Печка W202 CDI
Започната от plamenG, 18 окт 2009 - 14:32:04
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 октомври 2009 - 14:32
Здравейте имам MB C 220 CDI на който не работи печката.
Какво мога да направя,имали някакав бушон или някакво копче за нея?
Какво най често се поврежда.
Какво мога да направя,имали някакав бушон или някакво копче за нея?
Какво най често се поврежда.
#2
Публикувано 18 октомври 2009 - 20:03
Потърси сервиз на вебасто или майстор, който разбира. Доколкото съм чувал - втора употреба такава печка е около 200лв, но са два модела за този двигател. И моята не работи, а все не намирам време да прескоча да я погледнат. Обикновено ми казаха, че си отива електрониката и цената в официалният сервиз е около 500лв, ама при теб може да е нещо елементарно, така че потърси майстор в Пловдив.
Поздрави!
Поздрави!
#3
Публикувано 22 октомври 2009 - 09:47
Мога да препорачам 2 ма в Пловдив дето са мои хора и знам че могат да оправят Вебасто .
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#4
Публикувано 10 декември 2010 - 23:02
Здравейте
Колега дай инфо за тези майстори,щом казваш че си разбират от работата.Тъй като и моята печка не пали.
Колега дай инфо за тези майстори,щом казваш че си разбират от работата.Тъй като и моята печка не пали.
#5
Публикувано 12 декември 2010 - 23:07
Пусни координтати или телефони на тези майстори във форума,за да може да ги ползват повече хора.Преди време като имах проблеми с моята печка ми ги беше давал,но печката се оправи сама и не ги ползвах,но ако ми се наложи нека ги има.Мога да препорачам 2 ма в Пловдив дето са мои хора и знам че могат да оправят Вебасто .
#6
Публикувано 13 декември 2010 - 10:32
предпазителя е номер 36.25А-heater booster.трябва да имаш и копче до скоростния лост.
#7
Публикувано 23 декември 2010 - 09:56
37 e номера на предпазителяпредпазителя е номер 36.25А-heater booster.трябва да имаш и копче до скоростния лост.
#8
Публикувано 23 декември 2010 - 11:33
Правилно!!!Грешката е моя!
#9
Публикувано 25 декември 2010 - 23:15
При мен спря да работи края на зимата(предната), прочетох за рестартирането от бушона. Онзи ден преди да тръгна на път бях запалил колата, докато работеше извадих този бушон 37. В момента нямаше ефект пътувах от София до Плевен. Преди да я вкарам в гаража постоя отвън и температурата на двигателя спадна. Като я вкарах след като я загасих чух, че е заработила. Днес вечерта стана под 8 градуса и пак запали. Засега минах тънко.
#10
Публикувано 31 януари 2011 - 22:42
И моята се оправи след рестартиране от предпазителя!Разликата с и без печка е осезаема,когато е много студено!
#11
Публикувано 10 октомври 2011 - 10:43
След като стана студено тези дни се стигна до извода, че и моята печка не работи. Махнах бушон 37 преди малко и ще го оставя няколко часа така. Никъде на картончето за бушоните не ми пише "heater booster", както и информация, какво прави този бушон 37. Печка имам убеден съм зад бронята от дясно. Копчето в купето функционира. Колата е 2000CDI 99', ако някой може да предложи нещо ще съм благодарен.
#12
Публикувано 10 октомври 2011 - 22:27
Бушона се маха и слага на работещ двигател.Няма смисъл колата да стои с изваден бушон,когато двигателя не работи.Печката се включва сама само ако навън трайната температура е ПОД 6 градуса т.е. 5 градуса.Тези дни не е било толкова студено.Ако пак не заработи отиди на диагностика да прочетат печката с комп и да я палят принудително.Печката не работи ако лампата на горивото свети на резерва.Тел на човек,който оправя Вебасто за консултация 0889983007. Не съм звънял от доста време дано още да е актуален,човека е в час с печките.
Успех.
Успех.
#13
Публикувано 02 ноември 2011 - 13:06
Ако някой търси печка,имам една за продаване,но трябва да сравним номера.От Пловдив съм.
#14
Публикувано 04 декември 2011 - 19:30
Такам, температурите почнаха да падат и настъпи подходящо време да тествам системата с бушона. Както колегата каза по-горе на запалена кола махнах бушон 37 за около минута, върнах го на мястото си и печката тръгна. Винаги има едно "Но". От гофрирания маркуч духа силна струя студен въздух, дори колата да е загряла духа само студено това дали е нормално ? Веднъж щом машината е загряла, двете помпи ( за към радиатора в купето и тази на печката ) са горещи както и тръбата към самата печка. Печката няма стандартна миризма на гориво докато работи. Колата също така не загрява достатъчно бързо ( изключвам проблем от термостат ). Предполагам печката разполага с подгревателна свещ, която не функционира. Питането ми е някои дали е разглабял подобно нещо и ако в действителност има подгревна свещ голяма философия ли е да я подменя сам ?
Поздрави
Поздрави
#15
Публикувано 04 декември 2011 - 22:41
Някой колега беше писал някъде, че е свалял печката и е подменял свеща.Не било голяма философия по неговите думи, но аз немога да ти помогна, щото никога не съм свалял печка.
By Batev
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни