Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

фарове


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#16 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Posted 21 November 2009 - 08:04

Казаха ми че по добрите крушки от osram cool blue 4000
били osram night breaker и светели 2 пъти по хубаво и са около 9-11 лева в ауто плюс(в различните магазини от веригата)
Някой чувал ли е за тях?
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#17 anarchymisc

anarchymisc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 163 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен/София
  • Автомобил:
    W124 250DTurbo '92
Garage View Garage

Posted 21 November 2009 - 09:19

Казаха ми че по добрите крушки от osram cool blue 4000
били osram night breaker и светели 2 пъти по хубаво и са около 9-11 лева в ауто плюс(в различните магазини от веригата)
Някой чувал ли е за тях?


В момента карам с Night Breaker, преди бях с куул блу. Самите Осрам рекламират Найт Брейкъра, но моето лично мнение е, че Cool Blue е по-добрата крушка!
  • 0

#18 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Posted 21 November 2009 - 09:47

На всичко отгоре "нощния трошач" има навика да поизгаря бързичко ...
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#19 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Posted 22 November 2009 - 23:52

Ама май найдобрите били осрам силверстар
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#20 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,713 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Posted 23 November 2009 - 18:54

Аз бях с Филипс Найт Вижън от този сайт до преди да метна ксенона. Чорбаджията дори беше склонен на отстъпки за членове.
При ваденето просто се разпаднаха, толко силно светлоотдаваха. Сега за нищо на света не бих се отказал от ксенона.
  • 0

#21 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Posted 03 December 2009 - 09:48

Аз бях с Филипс Найт Вижън от този сайт до преди да метна ксенона. Чорбаджията дори беше склонен на отстъпки за членове.
При ваденето просто се разпаднаха, толко силно светлоотдаваха. Сега за нищо на света не бих се отказал от ксенона.


Само дано да ти съвпадне добре фокусното разтояние, че в противен случай ще заслепаявш насрещните.
На един приятел му сложиха /W124 Coupe/ и сега се ядосва на себе си като застанем двамата един до друг срещу стената.
Моите "осрамки" направо правят "отрязана" графика докато ксенона не може така, само дето има малко по висок интензитет на основния сноп.
Трябва да се има в предвид факта че нашите /W124/ рефлектори са пресмятани за крушка, и всякакви модификации са си един вид "натъкмяване"
Въпреки че производителите на ксенони "носят от девет кладенеца вода" само и само да си пласират продуктите.
Наскоро например четох едно описание в което имаше взаимно отричащи се технически аргументи, и ако комшията не си е хвърлил боклука от гаража ще го щракна за да се посмеем.
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#22 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
Garage View Garage

Posted 03 December 2009 - 23:37

Само дано да ти съвпадне добре фокусното разтояние, че в противен случай ще заслепаявш насрещните.
На един приятел му сложиха /W124 Coupe/ и сега се ядосва на себе си като застанем двамата един до друг срещу стената.
Моите "осрамки" направо правят "отрязана" графика докато ксенона не може така, само дето има малко по висок интензитет на основния сноп.
Трябва да се има в предвид факта че нашите /W124/ рефлектори са пресмятани за крушка, и всякакви модификации са си един вид "натъкмяване"
Въпреки че производителите на ксенони "носят от девет кладенеца вода" само и само да си пласират продуктите.
Наскоро например четох едно описание в което имаше взаимно отричащи се технически аргументи, и ако комшията не си е хвърлил боклука от гаража ще го щракна за да се посмеем.


Давай снимки да видим.Много ми е интересно!!!
От близо три години съм с би ксенон Н4 - 6000К на 190-то и никакви ядове няма.
Много хубаво си отсича светлиния сноп.
Незнам какво толкова го плювате тоя ксенон?
Бил съм и с по-силни лампи на Бош +60%, но си няма нищо общо с ксенона относно видимоста-заслепяването на отсреща движещия се автомобил.
Всичко е въпрос на реглажа на фаровете ;) .
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#23 nikexp

nikexp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 175 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MERCEDES BENZ 124 CE COUPE 122 HP.
    Green
    10. 1993

Posted 04 December 2009 - 06:49

Колега приеми този съвет- само DEPO не слагай!!!
Поздрави :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение

#24 nikexp

nikexp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 175 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MERCEDES BENZ 124 CE COUPE 122 HP.
    Green
    10. 1993

Posted 04 December 2009 - 06:54

Сложи, сложи... кабелите са калкулирани за 35 вата, сложи 100 вата и не ще светнеш, а направо ще пламнеш!

Ха-ха То на коледа стават чудеса може и за елха да мине с тия 100 вата :bigemo_harabe_net-110:
  • 0
Публикувано изображение

#25 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Posted 04 December 2009 - 11:46

Аз съм убеден че ксенона по принцип е една иновация която има нужда от още малко доработка.
Помислете: Колко ТИР-а има с ксенон?
На каква честота са трептенията му?
Защо например около струговете е забранено използване на луминисцентни осветителни тела? /тук мисли за принципа на светообразуване/
Колко струва един комплект наистина марков ксенон?
Кави и колко материали са вложени в обикновенните ксенони? /броя и стойността на работните операции нека не ги слагаме в сметката/
Колко се хвърля за реклама? /за нашите коли няма реклами а само информационни брошури - сетете се защо - какво да му рекламираш на един изключително висококачествен и утвърден продукт, нали?/
Като си отговорите с факти, а не с мнения, ще си промените малко мнението за ксенона.
  • 1
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#26 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 06 December 2009 - 10:04

та за крушките 100/90 тва са излишни пари . 1во даваш 20 лева за 2 крушки (турски). Хубаво караш караш и след време както си караш светва лампичката че имаш изгоряла крушка , слизаш отваряш капака , капачката на проблемния фар и какво да видиш , кабелите и буксата където се държи крушката ги няма . те просто са се стопили.Но от време на време има контакт на фар , от време на време гасне и така . Прословутите крушки (за по добра светлина) 90/100 = 20 лева до сега. Трябва да идеш на ел.сервиз да ти сменят част от окабеляването , и ел.техника като види с кви крушки караш и с какъв кабел ги захранва ще ахне . Така работата и новата букса с 3-4 кабела = 20 лева . Така твоите крушки станаха на 40 лева и малко главоболия по сервизите . А по лесния и ефтин начин взимаш си осрам или пфилипс и си питаш шапката.А ако имаш парички взимаш си ксенон ,настройват ти го и пак си питаш бомбето тоя път , защото светиш по добре . Поздрави. :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#27 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Posted 07 December 2009 - 22:13

Хубаво е, че давате съвети, но да ви попитам колко от вас са ползвали 100/90W крушки. Аз лично 10 (десет) години карах с такива (NARVA). Автомобила е Лада 2107. Просто замених крушките без никакви преработли, кабели и релета. Дори и предпазителите не е нужно да се заменят (от което сигурно някои ще се учудят, но това са фактите). Единствено остава насладата от нощното кормуване и перфектната видимост. На Мерцедеса не съм сложил такива заради сигнализацията, но мога да ви кажа, че разликата е огромна. А колегата, който пусна темата е с 60/55W, a не 35W. Поздрави на всички симпатизанти и щастливи собственици и весели празници.
  • 0
Публикувано изображение

#28 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Posted 07 December 2009 - 22:16

Хубаво е, че давате съвети, но да ви попитам колко от вас са ползвали 100/90W крушки. Аз лично 10 (десет) години карах с такива (NARVA). Автомобила е Лада 2107. Просто замених крушките без никакви преработки, кабели и релета. Дори и предпазителите не е нужно да се заменят (от което сигурно някои ще се учудят, но това са фактите). Единствено остава насладата от нощното кормуване и перфектната видимост. На Мерцедеса не съм сложил такива заради сигнализацията, но мога да ви кажа, че разликата е огромна. А колегата, който пусна темата е с 60/55W, a не 35W. Поздрави на всички симпатизанти и щастливи собственици и весели празници.


  • 0
Публикувано изображение

#29 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,837 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 07 December 2009 - 23:20

Хубаво е, че давате съвети, но да ви попитам колко от вас са ползвали 100/90W крушки. Аз лично 10 (десет) години карах с такива (NARVA). Автомобила е Лада 2107. Просто замених крушките без никакви преработли, кабели и релета. Дори и предпазителите не е нужно да се заменят (от което сигурно някои ще се учудят, но това са фактите). Единствено остава насладата от нощното кормуване и перфектната видимост. На Мерцедеса не съм сложил такива заради сигнализацията, но мога да ви кажа, че разликата е огромна. А колегата, който пусна темата е с 60/55W, a не 35W. Поздрави на всички симпатизанти и щастливи собственици и весели празници.

Aз съм ползвал колега,даже не по мое желание.На едно АУДИ 80,предишния собственик(тиквеник) беше сложил такива,а този модел няма даже и реле,директно е на ключа и знаеш ли какво става?пласмасата чак се стопи......Ладата е друга бира.Сложи си на Мерцедеса такива крушки и гледай какво става......
  • 0

#30 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Posted 07 December 2009 - 23:26

Aз съм ползвал колега,даже не по мое желание.На едно АУДИ 80,предишния собственик(тиквеник) беше сложил такива,а този модел няма даже и реле,директно е на ключа и знаеш ли какво става?пласмасата чак се стопи......Ладата е друга бира.Сложи си на Мерцедеса такива крушки и гледай какво става......


Е да, това е руска машина и явно е презапасена от всякъде. Не са жалили материала (само за ламарините).
  • 0
Публикувано изображение




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users