
обезвъздушаване на предни спирачкиЦ200 - 96 година
Започната от Gonzales, 02 сеп 2009 - 19:17:57
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 септември 2009 - 19:17
Задравейте , миналата седмица когато пътувах за морето забелязах че при натискане на спирачките колата леко за момент дърпа на дясно . Месец преди това смених накладки и проверих водещите втулки на апаратите / почистих ги и ги смазах / като се прибрах забелязах че дясната джанта има повече прах от накладките .
явно едната спирачка държи по-малко , предполагам че може да е нужно обезвъздушаване , може и гумички на цилиндъра да са ???
но искам първо да пробвам с по-евтиния вариант .
Така че има ли тънкости при процедурата ???
явно едната спирачка държи по-малко , предполагам че може да е нужно обезвъздушаване , може и гумички на цилиндъра да са ???
но искам първо да пробвам с по-евтиния вариант .
Така че има ли тънкости при процедурата ???
MB C200
#3
Публикувано 02 септември 2009 - 20:33
мдааа преди много време на баща ми на москвича единия маркуч се беше превърнал в обратна клапа , напред пропуска назад неще и така като натиснеш педала хващаше ,но после нямаше връщане назад , поне докато сменях накладките като натиснах буталата да се приберът невидях проблем , но ще го имам в предвид
MB C200
#4
Публикувано 02 септември 2009 - 21:09
С какво смазва по спирачните апарати, ако смея да запитам? Там се ползва специална смазка, ама преди да кажеш с какво си наклепал ще си мълча!Задравейте , миналата седмица когато пътувах за морето забелязах че при натискане на спирачките колата леко за момент дърпа на дясно . Месец преди това смених накладки и проверих водещите втулки на апаратите / почистих ги и ги смазах / като се прибрах забелязах че дясната джанта има повече прах от накладките .
явно едната спирачка държи по-малко , предполагам че може да е нужно обезвъздушаване , може и гумички на цилиндъра да са ???
но искам първо да пробвам с по-евтиния вариант .
Така че има ли тънкости при процедурата ???
Аз злагам, че ти и смазочния ти матрял сте виновни за проблема.
Нещото с което се смазва по спирачните апарати, "майсторите" го наричат неутрална смазка, за съжаление идея си нямам какво е и от къде се взема. Обикновенните смазки се смесват с прахта и спичат при висока темп, а тая спец смазка не прави така. Знам го от изтъкант спирачен майстор в София, Настев се казва, предполагам името е познато на някои от хората тук.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 03 септември 2009 - 07:52
Смазката ми я донесоха директно от БС , и е предназначена за това - поне има нарисуван спир. апарат ако не се лъжа на самата опаковка , а опаковката е малка подобна на пакетче захар / от онези правоъгълните /
А по принцип ако са здрави маншоните на водачите няма как да влезе прах от накладките , проблема е да не се спече от температурата и да започне да задържа
А по принцип ако са здрави маншоните на водачите няма как да влезе прах от накладките , проблема е да не се спече от температурата и да започне да задържа
MB C200
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни