Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с нивото на фароветенагоре-надолу


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#16 SJambazov

SJambazov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 88 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:YAMAHA,музика,Берое,архитектура,мерцедес,ДЪЩЕРИЧКАТА МИ...в обратен ред
  • Автомобил:
    W202 250 TD_powered by Carlsson

Публикувано 11 юли 2011 - 15:16

Привет и от мен. Снощи ми се наложи да карам извънградско от 4-5 месеца и като свърши уличното осветление на Петрич с ужас установих че фаровете ми са близо един до друг, ама по-лошото е че близо и до колата...на 4-5м!!! Преди всичко си беше О.К, а сега и врътката не функционира. До София се побърках...А дългите са си екстра ама строших лостчето :) Та дайте някакви координати тук в София за помощ, че нищо не вдянах от изчетеното по-горе. Благодаря.
  • 0
Публикувано изображение

#17 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юли 2011 - 15:29

Абе колега знаеш, че съм в Петрич, защо не звънна един телефон и ще измислихме нещо по въпроса :)

Сега ще трябва да разглобиш фаровете и да видиш дали не са се счупили отдолу щипките където регулират рефлектора.

Защо сам не си разглобиш фаровете и ще установиш къде е проблема....ще напишеш тук и ще се справим заедно :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#18 SJambazov

SJambazov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 88 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:YAMAHA,музика,Берое,архитектура,мерцедес,ДЪЩЕРИЧКАТА МИ...в обратен ред
  • Автомобил:
    W202 250 TD_powered by Carlsson

Публикувано 11 юли 2011 - 15:38

Абе колега знаеш, че съм в Петрич, защо не звънна един телефон и ще измислихме нещо по въпроса

Снощи в 22.30 можеше да измислим по някоя кръчма :) Иначе се сетих ама трябваше да търся нет, координати....другата събота ще идвам пак ако си не си на плаж в Гърция драсни един телефон на Л.С и ще пиеме по бира :beer:
  • 0
Публикувано изображение

#19 D.Nikolov

D.Nikolov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    Mercedes W202 220 CDI

Публикувано 02 ноември 2019 - 13:47

Здравейте колеги.Вижда,че по темата не е писано от доста години и се надявам,ако някой може да ми помогне да каже къде точно е проблема.Нивото на фаровете ми е много ниско,врътката в купето,която движи нивото не работи,проработва само тогава,когато пусна климатика(без значение на топло или студено)проработва,но нивото си остава все така същото.Когато спра  климатика врътката за нивото спира да работи.След изчетени теми в форума разбирам,че и аз имам проблем с вакума,но къде точно да търся проблема не знам.Благодаря предварително 


  • 0

#20 Владимир Борисов

Владимир Борисов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W210 E200 Kompressor 2000г.

Публикувано 19 декември 2020 - 20:04

Не съм много сигурен,но реглажа на фаровете при бензиновите мотори пак е с вакум,но тама се взима от смукателните тръби между клапаните и дроселовата клапа.Нормално е когато подадеш газ на колата фароте да ти падат понеже дроселовата клапа е отворена и няма вакум който да държи фаровете на зададената височина.Пак не съм много сигурен,си мисля че някъде трябва да имаш клапънче по системата(вакумните маркучлета за реглажа на фаровете) което да държи вакума когато дросела е отворен.
Що се отнася до дизелите там си има вакум помпа и вакума е налице винаги когато мотора е запален.
На 190-то (мойто) вакума за фаровете се хваща от възвратния клапан на дебелия маркуч за сервото на спирачките.Същия тоя вакум се ползва и за клапата за рециркулация на въздуха в купето.
Това е от мен дано да съм помогнал.

п.п. Доста от по новите дизелови автомобили (а сигурно и бензиновите) имат резервоарче за вакум.Нещо като компенсатор когато е необходимо повече вакум.

Темата е стара, но благодаря на колегата, за това, че е обяснил как е при бензиновите двигатели. При мен (Мерцедес Е200 компресор facelift W210) се беше откачил вакуума на всмукателните тръби ( има и клапанче, както е писал), като и при мен не работеше регулирането на фаровете от копчето в купето. След закачането на вакуума към всмукателните тръби всичко си дойде на мястото.
П.П. Вакуума вероятно съм го откачил без да искам, когато сменях клапанчето за картерни газове намиращо се под всмукателните тръби.

Този пост е редактиран от Владимир Борисов: 19 декември 2020 - 20:06

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни