Въпрос относно светлините?
Започната от Mitko0o, 11 авг 2009 - 23:15:44
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 август 2009 - 23:15
Здравейте на всички!! Нов съм във форума,както и във шофоиорството!
Карам Мерцедес 124-200Е Бензин 120-130 кучета 2000 куб
Имам един въпрос,относни светлините къси-дълги..Значи когато искъм да премигна от къси на дълги да сигнализирам,нали дръжката се дърпа назад,преди около 2 месеца,спря да работи,помислих,че е бушон,смених го,обаче пак не се оправи,та въпроса ми е от какво друго може да е станало така и защо не работи...
А да и още нещо,едната крушка ми изгоря,смених я,обаче лампичката на таблото не ми изгасва и ми показва,че има и друга крушка изгоряла,може ли това да се получава,от тези малките крушките който са за паркинг,защото и една от тях ми е изгоряла...
Благодаря предварително!!
Карам Мерцедес 124-200Е Бензин 120-130 кучета 2000 куб
Имам един въпрос,относни светлините къси-дълги..Значи когато искъм да премигна от къси на дълги да сигнализирам,нали дръжката се дърпа назад,преди около 2 месеца,спря да работи,помислих,че е бушон,смених го,обаче пак не се оправи,та въпроса ми е от какво друго може да е станало така и защо не работи...
А да и още нещо,едната крушка ми изгоря,смених я,обаче лампичката на таблото не ми изгасва и ми показва,че има и друга крушка изгоряла,може ли това да се получава,от тези малките крушките който са за паркинг,защото и една от тях ми е изгоряла...
Благодаря предварително!!
#2
Публикувано 12 август 2009 - 08:09
Добре дошъл, Митко!
По втория ти въпрос-провери си всички крушки дали работят и освен това мощността им трябва да е точно толкова, колкото е предвидил производителя, ни повече, ни по-малко, иначе все ще ти свети контролната лампа.
По втория ти въпрос-провери си всички крушки дали работят и освен това мощността им трябва да е точно толкова, колкото е предвидил производителя, ни повече, ни по-малко, иначе все ще ти свети контролната лампа.
#3
Публикувано 12 август 2009 - 11:58
А мощността как се проверя,смисъл на крушките където пише волтовете?
#4
Публикувано 12 август 2009 - 12:13
Волтовете са ясни - 12 VА мощността как се проверя,смисъл на крушките където пише волтовете?
Ватовете са различни W Пише ги на цокъла на лампата - онази металната цилиндрична част под стъкления балон.
Сваляш изгорялата, четеш и сменяш крушката със същите ватове W. Кръстиш се старата да е била оригинална, т.е. някой преди тебе да не е слагал каквато е имал под ръка...
Иначе в Ръководството за експлоатация пише какви крушки по вид и мощност са заредени в автомобила..
а там пише :
фарове H4 60/55W
габарити Т8 4W
за мъгла Н3 55W
мигачи предни PY 21 W жълта лампа
мигачи задни P 21W
стопове, заден ход P21W
габарити R 10W
задна светл. за мъгла P 21W само една отляво
осветление на задния номер софитна лампа 5W
Прочетено за тебе ТУК
Ръководство за експлоатация за твоя автомобил
...на руски език..
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#5
Публикувано 12 август 2009 - 14:13
Най-сигурният вариант да изгасиш лампата: смени ВСИЧКИ външни крушки (габарити, осветлението на номера, стопове, мигачи, фарове...). Крушките, макар и бавно, си изменят параметрите с течение на времето - мен единият преден габарит ме направи див - уж всичко е наред, а гадната лампа свети... Накрая го смених, и лампата изгасна... за два дни. Издивях, отидох в магазина и напълних кошницата с крушки (продавачката ме гледаше като извънземно). Смених всичко, и оттогава (година и половина) нямам проблеми.
Скъпо решение е, но според мен в дългосрочен план е най-оправданото.
А за фаровете: "светкавицата" е на същият бушон, на който е и помпата на стъкломивното устройство. Работи ли ти стъкломивното? Ако не работи - сменяй бушона.
Скъпо решение е, но според мен в дългосрочен план е най-оправданото.
А за фаровете: "светкавицата" е на същият бушон, на който е и помпата на стъкломивното устройство. Работи ли ти стъкломивното? Ако не работи - сменяй бушона.
Баба Меца:
#6
Публикувано 12 август 2009 - 16:30
Ок благодаря за съветите,предполагам вече се досещам за лампата от какво е,ще сменя крушката и всичко ще е наред!
Относно ръководството,руския не го разбирам :X
Относно "светкавицата" значи стъкломивното устройство демек,пръскалката кадето си мия прозореца нали,да работи и всичко е ок,сменвах и бушонче обаче пак не иска да работи :|
Относно ръководството,руския не го разбирам :X
А за фаровете: "светкавицата" е на същият бушон, на който е и помпата на стъкломивното устройство. Работи ли ти стъкломивното? Ако не работи - сменяй бушона.
Относно "светкавицата" значи стъкломивното устройство демек,пръскалката кадето си мия прозореца нали,да работи и всичко е ок,сменвах и бушонче обаче пак не иска да работи :|
#7
Публикувано 13 август 2009 - 09:53
Това със светкавицата е голям проблем,който и аз го имам за съжаление,но не е от бушон.Поне не и при мен.Някой беше дал за съвет да пробвам с друг ключ,може някоя пластина да се е разместила,но не разполагам с резервни части за проби и за сега проблема си остава нерешен.Иначе всичко друго от ключа си работи(фарове,чистачки,пръскалка,мигачи,дълги),нали?
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#8
Публикувано 13 август 2009 - 11:09
колега, проблема ти е в комбинирания ключ за мигачи, къси/дълги, пръскалки...
в ключа има една контактна пластина, която нагаря с течение на времето.
в общи линии, това е ремонтируемо, при по-голяма сръчност, но имам едно усещане, че за тебе това не е добрия вариант.
Сменяй, сменяй, и това е ....
успех!
в ключа има една контактна пластина, която нагаря с течение на времето.
в общи линии, това е ремонтируемо, при по-голяма сръчност, но имам едно усещане, че за тебе това не е добрия вариант.
Сменяй, сменяй, и това е ....
успех!
#9
Публикувано 13 август 2009 - 11:26
Това със светкавицата е голям проблем,който и аз го имам за съжаление,но не е от бушон.Поне не и при мен.Някой беше дал за съвет да пробвам с друг ключ,може някоя пластина да се е разместила,но не разполагам с резервни части за проби и за сега проблема си остава нерешен.Иначе всичко друго от ключа си работи(фарове,чистачки,пръскалка,мигачи,дълги),нали?
Да,апсолютно всичко работи освен "светкавицата"
Ами ще го оставя за сега така,няма да барам да не усера повече работата
Благодаря за съветите
#10
Публикувано 13 август 2009 - 13:21
в момента тази пластина изглежда като на първата снимка, а трябва да е като на втората.
на третата е операционното поле
достигането до там, отварянето на ключа, ремонта му и сглобяването , най-вече, предполага определени умения от поне средно ниво, а също и специнструмент
на третата е операционното поле
достигането до там, отварянето на ключа, ремонта му и сглобяването , най-вече, предполага определени умения от поне средно ниво, а също и специнструмент
#11
Публикувано 13 август 2009 - 13:40
Извинявам се,че се намесвам в темата,но не мога да не благодаря на вени за отговора,това го чакам от доста време!Обаче аз ще се заема да го направя и за това искам да попитам първо:понеже има еърбег на волана,ако откача акумулатора и след това кабелите на еърбега,за да мога да стигна до въпросния ключ,след сглобяването му по обратния ред дали няма компютърът на колата да отчете грешка на еърбега?
А,и какво да се има впредвид под 'специнструмент'?
А,и какво да се има впредвид под 'специнструмент'?
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#12
Публикувано 13 август 2009 - 13:45
да, ако направиш така, няма да имаш записана грешка.
също може и да не откачаш акумулатора - въпроса е да не дадеш на контакт, докато е свален ербега. Обаче това може да го направиш без да искаш, така че си вържи кончето - не е чак толкова сложно да свалиш една клема.
Ремонта е пипкав и хуйняв - вероятността да има положителен резултат не е 100 %.
приготви си дрелка, метчик М4, поксипол, нерви...
скоро, в свободен момент ще направя една подробна инструкция със снимки.
също може и да не откачаш акумулатора - въпроса е да не дадеш на контакт, докато е свален ербега. Обаче това може да го направиш без да искаш, така че си вържи кончето - не е чак толкова сложно да свалиш една клема.
Ремонта е пипкав и хуйняв - вероятността да има положителен резултат не е 100 %.
приготви си дрелка, метчик М4, поксипол, нерви...
скоро, в свободен момент ще направя една подробна инструкция със снимки.
#13
Публикувано 13 август 2009 - 13:56
Охо,щом и дрелка ще трябва,ремонта се отлага тъй като не разполагам в момента с такава.Все пак още веднъж много благодаря!!!
А самият ключ капсулован ли е или се разделя на две части?
А самият ключ капсулован ли е или се разделя на две части?
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#14
Публикувано 13 август 2009 - 14:16
капсолован е...
#15
Публикувано 03 септември 2009 - 22:44
По въпроса с датчика за светлините, които ти показва изгоряла крушка почти съм 100% сигурен, че и светлините на вратите отдоло на самата врата ако имаш такива са вързани за тоя датчик след като предните и задните са ти ок. Така че смени и нея и тогава виж дали още свети. Другия колега, които ти спомена, че е сменил всичките има право при мен също имаше проблем с една крушка на задния стоп, която беше стара и въпреки, че работеше явно даваше грешни показания за волтажа и ми светеше датчика докато не я смених............ Чак да сменяш всички крушки няма нужда ), но не са големи разходи така или иначе не за друго ами оригиналните крушки са железни, а тези боклуци, които продават за нищо не стават.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни