'Bombinioni-Motorini-Explozicioni'.
Да поясня за хората които неразбират .. значи фирмата се занимава ЗАКОННО с производство на бомби за всекидневна употреба, нещо като от магазин 'Всичко по 1 лев'.
Всъщност с тази 'велика' кола са превозвани доставките (тито става дума за доставки не за такси
). Да ама обаче бомбите са били с цифров часовников механизъм (фирмата която прави механизмите се нарича sAyko) който давал често дефекти (до 94година, тогава излиза новия фейс лифт на часовниковите механизми) ... та да си дойдем на думата ....
Като даде бъг на ГПП (горна предна платка) часовника се пуска ... и единствения начин да се спре е с този бутон, а именно да активираш магнитния шоков механизъм който поваля всички модели часовници дори по новите които са с кодово название W220 (най вече хидро съединители, въздушни възглавници а също така са засегнати секретните засти наречени с кодовото име 'Таралеж' на моделите W202, W210 и разбира се W208, но само тези на които неможе да им се свалят задните прозорчета
Надявам се да съм пояснил за копчето!
Като гледам формата и цвета на копчето ми става ВЕДНАГА ястно, че фирмата се е казвала 'Bombinioni-Motorini-Explozicioni'.
Да поясня за хората които неразбират .. значи фирмата се занимава ЗАКОННО с производство на бомби за всекидневна употреба, нещо като от магазин 'Всичко по 1 лев'.
Всъщност с тази 'велика' кола са превозвани доставките (тито става дума за доставки не за такси
Като даде бъг на ГПП (горна предна платка) часовника се пуска ... и единствения начин да се спре е с този бутон, а именно да активираш магнитния шоков механизъм който поваля всички модели часовници дори по новите които са с кодово название W220 (най вече хидро съединители, въздушни възглавници а също така са засегнати секретните засти наречени с кодовото име 'Таралеж' на моделите W202, W210 и разбира се W208, но само тези на които неможе да им се свалят задните прозорчета
Надявам се да съм пояснил за копчето!
#22
Posted 11 November 2009 - 22:37
Колега ,дай на контакт,Запали колата и натисни ПРОКЛЕТОТО ЧЕРВЕНО КОПЧЕ, че ми свършва уискито и жената ще го отнесе.
Поздрави.И наздраве...
#23
Posted 11 November 2009 - 22:40
бъзикаш ли се или сериозно говориш защото сериозно има погряване на пръскалките(имало е де) сега само кабелите са останали ма то май всичките 124-ки го имат защото сменях капака с един от по стара 124-ка и тя имаше кабели тъй че изхождайки от логиката се бъзикаш явно мойта кола има някъква екстра която ваще нямат все пак мойта е брониранаНе колега, заблудил си се
![]()
От снимката ясно личи че въпросното копче е серийно производство на 124-ка 91 година бензин 122 коня със 102 мотор(този модел даже май имаха и подгряване на пръскалките на чистачките) - само и единствено.
Именно на този модел,
копчето за деактивация се намира над бензиновия филтър,
като се демонтира и над него има едно капаче, хванато със инбус номер 23,5, с три рапидки разположени на 120 градуса една от друга.
Това го пише във всеки юзер менюъл за тази серия 124-ки ,
ма пусто нема кой да чете![]()
Аре назраве на компанията
#24
Posted 11 November 2009 - 22:44
Чули ли сте за 'червения телефон' на президента на САЩ ... еми ако той е карал тая кола на времето ... и понеже нямало връзка, или са били дуплекс с президента на Русия (демек единия като говори, другия неможе) .... това 100% е била алтернативата!
Feel free .. да ми триете глупостите
Feel free .. да ми триете глупостите
#25
Posted 11 November 2009 - 22:47
Бе колега,бъзикаш ли се или сериозно говориш защото сериозно има погряване на пръскалките(имало е де) сега само кабелите са останали ма то май всичките 124-ки го имат защото сменях капака с един от по стара 124-ка и тя имаше кабели тъй че изхождайки от логиката се бъзикаш явно мойта кола има някъква екстра която ваще нямат все пак мойта е бронирана
как да се бъзикам бре
Ма ти що директно с това не започна - че колата е бронирана ?
Ми то това много променя нещата
Оттеглям си коментарите до момента,
щото в моят юзерменюал няма данни за тези модели с бронировката
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#26
Posted 11 November 2009 - 22:53
иначе според твоя юзър манюъл какво се деактивира с това копче?Бе колега,
как да се бъзикам бре![]()
Ма ти що директно с това не започна - че колата е бронирана ?
Ми то това много променя нещата![]()
Оттеглям си коментарите до момента,
щото в моят юзерменюал няма данни за тези модели с бронировката
#27
Posted 11 November 2009 - 23:00
ЛелеБе колега,
как да се бъзикам бре![]()
Ма ти що директно с това не започна - че колата е бронирана ?
Ми то това много променя нещата![]()
Оттеглям си коментарите до момента,
щото в моят юзерменюал няма данни за тези модели с бронировката
Поздрави

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#28
Posted 11 November 2009 - 23:05
СориНатисни го това копче бее - за нитрото ее.Наздраве Vladek...Поздрави.
Взимам темата на сериозно вече
Наздраве sam1
Поздрави

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#29
Posted 11 November 2009 - 23:07
колеги сега бях до гаража и се реших да го натисна на запален двигател та настиснах го аз и стана белята колата както си работеше изгасна все едно съм врътнал ключа после пробвах да запаля ама иок неще само щрака и не завърта пробвах я няколко пъти и се отказах утре ще трябва да гледам какво е станало дано процеса да е обратим може вече да спите спокойно за разлика от мен тая вечер ще мисля от къде да започна утре добре че съм в грипна ваканция и ще имам цял ден на разположение
#30
Posted 11 November 2009 - 23:12
Кога си купил колатаколеги сега бях до гаража и се реших да го натисна на запален двигател та настиснах го аз и стана белята колата както си работеше изгасна все едно съм врътнал ключа после пробвах да запаля ама иок неще само щрака и не завърта пробвах я няколко пъти и се отказах утре ще трябва да гледам какво е станало дано процеса да е обратим може вече да спите спокойно за разлика от мен тая вечер ще мисля от къде да започна утре добре че съм в грипна ваканция и ще имам цял ден на разположение
Поздрави

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users





View Garage









