Проблем с нивото на фароветенагоре-надолу
Започната от a_atanasov, 06 сеп 2009 - 08:43:08
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 септември 2009 - 08:43
Снощи карах на фарове извънградско.
Има един проблем - като карам на пета и преодолявам с газ незначителен наклон, фаровете се съберат пред мен на около 10-ина метра. В момента, в който отпусна за секунда педала на газта, те се изправят и си светят нормално, до след малко, когато пак се "наведнат". А по-добре е когато светят направо.
Преди имах проблем с един двоен разклонител за вакум за фаровете. Беше се счупил от времето и съскаше (издишаше). Майстора ми монтира троен разклонител от 124-ка, гумен, със затапено едно разклонение. На външен вид не издиша, ама знам ли.
Насочете ме къде да търся проблема, склонен съм да премахна вакумното регулиране, аако е възможно.
Има един проблем - като карам на пета и преодолявам с газ незначителен наклон, фаровете се съберат пред мен на около 10-ина метра. В момента, в който отпусна за секунда педала на газта, те се изправят и си светят нормално, до след малко, когато пак се "наведнат". А по-добре е когато светят направо.
Преди имах проблем с един двоен разклонител за вакум за фаровете. Беше се счупил от времето и съскаше (издишаше). Майстора ми монтира троен разклонител от 124-ка, гумен, със затапено едно разклонение. На външен вид не издиша, ама знам ли.
Насочете ме къде да търся проблема, склонен съм да премахна вакумното регулиране, аако е възможно.
#2
Публикувано 06 септември 2009 - 08:49
Наско,Снощи карах на фарове извънградско.
Има един проблем - като карам на пета и преодолявам с газ незначителен наклон, фаровете се съберат пред мен на около 10-ина метра. В момента, в който отпусна за секунда педала на газта, те се изправят и си светят нормално, до след малко, когато пак се "наведнат". А по-добре е когато светят направо.
Преди имах проблем с един двоен разклонител за вакум за фаровете. Беше се счупил от времето и съскаше (издишаше). Майстора ми монтира троен разклонител от 124-ка, гумен, със затапено едно разклонение. На външен вид не издиша, ама знам ли.
Насочете ме къде да търся проблема, склонен съм да премахна вакумното регулиране, аако е възможно.
във вакума е проблема, определено!
Дори и да премахнеш реглажа на фаровете проблема ще си остане и ще се прояви на друго място.
Потърси го и го отстрани -
Провери да не е от врътката в купето
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 06 септември 2009 - 09:42
Когато са във "нормално" (вдигнато) положение, врътката ги регулира надолу.
Когато "паднат", по-надолу врътката не може да ги свали.
Проблема се явява при натоварен двигател - пета предавка и висока скорост. При това положение не мога да хвана "съскане".
Когато "паднат", по-надолу врътката не може да ги свали.
Проблема се явява при натоварен двигател - пета предавка и висока скорост. При това положение не мога да хвана "съскане".
#4
Публикувано 06 септември 2009 - 15:00
това ще да е някаква нова екстра
1. откачаш мъркучетата които влизат във фаровете
и ги затапваш самите мъркучета за да не смучат въздух
и да бъркат другите системи
2.отиваш на една стенаи си регулираш фаровете щото ще са паднали
и няма да имаш вакуумно регулиране
1. откачаш мъркучетата които влизат във фаровете
и ги затапваш самите мъркучета за да не смучат въздух
и да бъркат другите системи
2.отиваш на една стенаи си регулираш фаровете щото ще са паднали
и няма да имаш вакуумно регулиране
#5
Публикувано 06 септември 2009 - 16:27
Кажете някой майстор по София.. който да може да оправя тия вакуми , че ми писна..
реглажа на фаровете не ми работи.. а така.. не ме кефи , пък може и друго да последва...
(Извинявам се че ти ползвам темата... ама.. тази информация ще е важна и за теб.. тъй като е проблем който трябва да се отстрани )
реглажа на фаровете не ми работи.. а така.. не ме кефи , пък може и друго да последва...
(Извинявам се че ти ползвам темата... ама.. тази информация ще е важна и за теб.. тъй като е проблем който трябва да се отстрани )
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#6
Публикувано 09 септември 2009 - 15:51
Малко да ъп-на темата, че замря.
Как да я хвана тая "утечка" ?
Как да симулирам висока скорост на пета предавка на баир?
И да дигна капака и да слушам.
Как да я хвана тая "утечка" ?
Как да симулирам висока скорост на пета предавка на баир?
И да дигна капака и да слушам.
#7
Публикувано 09 септември 2009 - 15:56
Къде е тъщата?Малко да ъп-на темата, че замря.
Как да я хвана тая "утечка" ?
Как да симулирам висока скорост на пета предавка на баир?
И да дигна капака и да слушам.
#8
Публикувано 10 септември 2009 - 21:59
Не съм много сигурен,но реглажа на фаровете при бензиновите мотори пак е с вакум,но тама се взима от смукателните тръби между клапаните и дроселовата клапа.Нормално е когато подадеш газ на колата фароте да ти падат понеже дроселовата клапа е отворена и няма вакум който да държи фаровете на зададената височина.Пак не съм много сигурен,си мисля че някъде трябва да имаш клапънче по системата(вакумните маркучлета за реглажа на фаровете) което да държи вакума когато дросела е отворен.
Що се отнася до дизелите там си има вакум помпа и вакума е налице винаги когато мотора е запален.
На 190-то (мойто) вакума за фаровете се хваща от възвратния клапан на дебелия маркуч за сервото на спирачките.Същия тоя вакум се ползва и за клапата за рециркулация на въздуха в купето.
Това е от мен дано да съм помогнал.
п.п. Доста от по новите дизелови автомобили (а сигурно и бензиновите) имат резервоарче за вакум.Нещо като компенсатор когато е необходимо повече вакум.
Що се отнася до дизелите там си има вакум помпа и вакума е налице винаги когато мотора е запален.
На 190-то (мойто) вакума за фаровете се хваща от възвратния клапан на дебелия маркуч за сервото на спирачките.Същия тоя вакум се ползва и за клапата за рециркулация на въздуха в купето.
Това е от мен дано да съм помогнал.
п.п. Доста от по новите дизелови автомобили (а сигурно и бензиновите) имат резервоарче за вакум.Нещо като компенсатор когато е необходимо повече вакум.
#9
Публикувано 12 ноември 2009 - 22:14
Проблема е решен.
Тройника се оказа баят.
Прогледнах в нощта.
Тройника се оказа баят.
Прогледнах в нощта.
#10
Публикувано 09 януари 2011 - 19:59
Аз го имам същия проблем .......кажи колега какво точно си направил за да го оправиш. И примен се събират фаровете като е натоварен мотора. какво точно да погледна и къде се намира???Проблема е решен.
Тройника се оказа баят.
Прогледнах в нощта.
#11
Публикувано 09 януари 2011 - 21:13
Колега, снадките между тръбичките и фаровете са едни нов модел, със зъбчета, които лесно се трошат, ако са вадени със сила и без чалъм. Чалъма и аз не го знам и сигурно затова ги троша и аз.
Според майстора ми, най-пасват гумени разклонители от 124-ка. Защото са гумени. За фаровете май трябват двойници, но бяха свършили, та майстора ми наби тройник, като едното разклонение го запуши с винт.
Това е, не е сложно. Сложно е докато отриеш пробойната. А откриването става с едни вакум-клещи. На ухо не става.
Според майстора ми, най-пасват гумени разклонители от 124-ка. Защото са гумени. За фаровете май трябват двойници, но бяха свършили, та майстора ми наби тройник, като едното разклонение го запуши с винт.
Това е, не е сложно. Сложно е докато отриеш пробойната. А откриването става с едни вакум-клещи. На ухо не става.
#12
Публикувано 09 януари 2011 - 22:32
Пусни координати на майстора, де - като си доволен - да се възползват и други от услугите му. :-)
#13
Публикувано 09 януари 2011 - 23:39
Какви са тия вакуум клещи??За първи път чувам за такова нещо.Ако може да обясниш на какъв принцип действат и как откриват пробойната по тръбите.
#14
Публикувано 10 януари 2011 - 12:54
[quote name='nikolai4eto' timestamp='1294609146' post='218604']
Какви са тия вакуум клещи??За първи път чувам за такова нещо.Ако може да обясниш на какъв принцип действат и как откриват пробойната по тръбите.
[/quote
Ники, от това което гледах когато търсиха проблема с вакумите в моя автомобил на външен вид наистина наподобяват клещи с някакъв манометър и накрайник, който вкарваш в съмнителен вакум маркуч и когато стиснеш няколко пъти създаваш налягане и гледаш манометъра дали налягането на дадения маркуч се променя.Не съм работил с този уред но видях как го ползваха.
Какви са тия вакуум клещи??За първи път чувам за такова нещо.Ако може да обясниш на какъв принцип действат и как откриват пробойната по тръбите.
[/quote
Ники, от това което гледах когато търсиха проблема с вакумите в моя автомобил на външен вид наистина наподобяват клещи с някакъв манометър и накрайник, който вкарваш в съмнителен вакум маркуч и когато стиснеш няколко пъти създаваш налягане и гледаш манометъра дали налягането на дадения маркуч се променя.Не съм работил с този уред но видях как го ползваха.
#15
Публикувано 10 януари 2011 - 16:09
Именно! Интересна и полезна джаджа е.
Иначе майстора се намира (чак) в Кюстендил. Сервиз "Сити Стар".
Доволните от града, а и някои от София, се възползват от услугите му.
Иначе майстора се намира (чак) в Кюстендил. Сервиз "Сити Стар".
Доволните от града, а и някои от София, се възползват от услугите му.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни