
Проблем с автоматиците
Started by mitkofitnes, 06 Sep 2009 - 18:58:45
23 replies to this topic
#1
Posted 06 September 2009 - 18:58
Здравейте, колеги!
Чета тук и разбирам че все пак има много компетентни от вас на тема "автоматична скоростна кутия".Искам да попитам за проблем при моята автоматична скоростна кутия която е 722.6 , и се надявам че може да ме упътите!Проблемат или по точно проблемите са: 1.При студен двигател превключва предавките на по високи обороти(на 3000 а не на 1800-2300) 2.Когато реша да карам на мах след като загрее ,първите няколко пъти не иска да свали 2 предавки надолу а само една(след 4-5 опита се оправя)!? 3.След като реша обаче да намаля не иска да смени предавката с по горна и държи околу 4000 оборота на двигателя,но като натисна спирачката я сменя с удър. 4.При потегляне на наклон на дирекна потегля леко назад! 5.Леко грее самата кутия защото се усеща на подлакътника. 6.Имало е и редки моменти да се изфорсира преди да включи. За имформация:Сменил съм филтър и масло с подходящите за типа авт.ск.кутия. Дайте прогнози какво може да е и цена за отстраняване разбира се !?
Чета тук и разбирам че все пак има много компетентни от вас на тема "автоматична скоростна кутия".Искам да попитам за проблем при моята автоматична скоростна кутия която е 722.6 , и се надявам че може да ме упътите!Проблемат или по точно проблемите са: 1.При студен двигател превключва предавките на по високи обороти(на 3000 а не на 1800-2300) 2.Когато реша да карам на мах след като загрее ,първите няколко пъти не иска да свали 2 предавки надолу а само една(след 4-5 опита се оправя)!? 3.След като реша обаче да намаля не иска да смени предавката с по горна и държи околу 4000 оборота на двигателя,но като натисна спирачката я сменя с удър. 4.При потегляне на наклон на дирекна потегля леко назад! 5.Леко грее самата кутия защото се усеща на подлакътника. 6.Имало е и редки моменти да се изфорсира преди да включи. За имформация:Сменил съм филтър и масло с подходящите за типа авт.ск.кутия. Дайте прогнози какво може да е и цена за отстраняване разбира се !?
#2
Posted 06 September 2009 - 20:46
Бояне, моя си тръгва от първа всеки път, както и да го сръчкам.
При плавно тръгване, почти веднага си удря втората.
При плавно тръгване, почти веднага си удря втората.
#3
Posted 07 September 2009 - 20:24
Здравейте, колеги!
Чета тук и разбирам че все пак има много компетентни от вас на тема "автоматична скоростна кутия".Искам да попитам за проблем при моята автоматична скоростна кутия която е 722.6 , и се надявам че може да ме упътите!Проблемат или по точно проблемите са: 1.При студен двигател превключва предавките на по високи обороти(на 3000 а не на 1800-2300) 2.Когато реша да карам на мах след като загрее ,първите няколко пъти не иска да свали 2 предавки надолу а само една(след 4-5 опита се оправя)!? 3.След като реша обаче да намаля не иска да смени предавката с по горна и държи околу 4000 оборота на двигателя,но като натисна спирачката я сменя с удър. 4.При потегляне на наклон на дирекна потегля леко назад! 5.Леко грее самата кутия защото се усеща на подлакътника. 6.Имало е и редки моменти да се изфорсира преди да включи. За имформация:Сменил съм филтър и масло с подходящите за типа авт.ск.кутия. Дайте прогнози какво може да е и цена за отстраняване разбира се !?
Здравей,
Първо - къде сменя маслото, и кой ти направи нивото? Беше ли там като го наливаха и сменяха филтъра? Преди смяната имапше ли проблем? Второ на 722.6 се прецаква платката. Автомаиците си имат особености, и аз лично не откривам проблема по симптомите, въпроса е да извлеча повече инфо за да помисля. Цените за ремонт са високи по сервизите. Моя съвет е да не бързаш да ходиш по сервизи. Ако искаш отври една нов тема за проблеми с автоматиците, да не спамим тази на Лоринзер. Има хора във форума които имат сериозни познания по тази тема и биха били полезни. Или драсни едно ЛС ако искаш.
Поздрави
Андрей Иванов
#4
Posted 07 September 2009 - 20:36
Няма нужда от нова тема, отделил съм коментарите в нома тема - можете да обсъдите тук. Успех с автоматика.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#5
Posted 07 September 2009 - 20:48
Здравейте колеги
незнам моята кутия кои модел е Е200 16В 136 К
Автоматик
държи се по същия начин ,с едно две изключения,на наклон при включена директна предавка си стои на място и не мърда
и не се форсира на празно преди да включи,
а на ,студено масло е като при колегата,след като загрее става мехлем,като тролеибус....
незнам моята кутия кои модел е Е200 16В 136 К
Автоматик
държи се по същия начин ,с едно две изключения,на наклон при включена директна предавка си стои на място и не мърда
и не се форсира на празно преди да включи,
а на ,студено масло е като при колегата,след като загрее става мехлем,като тролеибус....
#6
Posted 07 September 2009 - 21:55
Здравейте, колеги!
Чета тук и разбирам че все пак има много компетентни от вас на тема "автоматична скоростна кутия".Искам да попитам за проблем при моята автоматична скоростна кутия която е 722.6 , и се надявам че може да ме упътите!Проблемат или по точно проблемите са: 1.При студен двигател превключва предавките на по високи обороти(на 3000 а не на 1800-2300) 2.Когато реша да карам на мах след като загрее ,първите няколко пъти не иска да свали 2 предавки надолу а само една(след 4-5 опита се оправя)!? 3.След като реша обаче да намаля не иска да смени предавката с по горна и държи околу 4000 оборота на двигателя,но като натисна спирачката я сменя с удър. 4.При потегляне на наклон на дирекна потегля леко назад! 5.Леко грее самата кутия защото се усеща на подлакътника. 6.Имало е и редки моменти да се изфорсира преди да включи. За имформация:Сменил съм филтър и масло с подходящите за типа авт.ск.кутия. Дайте прогнози какво може да е и цена за отстраняване разбира се !?
Ще се опитам да ти отговоря някои от въпросите.
1.Нормално е на студен двг да превключва на по-високи обороти,това се контролира от компютъра,целта е да загрее по-бързо кутията.
2.Не винаги при натискане на кик-дауна сваля по две предавки,това зависи от обороти,моментна скорост,предавката на която си в момента и др.
3.Това не го разбрах.
4.Ако е голям наклона може да мърда леко назад,иначе не е нормално.
5.На почти всички,които съм карал скоростния лост в основата,където е металната част е доста топъл,ама чак подлакътника да грее.....не съм забелязвал
6.Това последното не е добре.Ако зачести се обърни към специалисти преди да си хвърлил кутията.
А и ако продължаваш да правиш по 4-5 опита докато свали 2 предавки,скоро ще видиш какво има вътре в кутията.

Това естествено не го пожелавам на никой.Успех.
#7
Posted 07 September 2009 - 22:09
Здравейте колеги
незнам моята кутия кои модел е Е200 16В 136 К
Автоматик
държи се по същия начин ,с едно две изключения,на наклон при включена директна предавка си стои на място и не мърда
и не се форсира на празно преди да включи,
а на ,студено масло е като при колегата,след като загрее става мехлем,като тролеибус....
Здравей колега,
Твоята кутия, най - вероято е 722.4, 4 скоростна с пълно хидравлично управление. Не знам какво ще кажат колегите, но според мен 1995 722.6 се вгражда само на S и CL, може би и на SL. За мотор 2.0 маи няма такава кутия през 1995.
Интересува ме като отпускаш спирачката плавно, колата трвгва ли венага, или едва когато си я пуснал почти докрай, тогава тръгва. Аз лично при проблеми на автоматика, гледам първо нивото на маслото. Понякога оже да ти обявят сериозни пари за ремонт, а само да имаш нужда от корекция на нивото. Пиши дали си сменял масло, филтър. Пловдив е доста силен на тема автоматици, има сервизи, продават се много части там. И доколкото разбирам твоя проблем е само когато си в режим кикдаун, не превключва коректно и на студено и топло масло?
Поздрави
#8
Posted 10 September 2009 - 21:21
по въпрос 3
то и на мен не ми смъква предавка ако отпусна педала на газта. зависи си от пътя. ако е с лек наклон ще си върви на същата предавка, защо да ти вкарва по ниска?
то и на мен не ми смъква предавка ако отпусна педала на газта. зависи си от пътя. ако е с лек наклон ще си върви на същата предавка, защо да ти вкарва по ниска?
#9
Posted 03 May 2010 - 18:27
Здравейте на всички. Имам следния проблем.Карам мерцеде Е200 от 1 година призводство 1996 г. 2000кубика 136 к.с. автоматик смених маслото и филтъра на кутията с предназначеното за нея закупено от мерцедес. След 5000 километра кутията спря да превключва предваките и тръгва и варви само на 1 скорост не иска да превключи по нагоре на задна си включва на накло не тръгва на зад нито на пред.Закарах колата на диагностка на скоростите по точно на електронната платка. Даде грешка в датчик на оборотите който командвал кутята на колко обороти коя скорост да превключва (така ми обяснява майстора) и този датчик не работел изтри майтора грешките колата се оправи за 2 километра и пак стана така че не включва повече от 1 скорост и пак показва същата грешка при диагностика. Майстора ме посаветва да направя ремон който е свързан с цена 500 лева и смяна на неработещия датчик с нов. А можело да се окаже че бил зацапан от стружки и след почистване да се оправил. Моля посаветвайте ме като цена добре ли е ремонта и дали в последствие няма да правя и други датчици в кутията понеже майстора каза че общо били 3 на брой. В началото на студен двигател 2 скорост се превключваше на около 3 хиляди оборота. Понякога от 1 на 2 превключването ставаше на високи обороти и при загрял двигател с тласък и шум (с лашкане).Ааега въобще не превключва по нагоре от 1 скорост. Моля дайте мнение.
#10
Posted 04 May 2010 - 22:05
то заради това май е по-добре маслото да не се сменя докато не стане вече наложително
#11
Posted 05 May 2010 - 19:54
Здравейте на всички.
Имам проблем и търся помощ.
Имам Г-класа на която монтирах мотор 250 турбодизел от С250турбо. Всичко комплект със скоростите- 722.616 и EGS51.
EGS-a търси скоростта на колата от ABS-a. Тази кола (G-класата), няма ABS, а и да имаше щях да го махна. Използвам я само за офроуд и всички екстри са излишни и само пречат.
Та, знае ли някой начин за подкарване на автомата без ABS.
Теоретично кутията има датчик на изходящия вал и би трябвало да може да работи самостоятелно. ABS-а е въвведан заради системите за сигурносъ които в гората са вредни и само пречат.
Мога да имитирам датчиците и да подкарам всичко но това е още един комп и е последно решение.
Благодаря предварително.
Вальо.
Имам проблем и търся помощ.
Имам Г-класа на която монтирах мотор 250 турбодизел от С250турбо. Всичко комплект със скоростите- 722.616 и EGS51.
EGS-a търси скоростта на колата от ABS-a. Тази кола (G-класата), няма ABS, а и да имаше щях да го махна. Използвам я само за офроуд и всички екстри са излишни и само пречат.
Та, знае ли някой начин за подкарване на автомата без ABS.
Теоретично кутията има датчик на изходящия вал и би трябвало да може да работи самостоятелно. ABS-а е въвведан заради системите за сигурносъ които в гората са вредни и само пречат.
Мога да имитирам датчиците и да подкарам всичко но това е още един комп и е последно решение.
Благодаря предварително.
Вальо.
#12
Posted 05 May 2010 - 21:58
Би трябвало ако го монтираш качествено АБС-а да си работи заедно с автомата. Ако му махнеш бушна(спреш тока) АБС-а няма да функцинира, но пък автомата трябва да си работи без проблеми.Здравейте на всички.
Имам проблем и търся помощ.
Имам Г-класа на която монтирах мотор 250 турбодизел от С250турбо. Всичко комплект със скоростите- 722.616 и EGS51.
EGS-a търси скоростта на колата от ABS-a. Тази кола (G-класата), няма ABS, а и да имаше щях да го махна. Използвам я само за офроуд и всички екстри са излишни и само пречат.
Та, знае ли някой начин за подкарване на автомата без ABS.
Теоретично кутията има датчик на изходящия вал и би трябвало да може да работи самостоятелно. ABS-а е въвведан заради системите за сигурносъ които в гората са вредни и само пречат.
Мога да имитирам датчиците и да подкарам всичко но това е още един комп и е последно решение.
Благодаря предварително.
Вальо.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#13
Posted 06 May 2010 - 09:25
Нямам как да го монтирам качествено. Г-ето няма ABS и слагането на такъв (гривни и датчици по колелата) е много сложно и безсмислено. В гората пречи. Мога да имитирам датчиците на ABS и да оставя самия компютър, но ми се щеше да икономисам тази допълнителна електроника.
ABS-а има директно захранване на компа, второ от мултифункцоналния блок и още едно през ключа. Махането на бушона или релето е само отстраняване на моторния блок. Ако се махнат и другите захранвания кутичята отива в авариен режим и работи само на първа(или 2ра, в зависимост от S/W копчето).
Не знам какво може да се направи със стар диагноза. Още не съм намерил човек който да е наясно. Всичко на които попадам до сега само чистят грешки.
ABS-а има директно захранване на компа, второ от мултифункцоналния блок и още едно през ключа. Махането на бушона или релето е само отстраняване на моторния блок. Ако се махнат и другите захранвания кутичята отива в авариен режим и работи само на първа(или 2ра, в зависимост от S/W копчето).
Не знам какво може да се направи със стар диагноза. Още не съм намерил човек който да е наясно. Всичко на които попадам до сега само чистят грешки.
#14
Posted 06 May 2010 - 13:11
кутията взима сигнал и от мотора и от доста други неща
в стардиагнозата няма такива опции да се изключва АВС и др
евентуално някой трябва да ти пренапише управляващата
програма на кутията ама невярвам да се заеме някой
и да имитираш датчици на АВС то сигналите им няма да са коректни
и ще лъжат кутията и тя нама да включва правилно
единствения вариянт който се сещам е с един сравнително прост;
електронен комутатор да управляваш
директно клапаните в кутията ама тогава си става ръчна кутия само дето
лоста ще е като бутон или джойстик
в стардиагнозата няма такива опции да се изключва АВС и др
евентуално някой трябва да ти пренапише управляващата
програма на кутията ама невярвам да се заеме някой
и да имитираш датчици на АВС то сигналите им няма да са коректни
и ще лъжат кутията и тя нама да включва правилно
единствения вариянт който се сещам е с един сравнително прост;
електронен комутатор да управляваш
директно клапаните в кутията ама тогава си става ръчна кутия само дето
лоста ще е като бутон или джойстик
#15
Posted 06 May 2010 - 15:06
кутията взима сигнал и от мотора и от доста други неща
в стардиагнозата няма такива опции да се изключва АВС и др
евентуално някой трябва да ти пренапише управляващата
програма на кутията ама невярвам да се заеме някой
и да имитираш датчици на АВС то сигналите им няма да са коректни
и ще лъжат кутията и тя нама да включва правилно
единствения вариянт който се сещам е с един сравнително прост;
електронен комутатор да управляваш
директно клапаните в кутията ама тогава си става ръчна кутия само дето
лоста ще е като бутон или джойстик
Ако имитирам датчиците, сигналите ще са абсолютно коректни защото ше ги сваля от кардана. Искаше ми се просто да избегна този комп.
Ако можеш да ми дадеш времедиаграма на клапаните в кутията, от първа до пета и задна, ще съм ти безкрайно благодарен. Няма по-добро решение от ръчно упрвляван автоматик....поне за гората.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users