Проблем с нивото на фароветенагоре-надолу
Started by a_atanasov, 06 Sep 2009 - 08:43:08
19 replies to this topic
#16
Posted 11 July 2011 - 15:16
Привет и от мен. Снощи ми се наложи да карам извънградско от 4-5 месеца и като свърши уличното осветление на Петрич с ужас установих че фаровете ми са близо един до друг, ама по-лошото е че близо и до колата...на 4-5м!!! Преди всичко си беше О.К, а сега и врътката не функционира. До София се побърках...А дългите са си екстра ама строших лостчето Та дайте някакви координати тук в София за помощ, че нищо не вдянах от изчетеното по-горе. Благодаря.
#17
Posted 11 July 2011 - 15:29
Абе колега знаеш, че съм в Петрич, защо не звънна един телефон и ще измислихме нещо по въпроса
Сега ще трябва да разглобиш фаровете и да видиш дали не са се счупили отдолу щипките където регулират рефлектора.
Защо сам не си разглобиш фаровете и ще установиш къде е проблема....ще напишеш тук и ще се справим заедно
Сега ще трябва да разглобиш фаровете и да видиш дали не са се счупили отдолу щипките където регулират рефлектора.
Защо сам не си разглобиш фаровете и ще установиш къде е проблема....ще напишеш тук и ще се справим заедно
By Batev
#18
Posted 11 July 2011 - 15:38
Снощи в 22.30 можеше да измислим по някоя кръчма Иначе се сетих ама трябваше да търся нет, координати....другата събота ще идвам пак ако си не си на плаж в Гърция драсни един телефон на Л.С и ще пиеме по бираАбе колега знаеш, че съм в Петрич, защо не звънна един телефон и ще измислихме нещо по въпроса
#19
Posted 02 November 2019 - 13:47
Здравейте колеги.Вижда,че по темата не е писано от доста години и се надявам,ако някой може да ми помогне да каже къде точно е проблема.Нивото на фаровете ми е много ниско,врътката в купето,която движи нивото не работи,проработва само тогава,когато пусна климатика(без значение на топло или студено)проработва,но нивото си остава все така същото.Когато спра климатика врътката за нивото спира да работи.След изчетени теми в форума разбирам,че и аз имам проблем с вакума,но къде точно да търся проблема не знам.Благодаря предварително
#20
Posted 19 December 2020 - 20:04
Темата е стара, но благодаря на колегата, за това, че е обяснил как е при бензиновите двигатели. При мен (Мерцедес Е200 компресор facelift W210) се беше откачил вакуума на всмукателните тръби ( има и клапанче, както е писал), като и при мен не работеше регулирането на фаровете от копчето в купето. След закачането на вакуума към всмукателните тръби всичко си дойде на мястото.Не съм много сигурен,но реглажа на фаровете при бензиновите мотори пак е с вакум,но тама се взима от смукателните тръби между клапаните и дроселовата клапа.Нормално е когато подадеш газ на колата фароте да ти падат понеже дроселовата клапа е отворена и няма вакум който да държи фаровете на зададената височина.Пак не съм много сигурен,си мисля че някъде трябва да имаш клапънче по системата(вакумните маркучлета за реглажа на фаровете) което да държи вакума когато дросела е отворен.
Що се отнася до дизелите там си има вакум помпа и вакума е налице винаги когато мотора е запален.
На 190-то (мойто) вакума за фаровете се хваща от възвратния клапан на дебелия маркуч за сервото на спирачките.Същия тоя вакум се ползва и за клапата за рециркулация на въздуха в купето.
Това е от мен дано да съм помогнал.
п.п. Доста от по новите дизелови автомобили (а сигурно и бензиновите) имат резервоарче за вакум.Нещо като компенсатор когато е необходимо повече вакум.
П.П. Вакуума вероятно съм го откачил без да искам, когато сменях клапанчето за картерни газове намиращо се под всмукателните тръби.
Edited by Владимир Борисов, 19 December 2020 - 20:06 .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users