Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

18' в такт с купе...


  • Заключена тема Тази тема е заключена
33 мнения по тази тема

#1 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 ноември 2009 - 23:36

.
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 10 ноември 2009 - 00:12

тия джанти не са за тази кола.Евентуално на Е500 ще станат. НО...
... ако ти е зор за тях. слагаш отзад гуми 225, отпред 215. и се надяваш горния ръб на гумата да не закача калника.
отзад се причуква ръба на калника
  • 0

#3 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2009 - 08:59

.
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#4 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 10 ноември 2009 - 09:06

с краткото пояснение в скоби за задните калници (widearching) :


това е отговора на въпроса ти
ама къде ще го направят читаво...

оригиналния инструмент се закрепя на главината, и с него се развалцова калника - това съм го виждал само по чертежи, но не и на живо..

иначе, ако качиш джантите на фреза, после спокойно може и да не ги монтираш - изхвърли ги директно - гарантирано биене на 100%


не задълбавай толкова, IMHO
  • 0

#5 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2009 - 11:16

.
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 10 ноември 2009 - 11:23

тоя утре е за нещо дребно, ако не ти стигат 2-3 мм.
щом джантата стърчи, забрави да стане с него.

в наръчника ти пише за широките арки, те не стават с този инструмент.
сложи 255 отзад, и няма да можеш да махнеш крика дори.
написах ти с кви размери ще стане
  • 0

#7 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 10 ноември 2009 - 11:27

да, това е уреда - снимката е ценна от познавателна гледна точка.

има едни оригинални чалъми за отваряне на предните калници - 17x7.5_ET42 - това е оригинална технология, ама и там май се мачкаха калниците
ето, може да я видиш
  • 0

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 10 ноември 2009 - 11:56

Вени да си жив и здрав за материяла! Това ми трябваше :)
само неразбрах колко трябва да са дебели тези дистанционни втулки които се подлагат отпред и отзад
  • 0

#9 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2009 - 13:28

.
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 10 ноември 2009 - 13:33

като пуснеш крика, главината ще излезе, няма да се прибере!

кое те задължава да сложиш 235 отзад?
ако искаш и 205 можеш да сложиш на 9J жанта
  • 0

#11 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 10 ноември 2009 - 15:17

Вени да си жив и здрав за материяла! Това ми трябваше :)
само неразбрах колко трябва да са дебели тези дистанционни втулки които се подлагат отпред и отзад


абе това е кит готов - вадиш от пликчето, и слагаш..

ама нали съм стара къща, имах аз едни схемички от руснаците - от полиетилен ги бяха изстъргали, и не мога да се сетя къде съм я бутнал
ще ти я изровя.

Между другото, това, което се получава, е съвършено незабележимо на външен вид - две коли - раздута и нормална, не можеш да ги различиш.
В случая положителния ефект е точно от натикването на тия валяци, и неповреждането на гумата и калника.

Технологията е на AMG

почвам да търся
  • 0

#12 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 10 ноември 2009 - 15:24

ей, пич съм.. :icon_coolgrin:

изкарах една ракия

ето ги размерите



  • 0

#13 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2009 - 16:01

.
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#14 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 ноември 2009 - 09:53

Аз пък се чудя как на купе 124 някой изобщо ще му дойде идея да слага 18 цола джанта? Това става кола за снимки и каране с 90 км/час максимум. Аз купих моята със 17 цола и всяка година купувам по една нова гума Континентал спорт контакт 2 - 225/45/17. Сега в момента ми излезе следващата щета-гума на една година и 10 000 км. Сам си направи сметката- за какво ти е купе, като не можеш да го натиснеш! По нашите пътища-Йок! На мен ми харесват 17 цола, ама за зимата си купих джанти 15 цола стоманени и сега си карам и си пея. Смятам упражнението с 18 цола за излишен кактус в гащите от всяка гледна точка. Лично мнение.
  • 0

#15 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 ноември 2009 - 11:41

.
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни