Реших.. другата ще е Мерцедес. Но каква..????
Started by nikibol, 09 Oct 2009 - 19:19:26
23 replies to this topic
#1
Posted 09 October 2009 - 19:19
Здравейте.
Досега съм карал доста автомобили.. кошници.
Наскоро купих един микробус Мерцедес 210-2.9 мотор и след като го разгледах усетих, че няма нищо общо с другите автомобили. Не знам защо, може за някой да звучи странно, но за мен вече марката е една.. Мерцедес.. Всичко друго е компромисен вариант.
Принципно съм привърженик на дизеловите автомобили. Насочил съм се да си взема.190-тка или 124-ка. Автомообила ще бъде за ежедневна употреба и.. работна кола. Та.. Чудя се... 190-тка или 124-ка и какъв дизелов мотор.
Не ме интересува толкова вида.. и големината, важното е да гори малко и.... да е надежден и здрав автомобил... с малка потдръжка, който да не създава големи проблеми на пътя.
Ако може някой да сподели разхода на 190-тка или 124-ка .. 2-ка мотор.
Интересува ме къде са слабите им места.. и къде и какво трябва да се гледа при покупката им.
Благодаря предварително на всички отговорили.
Карайте колите си умно и без да превишавате скороста.
Досега съм карал доста автомобили.. кошници.
Наскоро купих един микробус Мерцедес 210-2.9 мотор и след като го разгледах усетих, че няма нищо общо с другите автомобили. Не знам защо, може за някой да звучи странно, но за мен вече марката е една.. Мерцедес.. Всичко друго е компромисен вариант.
Принципно съм привърженик на дизеловите автомобили. Насочил съм се да си взема.190-тка или 124-ка. Автомообила ще бъде за ежедневна употреба и.. работна кола. Та.. Чудя се... 190-тка или 124-ка и какъв дизелов мотор.
Не ме интересува толкова вида.. и големината, важното е да гори малко и.... да е надежден и здрав автомобил... с малка потдръжка, който да не създава големи проблеми на пътя.
Ако може някой да сподели разхода на 190-тка или 124-ка .. 2-ка мотор.
Интересува ме къде са слабите им места.. и къде и какво трябва да се гледа при покупката им.
Благодаря предварително на всички отговорили.
Карайте колите си умно и без да превишавате скороста.
#2
Posted 09 October 2009 - 19:43
Добре дошъл!
Ето малко инфо чрез търсачката:
http://www.mbclub.bg...l=разход гориво
http://www.mbclub.bg...amp;hl=истините
Има много писано по повдигнатите въпроси, чети и пак питай!
Ето малко инфо чрез търсачката:
http://www.mbclub.bg...l=разход гориво
http://www.mbclub.bg...amp;hl=истините
Има много писано по повдигнатите въпроси, чети и пак питай!
#3
Posted 09 October 2009 - 20:02
190-ка за ежедневието става , за работна , незнам какво разбираш по работна , така 190-модел отпадата (тясна е ) 124-работен модел дизелов и икономичен аз лично бих ти препоръчал 2.5 чист дизел , малко е по тромав , иначе е по икономичен , за ежедневие се пак е голяма кола няма да е като някоя малка въшка но бива . За разхода не бих говорил защото не сам карал 2.5 дизел.За 300 чист дизелел , може да ти се стори висок разхода , на мене ми дава градско 8,5 - 9 имало е моменти и повече , За турбо вариантите 300тд бих ти препоръчал аз , много място за багаж , за градско е по тромав , ама няма да се състезаваш . Може да си пиша до утре така , та краен вариант за мене е 2.5д преди феислифта , като копуваш моляте вземи някои които разбира от 124-ки да не съжаляваш , че сега се навъдиха много измамници с милионници , а на тебе ти трябва читава кола. Поздрави.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#4
Posted 09 October 2009 - 20:23
Честит Мерджан.Така е веднъж Мерцедес после цял жовот Мерцедес. Значи 124 може спокоино на 3 литровия чист дизел да се спреш или ако искаш да ти гори колкото да не е "без хич" вземи 2 литровия дизел. Втория определено не става за товарене и тем подобни и е доста голям тромчо, но от към разход ще останеш много изненадан грацко 5 литра нафта за такъв клас автомобил си е направо чудо. Друго може да вземеш Е200 бензин. Колата наи добре да си я вземеш и избираш ти, а и колкото и да я избираш много голямо значение има и как я е съханявал предишния собственик и как е карана,а и трябва да имаш и малко късмет в избора. Наи вече гледаи да не е някоя зглобка и да е събирана от 1000000 различни 124, за тази цел си провери ВИН-а, но и ти хубаво го виж не например продавачите да ти го казват. За гледането по специално е тва + обичаиние неща ръжда,геометрия,избили амортесиори и вземи някои които разбира от скорости та ако е автоматик да го усети как превключва виж да не таи масло по главата на двигателя.
Това е от мен и късмет с покупката.
Това е от мен и късмет с покупката.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#5
Posted 09 October 2009 - 20:31
Най-добрият мотор за 124-ката а и за 190-ката / макар и доста рядък / - 2.5 TD / 126 к.с. - единственият проблем : колите са на доста километри и е много вероятно да се наложи ремонт на турбината - 900-1000 лв. . Иначе 300 D е вечния мотор - както каза един майстор : аз такъв мотор счупен от каране още не съм видял . 200 D и 250 D според мен са тромави но същевременно доста икономични и здрави . Ти си човека който трябва да прецени от какво има нужда .
The Gods Made Heavy Metal
#6
Posted 09 October 2009 - 20:32
Добре дошъл при Мерцедесите приятелю,относно 190Д 2.0 (ако се спреш на нея) слабите и места са 2:гледаи дифа да не вие че често се случва, и другия проблем е семеринга на нафтовата помпа който протича.Ако я уцелиш да е на 500-600000км. само спокойно ще изкара още толкова.Бавен и тромав дизел е но е безпроблемен като цяло,карах такава на такси и ми гореше 7/100,мисля че по добрия вариант е петака 2.5Д гори същото но много повече върви.Успех
Death Metal Fan
#7
Posted 09 October 2009 - 20:42
+1 за 2.5 ТД - наистина са редки, а и цена държат, а върви като ракета!Най-добрият мотор за 124-ката а и за 190-ката / макар и доста рядък / - 2.5 TD / 126 к.с. - единственият проблем : колите са на доста километри и е много вероятно да се наложи ремонт на турбината - 900-1000 лв. . Иначе 300 D е вечния мотор - както каза един майстор : аз такъв мотор счупен от каране още не съм видял . 200 D и 250 D според мен са тромави но същевременно доста икономични и здрави . Ти си човека който трябва да прецени от какво има нужда .
За 2.5 Д мога да кажа че иделано върви на 190, за 124 ми идва малко муден, особенно с автомат.
Според мен правилния избор за 190 е 2.5 Д, а за 124 е 300 Д, ако има турбинка ще е още по-добре, въпреки еднократния разход за рециклирането и.
Ако икономията е най-важния фактор, то 2.0Д и за двете купта(мисля че не се предлага с 5 степенна ръчна трансмисия и е повече от тромав, за дядо ми ще е перфектната кола), ама такъв дето да не е на няколко милиона едва ли се намира все още.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Posted 09 October 2009 - 21:45
Аз все още отхварлям 300д и 300тд за работна кола , иначе за големи чукове карам 300д и сам определено много доволен.Какво излиза , колега 250тд е твоята кола.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10
Posted 09 October 2009 - 23:44
+1 иначе стига с тея изказвания за 300д че бил вечен и че несе трошел това са пълни глупости точно този е възможно най-калпавия от трите агрегата(2.0, 2.5, 3.0) за работна кола която да харчи малко и евтина поддръжка 190 2.0 дизел 6/100 градсноАз все още отхварлям 300д и 300тд за работна кола , иначе за големи чукове карам 300д и сам определено много доволен.Какво излиза , колега 250тд е твоята кола.
под определението работна разбирам да возих круши домати тухли бетон и всевъзможни неща точно за това ползвам моето 190
за градско разбирам маршрута окръжна бояна в час пик
ако ти трябва работна кола 190 2000 куб дизел е единственият варянт (гори най-малко и е най-евтин за поддръжка )
мерцедесът е гениален в своята си простота
#11
Posted 10 October 2009 - 07:08
+1 иначе стига с тея изказвания за 300д че бил вечен и че несе трошел това са пълни глупости точно този е възможно най-калпавия от трите агрегата(2.0, 2.5, 3.0) за работна кола която да харчи малко и евтина поддръжка 190 2.0 дизел 6/100 градсно
под определението работна разбирам да возих круши домати тухли бетон и всевъзможни неща точно за това ползвам моето 190
за градско разбирам маршрута окръжна бояна в час пик
ако ти трябва работна кола 190 2000 куб дизел е единственият варянт (гори най-малко и е най-евтин за поддръжка )
За 300 D леко си се объркал - хубаво е да почетеш или да имаш лични впечатления от автомобила .
п.п. Относно работната кола за тухли и бетон то такъв мерцедес няма, а подръжката на 190 и 124 е еднаква : ползват едни и същи двигатели , както и идентично окачване
The Gods Made Heavy Metal
#12
Posted 10 October 2009 - 09:38
Не вярвам чак тухли и камуни да мъкне в мерцедеса Че то по добре да си вземе някаква баничарка 1000 пути по добра работа ще му свърши отколкото някоя 124-ка или 190-ка. В момента колегата така мисли според мене . 124-ка супер вечната кола , много я харесвам , по малко ремонти само консумативи и ще моге да я товара с какво ли не . Тои си избира според мене 250д или тд и това е . Поздрави.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#13
Posted 10 October 2009 - 21:28
тони, колега, пред вратника имам 2 мерца в двора 1 и в гаража един (две w124 едно w201 и една w202) съседът ми има w124 другият има 190 и вито а на 300 метра от нас имам друг съсед който има няколко актроса и една w140 (не че неможе да си позволи по-нов просто е влюбен в това купе) неми говори за двигатели, това че твоя все още не е спукал главата незначи че са най-добрите, мисълта ми беше че и на двамата ми съседи (този с 124 и този с 140) които са с трилитровият дизелов агрегат им се случи да спукат глава незнам от какво е незнам защо е но присъствах на ремонта и на двата мотора при двама различни майстори които бяха единодушни че 300 дизела е най-калпав от трите. Просто аз имам доста контакти с хора притежаващи представители на марката все пак живея в едно от селата с най-много мерцове спрямо глава от населението (шегувам се)
Иначе ако несте виждали и невярвате 190 да вози тухли и домати и всичките други гадости дето може да побере багажника елате ще ви покажа аз мойто го мъча от 2 години и пак неще да издаде багажа просто предпочитам с него да си возя тези работи отколкото да ми седи като паметник
190-то е по-евтино от 124 продължавам да го твървя и ще ви дам прост пример имаме 2 купета (190 и 124) с един и същ агрегат а имено 2000 куб дизел 72 кончета всичко им е еднакво, окачване, гуми, мотор, бихте казали ми да няма разлика би трябвало да няма разлика и в парите за поддръжка е да ама грешите има разлика в купетата 124 наистина е по просторно по удобно но и по-тежко 124 харчи 1 литър на 100 км повече от 190-то заради по-тежкото купе. Прости сметки на 10 000 км разликата е 100 литра нафтичка я сметнете за 1 година колко км ще направи тая кола аз лично непадам под 25 000 км на година , а я ползвам колата да ходя на работа и да се повозя малко вечерно време, аре спирам да пиша глупости че стана цял роман
Иначе ако несте виждали и невярвате 190 да вози тухли и домати и всичките други гадости дето може да побере багажника елате ще ви покажа аз мойто го мъча от 2 години и пак неще да издаде багажа просто предпочитам с него да си возя тези работи отколкото да ми седи като паметник
190-то е по-евтино от 124 продължавам да го твървя и ще ви дам прост пример имаме 2 купета (190 и 124) с един и същ агрегат а имено 2000 куб дизел 72 кончета всичко им е еднакво, окачване, гуми, мотор, бихте казали ми да няма разлика би трябвало да няма разлика и в парите за поддръжка е да ама грешите има разлика в купетата 124 наистина е по просторно по удобно но и по-тежко 124 харчи 1 литър на 100 км повече от 190-то заради по-тежкото купе. Прости сметки на 10 000 км разликата е 100 литра нафтичка я сметнете за 1 година колко км ще направи тая кола аз лично непадам под 25 000 км на година , а я ползвам колата да ходя на работа и да се повозя малко вечерно време, аре спирам да пиша глупости че стана цял роман
мерцедесът е гениален в своята си простота
#14
Posted 12 October 2009 - 14:35
Брях, чета и не вярвам на ушите си!!! И как 300ТД била тромава? Заради автомата ли? Ами натиска се педала до край! Не мисля, че разхода на гориво е решаващ, особено ако става въпрос за 1л/100 км. повече! Който иска да кара без гориво, си купува колело! Аз мисля, че ремонтите по една кола хвърлят повече нерви, време и левчета от разхода/година. И какво е това сравнение на коли по 72 коня? Аз ли съм прост и не разбирам, но то излиза, че ако сложа на моята двигател 72 коня ще е по-икономична и двигателя ще стане вечен ли? Не знам защо, но мисля на W124 най да му отива 300ТД - 150 кончета... и 275Hм при 2400 оборота. А на въпроса на колегата вече е отговорено- 190-ка с 2,5 Д двигател.
#15
Posted 12 October 2009 - 16:59
Веднага ще ти кажа как става номера ... Вземи една рулетка,вдигни капака на едно 200д и на едно 300д и мери ... После си задай въпроса,колко точно е работната темп. на мотора,колко е навън,колко се карат тез коли като километри и защо стават само зимата тез неща......... най-добрите, мисълта ми беше че и на двамата ми съседи (този с 124 и този с 140) които са с трилитровият дизелов агрегат им се случи да спукат глава незнам от какво е незнам защо е но присъствах на ........
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users