Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с автоматиците


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#16 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 06 May 2010 - 18:37

ще ти я дам ама след някой ден ,че сега нямам време
агнето ме зове :beer:
  • 0

#17 chasovnik

chasovnik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 104 Posts:
  • Град:washington dc
  • Автомобил:
    mercedes c320 wagon

Posted 06 May 2010 - 23:24

Здравейте на всички.

Имам проблем и търся помощ.
Имам Г-класа на която монтирах мотор 250 турбодизел от С250турбо. Всичко комплект със скоростите- 722.616 и EGS51.

EGS-a търси скоростта на колата от ABS-a. Тази кола (G-класата), няма ABS, а и да имаше щях да го махна. Използвам я само за офроуд и всички екстри са излишни и само пречат.

Та, знае ли някой начин за подкарване на автомата без ABS.

Теоретично кутията има датчик на изходящия вал и би трябвало да може да работи самостоятелно. ABS-а е въвведан заради системите за сигурносъ които в гората са вредни и само пречат.
Мога да имитирам датчиците и да подкарам всичко но това е още един комп и е последно решение.

Благодаря предварително.
Вальо.


s риск колегите да ме опонират здраво, когато се ровех из разни сайтове останах с впечатление, че при офф-роад режим изключва автоматично АБЦ, БАС и ЕЕсПе-то. това е само при тройния блокаж. предполагам обаче, че ще ти трябва комп който да им каже са се изключат. ей тук се мъча да прикача нещо каквото стане

Attached Files


  • 0

#18 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 07 May 2010 - 08:38

s риск колегите да ме опонират здраво, когато се ровех из разни сайтове останах с впечатление, че при офф-роад режим изключва автоматично АБЦ, БАС и ЕЕсПе-то. това е само при тройния блокаж. предполагам обаче, че ще ти трябва комп който да им каже са се изключат. ей тук се мъча да прикача нещо каквото стане

Предполагам, че не се изключват съвсем, а се получава ефекта на извадения бушон, минават в някакъв специален режим.
При тия сложни връзки май няма как да се мине по лесния път, ще трябва да се симулира работа на системите. Това с ръчното превключване нещо не го схванах, но предполагам в развитието на темата ще ми се изясни.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#19 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 07 May 2010 - 16:29

нещо не мога да кача диаграмата

Attached Files


  • 0

#20 drukman

drukman

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:

Posted 09 May 2010 - 14:07

нещо не мога да кача диаграмата


Благодаря много за картинката.
Какво значи това 3) на някои места?

За блокажите и автоматиките да кажа. Всички тия неща са полезни на пътя и при нормално каране. Когат работата стигне до истинска кал всичко това се изхвърля, модифицира или преправя за да се подчинява на водача а не на кутиика с чипове..По тази причина аз нямам АБС и гледам да го заобиколя тоя комп. Отделно трябва да мисля какво ще го правя когато нивото на водата в колата се покачи
  • 0

#21 drukman

drukman

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:

Posted 09 May 2010 - 14:38

И още един въпрос.
Какво е F1 и F2.
Кутията има 6 ел. вентила. Кой какво прави? На кое от тия неща от схемата отговаря.

Attached Thumbnails

  • transmission.jpg Size: 31.7K, Downloads: 68transmission.jpg

  • 0

#22 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Posted 10 May 2010 - 17:03

Здравейте, при мене има следния проблем от много време над 200 000км. :) При вклучване на N или на P има едно специфично виене предполагам от кутията след като вклуча на скорост спира .При потегляне се чува но само в началото след това е Ок, при движение със скорост го няма. Интересното е че преди 40 000км правиха цялата кутия в Gemini 4 но това виене си е все така :)
  • 0

#23 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 10 May 2010 - 22:07

3 е в режим на спиране - забавяне

на буксата на кутията са
1-сензор за обороти на входящия вал
2-клапан за модулиращото налягане
3-сензар на обороти на изходящия вал
4- температура на маслото и блокаж на стартера
5- празно
6- захранване на ел. вентилите
7- захранване на сензорите
8-ел вентил за 2-3 скорост
9--ел вентил за 3-4 скорост
10- клапан за контрола на налягането
11- клапан за заключване на хидротрансформатора
12- маса- минус
13-ел.вентил за 1-2 и 4-5
дано ти помогне но имай напредвид че управлението е импулсно
  • 0

#24 drukman

drukman

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:

Posted 22 May 2010 - 06:52

3 е в режим на спиране - забавяне

на буксата на кутията са
1-сензор за обороти на входящия вал
2-клапан за модулиращото налягане
3-сензар на обороти на изходящия вал
4- температура на маслото и блокаж на стартера
5- празно
6- захранване на ел. вентилите
7- захранване на сензорите
8-ел вентил за 2-3 скорост
9--ел вентил за 3-4 скорост
10- клапан за контрола на налягането
11- клапан за заключване на хидротрансформатора
12- маса- минус
13-ел.вентил за 1-2 и 4-5
дано ти помогне но имай напредвид че управлението е импулсно


Благодаря.
Нямаше ме една седмица и нищо не съм правил.
Само да ми остане време и закачвам апаратурата.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users