
фарове
Започната от 124_2.5D lim, 18 окт 2009 - 21:30:45
29 мнения по тази тема
#16
Публикувано 21 ноември 2009 - 08:04
Казаха ми че по добрите крушки от osram cool blue 4000
били osram night breaker и светели 2 пъти по хубаво и са около 9-11 лева в ауто плюс(в различните магазини от веригата)
Някой чувал ли е за тях?
били osram night breaker и светели 2 пъти по хубаво и са около 9-11 лева в ауто плюс(в различните магазини от веригата)
Някой чувал ли е за тях?
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#17
Публикувано 21 ноември 2009 - 09:19
Казаха ми че по добрите крушки от osram cool blue 4000
били osram night breaker и светели 2 пъти по хубаво и са около 9-11 лева в ауто плюс(в различните магазини от веригата)
Някой чувал ли е за тях?
В момента карам с Night Breaker, преди бях с куул блу. Самите Осрам рекламират Найт Брейкъра, но моето лично мнение е, че Cool Blue е по-добрата крушка!
#18
Публикувано 21 ноември 2009 - 09:47
На всичко отгоре "нощния трошач" има навика да поизгаря бързичко ...
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#19
Публикувано 22 ноември 2009 - 23:52
Ама май найдобрите били осрам силверстар
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#21
Публикувано 03 декември 2009 - 09:48
Аз бях с Филипс Найт Вижън от този сайт до преди да метна ксенона. Чорбаджията дори беше склонен на отстъпки за членове.
При ваденето просто се разпаднаха, толко силно светлоотдаваха. Сега за нищо на света не бих се отказал от ксенона.
Само дано да ти съвпадне добре фокусното разтояние, че в противен случай ще заслепаявш насрещните.
На един приятел му сложиха /W124 Coupe/ и сега се ядосва на себе си като застанем двамата един до друг срещу стената.
Моите "осрамки" направо правят "отрязана" графика докато ксенона не може така, само дето има малко по висок интензитет на основния сноп.
Трябва да се има в предвид факта че нашите /W124/ рефлектори са пресмятани за крушка, и всякакви модификации са си един вид "натъкмяване"
Въпреки че производителите на ксенони "носят от девет кладенеца вода" само и само да си пласират продуктите.
Наскоро например четох едно описание в което имаше взаимно отричащи се технически аргументи, и ако комшията не си е хвърлил боклука от гаража ще го щракна за да се посмеем.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#22
Публикувано 03 декември 2009 - 23:37
Само дано да ти съвпадне добре фокусното разтояние, че в противен случай ще заслепаявш насрещните.
На един приятел му сложиха /W124 Coupe/ и сега се ядосва на себе си като застанем двамата един до друг срещу стената.
Моите "осрамки" направо правят "отрязана" графика докато ксенона не може така, само дето има малко по висок интензитет на основния сноп.
Трябва да се има в предвид факта че нашите /W124/ рефлектори са пресмятани за крушка, и всякакви модификации са си един вид "натъкмяване"
Въпреки че производителите на ксенони "носят от девет кладенеца вода" само и само да си пласират продуктите.
Наскоро например четох едно описание в което имаше взаимно отричащи се технически аргументи, и ако комшията не си е хвърлил боклука от гаража ще го щракна за да се посмеем.
Давай снимки да видим.Много ми е интересно!!!
От близо три години съм с би ксенон Н4 - 6000К на 190-то и никакви ядове няма.
Много хубаво си отсича светлиния сноп.
Незнам какво толкова го плювате тоя ксенон?
Бил съм и с по-силни лампи на Бош +60%, но си няма нищо общо с ксенона относно видимоста-заслепяването на отсреща движещия се автомобил.
Всичко е въпрос на реглажа на фаровете

#23
Публикувано 04 декември 2009 - 06:49
Колега приеми този съвет- само DEPO не слагай!!!
Поздрави
Поздрави

#24
Публикувано 04 декември 2009 - 06:54
Ха-ха То на коледа стават чудеса може и за елха да мине с тия 100 ватаСложи, сложи... кабелите са калкулирани за 35 вата, сложи 100 вата и не ще светнеш, а направо ще пламнеш!


#25
Публикувано 04 декември 2009 - 11:46
Аз съм убеден че ксенона по принцип е една иновация която има нужда от още малко доработка.
Помислете: Колко ТИР-а има с ксенон?
На каква честота са трептенията му?
Защо например около струговете е забранено използване на луминисцентни осветителни тела? /тук мисли за принципа на светообразуване/
Колко струва един комплект наистина марков ксенон?
Кави и колко материали са вложени в обикновенните ксенони? /броя и стойността на работните операции нека не ги слагаме в сметката/
Колко се хвърля за реклама? /за нашите коли няма реклами а само информационни брошури - сетете се защо - какво да му рекламираш на един изключително висококачествен и утвърден продукт, нали?/
Като си отговорите с факти, а не с мнения, ще си промените малко мнението за ксенона.
Помислете: Колко ТИР-а има с ксенон?
На каква честота са трептенията му?
Защо например около струговете е забранено използване на луминисцентни осветителни тела? /тук мисли за принципа на светообразуване/
Колко струва един комплект наистина марков ксенон?
Кави и колко материали са вложени в обикновенните ксенони? /броя и стойността на работните операции нека не ги слагаме в сметката/
Колко се хвърля за реклама? /за нашите коли няма реклами а само информационни брошури - сетете се защо - какво да му рекламираш на един изключително висококачествен и утвърден продукт, нали?/
Като си отговорите с факти, а не с мнения, ще си промените малко мнението за ксенона.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#26
Публикувано 06 декември 2009 - 10:04
та за крушките 100/90 тва са излишни пари . 1во даваш 20 лева за 2 крушки (турски). Хубаво караш караш и след време както си караш светва лампичката че имаш изгоряла крушка , слизаш отваряш капака , капачката на проблемния фар и какво да видиш , кабелите и буксата където се държи крушката ги няма . те просто са се стопили.Но от време на време има контакт на фар , от време на време гасне и така . Прословутите крушки (за по добра светлина) 90/100 = 20 лева до сега. Трябва да идеш на ел.сервиз да ти сменят част от окабеляването , и ел.техника като види с кви крушки караш и с какъв кабел ги захранва ще ахне . Така работата и новата букса с 3-4 кабела = 20 лева . Така твоите крушки станаха на 40 лева и малко главоболия по сервизите . А по лесния и ефтин начин взимаш си осрам или пфилипс и си питаш шапката.А ако имаш парички взимаш си ксенон ,настройват ти го и пак си питаш бомбето тоя път , защото светиш по добре . Поздрави.


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#27
Публикувано 07 декември 2009 - 22:13
Хубаво е, че давате съвети, но да ви попитам колко от вас са ползвали 100/90W крушки. Аз лично 10 (десет) години карах с такива (NARVA). Автомобила е Лада 2107. Просто замених крушките без никакви преработли, кабели и релета. Дори и предпазителите не е нужно да се заменят (от което сигурно някои ще се учудят, но това са фактите). Единствено остава насладата от нощното кормуване и перфектната видимост. На Мерцедеса не съм сложил такива заради сигнализацията, но мога да ви кажа, че разликата е огромна. А колегата, който пусна темата е с 60/55W, a не 35W. Поздрави на всички симпатизанти и щастливи собственици и весели празници.
#28
Публикувано 07 декември 2009 - 22:16
Хубаво е, че давате съвети, но да ви попитам колко от вас са ползвали 100/90W крушки. Аз лично 10 (десет) години карах с такива (NARVA). Автомобила е Лада 2107. Просто замених крушките без никакви преработки, кабели и релета. Дори и предпазителите не е нужно да се заменят (от което сигурно някои ще се учудят, но това са фактите). Единствено остава насладата от нощното кормуване и перфектната видимост. На Мерцедеса не съм сложил такива заради сигнализацията, но мога да ви кажа, че разликата е огромна. А колегата, който пусна темата е с 60/55W, a не 35W. Поздрави на всички симпатизанти и щастливи собственици и весели празници.
#29
Публикувано 07 декември 2009 - 23:20
Aз съм ползвал колега,даже не по мое желание.На едно АУДИ 80,предишния собственик(тиквеник) беше сложил такива,а този модел няма даже и реле,директно е на ключа и знаеш ли какво става?пласмасата чак се стопи......Ладата е друга бира.Сложи си на Мерцедеса такива крушки и гледай какво става......Хубаво е, че давате съвети, но да ви попитам колко от вас са ползвали 100/90W крушки. Аз лично 10 (десет) години карах с такива (NARVA). Автомобила е Лада 2107. Просто замених крушките без никакви преработли, кабели и релета. Дори и предпазителите не е нужно да се заменят (от което сигурно някои ще се учудят, но това са фактите). Единствено остава насладата от нощното кормуване и перфектната видимост. На Мерцедеса не съм сложил такива заради сигнализацията, но мога да ви кажа, че разликата е огромна. А колегата, който пусна темата е с 60/55W, a не 35W. Поздрави на всички симпатизанти и щастливи собственици и весели празници.
#30
Публикувано 07 декември 2009 - 23:26
Aз съм ползвал колега,даже не по мое желание.На едно АУДИ 80,предишния собственик(тиквеник) беше сложил такива,а този модел няма даже и реле,директно е на ключа и знаеш ли какво става?пласмасата чак се стопи......Ладата е друга бира.Сложи си на Мерцедеса такива крушки и гледай какво става......
Е да, това е руска машина и явно е презапасена от всякъде. Не са жалили материала (само за ламарините).
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни