Истината за Г-то и новите джиповена заем от Ауди форума
Started by Тоцата, 02 Oct 2009 - 19:59:53
22 replies to this topic
#1
Posted 02 October 2009 - 19:59
"Паркетен лъв е добре ама да имаш кешовица да я треснеш у масата отведнъж и да имаш и още... ако си мижитурка не става. Ше ти обясня защо - ако си пълен калъф и мъж под чехъл ше си земеш паркетен хъ5 - 3 градуса е наклонът на улицата пред блока която доста често е влажна и понякога има мокри листа и предполагаемо е възможно понякога да има дори малко сняг преди да го изчистят рано сутринта - и поради тези полеви условия жената настоява за стабилна 4х4 машна със много системи за сигурност, стабилност, скучност и безопасност на стабилността - 150 хиляди лева ше ги изплащаш като балък 18 години както и да е кефа цена незнам си кво. Но в миг както го купиш моментално си 50 бона назад , след една година си сто бона назад и на всичкото отгоре - ИЗУЕЗНА ФЕЙСУИФТО и ти си се преебал пак щото си вече демоде с тоя кораб миналогодишен , който харчи , не върви грам , вече се е разтропал щото е с пласмасови носачи с шарнири от сирене, и с електрифицирани копчета на дръжката на датчика на филтъра на меките частици който се е запушил и е дал грешка и колата се самозаключва гаси и пуска сервизен режим на половината квартал. А понеже е минала една година, гаранцията е изтекла и ремонта струва 804543 хиляди лева с доставка от 8 месеца от аржентина. А ти още 10 години имаш да я изплащаш и секи път ше ти се чупи нещо електрифицирано с 75 датчика (половината с екологична насоченост , които отчетат ли нарушение в озоновия слой и изгарят компютъра на колата...) И как няма да го изгорят - като в колата има шесдесет километра проводници и към два-три километра калай. Също така гумите ти са некви двайс двойки дето са скъпи (въпреки тва колата не може да земе завой без да се прекатури) , спирачките ти са от новото галярдо щото е модерно , и са доста солени за подмяна също, ако решиш да ги побългариш с дискове от лада нива 54 датчика ще го отчетат и ще те застрелят, каското ти е като годишна вноска за апартамент и въобще къв е смисъла като вече не си модерен след новия фейслифт. Трябват ти още ТОЛКОВА пари за да разкараш гробника и да си купиш нов още по сложен и екологичен но модерен. (Мълийййй сметай кво ше му е на бедния бедняк дето ти е купил луксозника с изтекъл срок на годност....)
Докато жековицата - можеш да си дадеш последните сто хиляди лева и да си сигурен че взимаш една машина която ще надживее и внуците ти и дори тогава все още ще е представителна. Ще се чувстваш важен вътре. Екологията е на ниво като в ядрена подводница - вредните работи излизат през голями отвори навънка - достатъчно. Потдръжката е лесна - вътре имаш три жици - едната е за тока , другите две са резервни в случай че първата дефектира, тя дефектира веднъж на всеки 43 години. Ако нещо по окачването се счупи (в случай че паднеш от някой по висок водопад) можеш да го замениш с винкел , или с каквото има наоколо ... някой камък примерно - няма да чакаш доставка от гватемала и ще можеш да се изкачиш обратно до върха на водопада. Ако затънеш някъде не е нужно 49 тракшън датчика да задействат 15 халдекс компютъра докато един от тях не изгори - просто дърпаш голям лост който издава звук - чъкккърррррр жмъц и хоп вече не си заседнал. Даваш си последния останал лев за бензин и потегляш нататъка с спокойствие на душата, понеже знаеш че ДЖИ няма да те остави никога."
Източник:
http://audibg.com/fo...s...st&p=975591
Мога да кажа, че човека е уникално прав
Докато жековицата - можеш да си дадеш последните сто хиляди лева и да си сигурен че взимаш една машина която ще надживее и внуците ти и дори тогава все още ще е представителна. Ще се чувстваш важен вътре. Екологията е на ниво като в ядрена подводница - вредните работи излизат през голями отвори навънка - достатъчно. Потдръжката е лесна - вътре имаш три жици - едната е за тока , другите две са резервни в случай че първата дефектира, тя дефектира веднъж на всеки 43 години. Ако нещо по окачването се счупи (в случай че паднеш от някой по висок водопад) можеш да го замениш с винкел , или с каквото има наоколо ... някой камък примерно - няма да чакаш доставка от гватемала и ще можеш да се изкачиш обратно до върха на водопада. Ако затънеш някъде не е нужно 49 тракшън датчика да задействат 15 халдекс компютъра докато един от тях не изгори - просто дърпаш голям лост който издава звук - чъкккърррррр жмъц и хоп вече не си заседнал. Даваш си последния останал лев за бензин и потегляш нататъка с спокойствие на душата, понеже знаеш че ДЖИ няма да те остави никога."
Източник:
http://audibg.com/fo...s...st&p=975591
Мога да кажа, че човека е уникално прав
#2
Posted 02 October 2009 - 20:07
Хвала-G KLASS FOREVER.
#3
Posted 02 October 2009 - 20:37
Баси и правописа...
инак,
инак, това е много верно
и това е верно, де
така е..
който не е карал, той не знае
а за да караш така, все пак трябва да знаеш...
инак,
верно е, винкела или камъка помага, донякъде...Потдръжката е лесна - вътре имаш три жици - едната е за тока , другите две са резервни в случай че първата дефектира, тя дефектира веднъж на всеки 43 години. Ако нещо по окачването се счупи (в случай че паднеш от някой по висок водопад) можеш да го замениш с винкел , или с каквото има наоколо ... някой камък примерно - няма да чакаш доставка от гватемала и ще можеш да се изкачиш обратно до върха на водопада
инак, това е много верно
звук - чъкккърррррр жмъц и хоп вече не си заседнал
и това е верно, де
можеш да си дадеш последните сто хиляди лева и да си сигурен че взимаш една машина която ще надживее и внуците ти и дори
така е..
който не е карал, той не знае
а за да караш така, все пак трябва да знаеш...
#4
Posted 02 October 2009 - 21:17
Жалко, че заради правописа се губи тръпката.
Mercedes-Benz C 220 Diesel / W202T
#5
Posted 02 October 2009 - 21:35
#6
Posted 02 October 2009 - 21:39
Все повече ми се струва че, нов и джип за едно превозно средство са като Ферари и дизел!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Posted 02 October 2009 - 21:55
Все повече ми се струва че, нов и джип за едно превозно средство са като Ферари и дизел!
Колега не гоеори така че виж какво стана с PORSCHE да не стане така и с ферари
#8
Posted 02 October 2009 - 22:29
Като стана дума за Джи класата, днес точно като си тръгвах от службата видях едно GLK. Не бях виждал на живо тоз модел, ама мнооого ми хареса. Хем характерната визия на Джи, хем горе долу на големина като Тойота Рав4, т.е. идеалната Джи класа за градско каране.
Ейййййййййййй, "прости" тия немци ей.................не са като на българите-работливи и компетентни по всички въпроси!
Ейййййййййййй, "прости" тия немци ей.................не са като на българите-работливи и компетентни по всички въпроси!
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#9
Posted 02 October 2009 - 23:08
Като стана дума за Джи класата, днес точно като си тръгвах от службата видях едно GLK. Не бях виждал на живо тоз модел, ама мнооого ми хареса. Хем характерната визия на Джи, хем горе долу на големина като Тойота Рав4, т.е. идеалната Джи класа за градско каране.
Ейййййййййййй, "прости" тия немци ей.................не са като на българите-работливи и компетентни по всички въпроси!
Колега,май става въпрос за туй G на снимката.
DSC01198.JPG 433.47K 32 downloads
Не че GLK-то е лошо ама G-то си е G.
Поздрави.
#10
Posted 02 October 2009 - 23:12
Колега,май става въпрос за туй G на снимката.
DSC01198.JPG 433.47K 32 downloads
Не че GLK-то е лошо ама G-то си е G.
Поздрави.
Да де, явно за това иде реч и съм наясно, ама аз така между другото за Джи Ел Ка-то.
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#11
Posted 02 October 2009 - 23:23
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#12
Posted 03 October 2009 - 01:09
GLK е пълен ташак карах скоро , на визия е ок но за офролд е супер смех . Нищо общо с G
#13
Posted 03 October 2009 - 14:32
GLK е пълен ташак карах скоро , на визия е ок но за офролд е супер смех . Нищо общо с G
Като стана дума за OFF ROAD ето ви едни килпчета да се покефите.
То и УАЗ-ката си "джипче"
п.п. И по специално за Veni.Понеже знам че е запален доста по OFF ROAD-а.
#15
Posted 03 October 2009 - 18:31
Лелелелеле уникален е тоя пост просто така казано е.... просто без коментар.
NO PAIN - NO GAIN!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users