Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Печка W202 CDI


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 plamenG

plamenG

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI 1999г.

Публикувано 18 октомври 2009 - 14:32

Здравейте имам MB C 220 CDI на който не работи печката.
Какво мога да направя,имали някакав бушон или някакво копче за нея?
Какво най често се поврежда.
  • 0

#2 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 18 октомври 2009 - 20:03

Потърси сервиз на вебасто или майстор, който разбира. Доколкото съм чувал - втора употреба такава печка е около 200лв, но са два модела за този двигател. И моята не работи, а все не намирам време да прескоча да я погледнат. Обикновено ми казаха, че си отива електрониката и цената в официалният сервиз е около 500лв, ама при теб може да е нещо елементарно, така че потърси майстор в Пловдив.
Поздрави!
  • 0

#3 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 22 октомври 2009 - 09:47

Мога да препорачам 2 ма в Пловдив дето са мои хора и знам че могат да оправят Вебасто .
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#4 yuli

yuli

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    W210 CDI 2000г.

Публикувано 10 декември 2010 - 23:02

Здравейте

Колега дай инфо за тези майстори,щом казваш че си разбират от работата.Тъй като и моята печка не пали.
  • 0

#5 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 12 декември 2010 - 23:07

Мога да препорачам 2 ма в Пловдив дето са мои хора и знам че могат да оправят Вебасто .

Пусни координтати или телефони на тези майстори във форума,за да може да ги ползват повече хора.Преди време като имах проблеми с моята печка ми ги беше давал,но печката се оправи сама и не ги ползвах,но ако ми се наложи нека ги има. :flagMB new:
  • 0

#6 st.stoilov

st.stoilov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 13 декември 2010 - 10:32

предпазителя е номер 36.25А-heater booster.трябва да имаш и копче до скоростния лост.
  • 0

#7 mavara777

mavara777

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Автомобил:
    C220 220CDI 1999 125 КОНЯ

Публикувано 23 декември 2010 - 09:56

предпазителя е номер 36.25А-heater booster.трябва да имаш и копче до скоростния лост.

37 e номера на предпазителя
  • 0

#8 st.stoilov

st.stoilov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 23 декември 2010 - 11:33

Правилно!!!Грешката е моя!
  • 0

#9 Минко Илчев

Минко Илчев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    c 220 cdi, 2000г., комби автоматик

Публикувано 25 декември 2010 - 23:15

При мен спря да работи края на зимата(предната), прочетох за рестартирането от бушона. Онзи ден преди да тръгна на път бях запалил колата, докато работеше извадих този бушон 37. В момента нямаше ефект пътувах от София до Плевен. Преди да я вкарам в гаража постоя отвън и температурата на двигателя спадна. Като я вкарах след като я загасих чух, че е заработила. Днес вечерта стана под 8 градуса и пак запали. Засега минах тънко.
  • 0
W202, 220CDI, 125 к.с., м.5.2000 г. Автоматик, комби.

Форум на българските шофьори

Публикувано изображение

#10 krasifer

krasifer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 (2.2 )CDI (S202),1999г.
    E270 CDI (W211) 2002г.

Публикувано 31 януари 2011 - 22:42

И моята се оправи след рестартиране от предпазителя!Разликата с и без печка е осезаема,когато е много студено!
  • 0

#11 axel_keegan

axel_keegan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C200 CDI

Публикувано 10 октомври 2011 - 10:43

След като стана студено тези дни се стигна до извода, че и моята печка не работи. Махнах бушон 37 преди малко и ще го оставя няколко часа така. Никъде на картончето за бушоните не ми пише "heater booster", както и информация, какво прави този бушон 37. Печка имам убеден съм зад бронята от дясно. Копчето в купето функционира. Колата е 2000CDI 99', ако някой може да предложи нещо ще съм благодарен. :whistle2
  • 0

#12 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 10 октомври 2011 - 22:27

Бушона се маха и слага на работещ двигател.Няма смисъл колата да стои с изваден бушон,когато двигателя не работи.Печката се включва сама само ако навън трайната температура е ПОД 6 градуса т.е. 5 градуса.Тези дни не е било толкова студено.Ако пак не заработи отиди на диагностика да прочетат печката с комп и да я палят принудително.Печката не работи ако лампата на горивото свети на резерва.Тел на човек,който оправя Вебасто за консултация 0889983007. Не съм звънял от доста време дано още да е актуален,човека е в час с печките.
Успех.
  • 0

#13 st.stoilov

st.stoilov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 02 ноември 2011 - 13:06

Ако някой търси печка,имам една за продаване,но трябва да сравним номера.От Пловдив съм.
  • 0

#14 axel_keegan

axel_keegan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C200 CDI

Публикувано 04 декември 2011 - 19:30

Такам, температурите почнаха да падат и настъпи подходящо време да тествам системата с бушона. Както колегата каза по-горе на запалена кола махнах бушон 37 за около минута, върнах го на мястото си и печката тръгна. Винаги има едно "Но". От гофрирания маркуч духа силна струя студен въздух, дори колата да е загряла духа само студено това дали е нормално ? Веднъж щом машината е загряла, двете помпи ( за към радиатора в купето и тази на печката ) са горещи както и тръбата към самата печка. Печката няма стандартна миризма на гориво докато работи. Колата също така не загрява достатъчно бързо ( изключвам проблем от термостат ). Предполагам печката разполага с подгревателна свещ, която не функционира. Питането ми е някои дали е разглабял подобно нещо и ако в действителност има подгревна свещ голяма философия ли е да я подменя сам ?

Поздрави
  • 0

#15 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 декември 2011 - 22:41

Някой колега беше писал някъде, че е свалял печката и е подменял свеща.Не било голяма философия по неговите думи, но аз немога да ти помогна, щото никога не съм свалял печка.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни