Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с нивото на фароветенагоре-надолу


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 06 септември 2009 - 08:43

Снощи карах на фарове извънградско.
Има един проблем - като карам на пета и преодолявам с газ незначителен наклон, фаровете се съберат пред мен на около 10-ина метра. В момента, в който отпусна за секунда педала на газта, те се изправят и си светят нормално, до след малко, когато пак се "наведнат". А по-добре е когато светят направо.
Преди имах проблем с един двоен разклонител за вакум за фаровете. Беше се счупил от времето и съскаше (издишаше). Майстора ми монтира троен разклонител от 124-ка, гумен, със затапено едно разклонение. На външен вид не издиша, ама знам ли.
Насочете ме къде да търся проблема, склонен съм да премахна вакумното регулиране, аако е възможно.
  • 0

#2 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 06 септември 2009 - 08:49

Снощи карах на фарове извънградско.
Има един проблем - като карам на пета и преодолявам с газ незначителен наклон, фаровете се съберат пред мен на около 10-ина метра. В момента, в който отпусна за секунда педала на газта, те се изправят и си светят нормално, до след малко, когато пак се "наведнат". А по-добре е когато светят направо.
Преди имах проблем с един двоен разклонител за вакум за фаровете. Беше се счупил от времето и съскаше (издишаше). Майстора ми монтира троен разклонител от 124-ка, гумен, със затапено едно разклонение. На външен вид не издиша, ама знам ли.
Насочете ме къде да търся проблема, склонен съм да премахна вакумното регулиране, аако е възможно.

Наско,
във вакума е проблема, определено!
Дори и да премахнеш реглажа на фаровете проблема ще си остане и ще се прояви на друго място.
Потърси го и го отстрани - :icon_welldone:

Провери да не е от врътката в купето :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#3 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 06 септември 2009 - 09:42

Когато са във "нормално" (вдигнато) положение, врътката ги регулира надолу.
Когато "паднат", по-надолу врътката не може да ги свали.
Проблема се явява при натоварен двигател - пета предавка и висока скорост. При това положение не мога да хвана "съскане".
  • 0

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 06 септември 2009 - 15:00

това ще да е някаква нова екстра
1. откачаш мъркучетата които влизат във фаровете
и ги затапваш самите мъркучета за да не смучат въздух
и да бъркат другите системи
2.отиваш на една стенаи си регулираш фаровете щото ще са паднали
и няма да имаш вакуумно регулиране
  • 0

#5 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 септември 2009 - 16:27

Кажете някой майстор по София.. който да може да оправя тия вакуми , че ми писна..
реглажа на фаровете не ми работи.. а така.. не ме кефи , пък може и друго да последва...

(Извинявам се че ти ползвам темата... ама.. тази информация ще е важна и за теб.. тъй като е проблем който трябва да се отстрани :) )
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#6 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 09 септември 2009 - 15:51

Малко да ъп-на темата, че замря.
Как да я хвана тая "утечка" ?
Как да симулирам висока скорост на пета предавка на баир?
И да дигна капака и да слушам.
  • 0

#7 st16me

st16me

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 640 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил

Публикувано 09 септември 2009 - 15:56

Малко да ъп-на темата, че замря.
Как да я хвана тая "утечка" ?
Как да симулирам висока скорост на пета предавка на баир?
И да дигна капака и да слушам.

Къде е тъщата? :0_yahoo:
  • 0

#8 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2009 - 21:59

Не съм много сигурен,но реглажа на фаровете при бензиновите мотори пак е с вакум,но тама се взима от смукателните тръби между клапаните и дроселовата клапа.Нормално е когато подадеш газ на колата фароте да ти падат понеже дроселовата клапа е отворена и няма вакум който да държи фаровете на зададената височина.Пак не съм много сигурен,си мисля че някъде трябва да имаш клапънче по системата(вакумните маркучлета за реглажа на фаровете) което да държи вакума когато дросела е отворен.
Що се отнася до дизелите там си има вакум помпа и вакума е налице винаги когато мотора е запален.
На 190-то (мойто) вакума за фаровете се хваща от възвратния клапан на дебелия маркуч за сервото на спирачките.Същия тоя вакум се ползва и за клапата за рециркулация на въздуха в купето.
Това е от мен дано да съм помогнал.

п.п. Доста от по новите дизелови автомобили (а сигурно и бензиновите) имат резервоарче за вакум.Нещо като компенсатор когато е необходимо повече вакум.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#9 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 12 ноември 2009 - 22:14

Проблема е решен.
Тройника се оказа баят.
Прогледнах в нощта.
  • 0

#10 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 09 януари 2011 - 19:59

Проблема е решен.
Тройника се оказа баят.
Прогледнах в нощта.

Аз го имам същия проблем .......кажи колега какво точно си направил за да го оправиш. И примен се събират фаровете като е натоварен мотора. какво точно да погледна и къде се намира???
  • 0

#11 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 09 януари 2011 - 21:13

Колега, снадките между тръбичките и фаровете са едни нов модел, със зъбчета, които лесно се трошат, ако са вадени със сила и без чалъм. Чалъма и аз не го знам и сигурно затова ги троша и аз.
Според майстора ми, най-пасват гумени разклонители от 124-ка. Защото са гумени. За фаровете май трябват двойници, но бяха свършили, та майстора ми наби тройник, като едното разклонение го запуши с винт.
Това е, не е сложно. Сложно е докато отриеш пробойната. А откриването става с едни вакум-клещи. На ухо не става.
  • 0

#12 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 09 януари 2011 - 22:32

Пусни координати на майстора, де - като си доволен - да се възползват и други от услугите му. :-)
  • 0

#13 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 09 януари 2011 - 23:39

Какви са тия вакуум клещи??За първи път чувам за такова нещо.Ако може да обясниш на какъв принцип действат и как откриват пробойната по тръбите.
  • 0

#14 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 10 януари 2011 - 12:54

[quote name='nikolai4eto' timestamp='1294609146' post='218604']
Какви са тия вакуум клещи??За първи път чувам за такова нещо.Ако може да обясниш на какъв принцип действат и как откриват пробойната по тръбите.
[/quote
Ники, от това което гледах когато търсиха проблема с вакумите в моя автомобил на външен вид наистина наподобяват клещи с някакъв манометър и накрайник, който вкарваш в съмнителен вакум маркуч и когато стиснеш няколко пъти създаваш налягане и гледаш манометъра дали налягането на дадения маркуч се променя.Не съм работил с този уред но видях как го ползваха.
  • 0

#15 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 10 януари 2011 - 16:09

Именно! Интересна и полезна джаджа е.

Иначе майстора се намира (чак) в Кюстендил. Сервиз "Сити Стар".
Доволните от града, а и някои от София, се възползват от услугите му.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни