Печка W202 CDI
Started by plamenG, 18 Oct 2009 - 14:32:04
19 replies to this topic
#1
Posted 18 October 2009 - 14:32
Здравейте имам MB C 220 CDI на който не работи печката.
Какво мога да направя,имали някакав бушон или някакво копче за нея?
Какво най често се поврежда.
Какво мога да направя,имали някакав бушон или някакво копче за нея?
Какво най често се поврежда.
#2
Posted 18 October 2009 - 20:03
Потърси сервиз на вебасто или майстор, който разбира. Доколкото съм чувал - втора употреба такава печка е около 200лв, но са два модела за този двигател. И моята не работи, а все не намирам време да прескоча да я погледнат. Обикновено ми казаха, че си отива електрониката и цената в официалният сервиз е около 500лв, ама при теб може да е нещо елементарно, така че потърси майстор в Пловдив.
Поздрави!
Поздрави!
#3
Posted 22 October 2009 - 09:47
Мога да препорачам 2 ма в Пловдив дето са мои хора и знам че могат да оправят Вебасто .
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#4
Posted 10 December 2010 - 23:02
Здравейте
Колега дай инфо за тези майстори,щом казваш че си разбират от работата.Тъй като и моята печка не пали.
Колега дай инфо за тези майстори,щом казваш че си разбират от работата.Тъй като и моята печка не пали.
#5
Posted 12 December 2010 - 23:07
Пусни координтати или телефони на тези майстори във форума,за да може да ги ползват повече хора.Преди време като имах проблеми с моята печка ми ги беше давал,но печката се оправи сама и не ги ползвах,но ако ми се наложи нека ги има.Мога да препорачам 2 ма в Пловдив дето са мои хора и знам че могат да оправят Вебасто .
#6
Posted 13 December 2010 - 10:32
предпазителя е номер 36.25А-heater booster.трябва да имаш и копче до скоростния лост.
#7
Posted 23 December 2010 - 09:56
37 e номера на предпазителяпредпазителя е номер 36.25А-heater booster.трябва да имаш и копче до скоростния лост.
#8
Posted 23 December 2010 - 11:33
Правилно!!!Грешката е моя!
#9
Posted 25 December 2010 - 23:15
При мен спря да работи края на зимата(предната), прочетох за рестартирането от бушона. Онзи ден преди да тръгна на път бях запалил колата, докато работеше извадих този бушон 37. В момента нямаше ефект пътувах от София до Плевен. Преди да я вкарам в гаража постоя отвън и температурата на двигателя спадна. Като я вкарах след като я загасих чух, че е заработила. Днес вечерта стана под 8 градуса и пак запали. Засега минах тънко.
#10
Posted 31 January 2011 - 22:42
И моята се оправи след рестартиране от предпазителя!Разликата с и без печка е осезаема,когато е много студено!
#11
Posted 10 October 2011 - 10:43
След като стана студено тези дни се стигна до извода, че и моята печка не работи. Махнах бушон 37 преди малко и ще го оставя няколко часа така. Никъде на картончето за бушоните не ми пише "heater booster", както и информация, какво прави този бушон 37. Печка имам убеден съм зад бронята от дясно. Копчето в купето функционира. Колата е 2000CDI 99', ако някой може да предложи нещо ще съм благодарен.
#12
Posted 10 October 2011 - 22:27
Бушона се маха и слага на работещ двигател.Няма смисъл колата да стои с изваден бушон,когато двигателя не работи.Печката се включва сама само ако навън трайната температура е ПОД 6 градуса т.е. 5 градуса.Тези дни не е било толкова студено.Ако пак не заработи отиди на диагностика да прочетат печката с комп и да я палят принудително.Печката не работи ако лампата на горивото свети на резерва.Тел на човек,който оправя Вебасто за консултация 0889983007. Не съм звънял от доста време дано още да е актуален,човека е в час с печките.
Успех.
Успех.
#13
Posted 02 November 2011 - 13:06
Ако някой търси печка,имам една за продаване,но трябва да сравним номера.От Пловдив съм.
#14
Posted 04 December 2011 - 19:30
Такам, температурите почнаха да падат и настъпи подходящо време да тествам системата с бушона. Както колегата каза по-горе на запалена кола махнах бушон 37 за около минута, върнах го на мястото си и печката тръгна. Винаги има едно "Но". От гофрирания маркуч духа силна струя студен въздух, дори колата да е загряла духа само студено това дали е нормално ? Веднъж щом машината е загряла, двете помпи ( за към радиатора в купето и тази на печката ) са горещи както и тръбата към самата печка. Печката няма стандартна миризма на гориво докато работи. Колата също така не загрява достатъчно бързо ( изключвам проблем от термостат ). Предполагам печката разполага с подгревателна свещ, която не функционира. Питането ми е някои дали е разглабял подобно нещо и ако в действителност има подгревна свещ голяма философия ли е да я подменя сам ?
Поздрави
Поздрави
#15
Posted 04 December 2011 - 22:41
Някой колега беше писал някъде, че е свалял печката и е подменял свеща.Не било голяма философия по неговите думи, но аз немога да ти помогна, щото никога не съм свалял печка.
By Batev
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users