ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24117 мнения по тази тема
#14806
Публикувано 16 октомври 2012 - 20:04
оферта на годината
By Batev
#14807
Публикувано 16 октомври 2012 - 20:06
А бе колеги имам едно питане относно маслата, става дума за C220 D и питането ми е има ли толкова голямо значение дали я карам с по-скъпо или по-евтино масло , че ми разправяха че не се бъркало толкова, защото това бил стар и здрав двигател (1996г), без турбина и не бил толкова капризен към масло, както по-новите например? И още нещо по-изгодно ли ще е ако налея масло за 15 000 км от това за 10 000 км? Благодаря ви предварително и поздрави!
The best or nothink.
#14808
Публикувано 16 октомври 2012 - 20:19
Верно си е оферта на годинатаоферта на годината
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#14809
Публикувано 16 октомври 2012 - 20:41
голямо благодаря да знаеш че имаш 1 пиво от Пловдивския край специалноАко искаш ми вярвай ама римата сваровски, роузей БЕНЦ КАЛЯСКИ е специално за теб
#14810
Публикувано 16 октомври 2012 - 20:45
А бе колеги имам едно питане относно маслата, става дума за C220 D и питането ми е има ли толкова голямо значение дали я карам с по-скъпо или по-евтино масло , че ми разправяха че не се бъркало толкова, защото това бил стар и здрав двигател (1996г), без турбина и не бил толкова капризен към масло, както по-новите например? И още нещо по-изгодно ли ще е ако налея масло за 15 000 км от това за 10 000 км? Благодаря ви предварително и поздрави!
Абе ти от много хорски мнения от многознайковци не се интересувай... Сипвай си 10/40 Репсол , фукс , оригинално мерцедес , гастрол , един вид премиум марките и не се занимавай , смени си и филтърчето и няма имаш ядове.
Тия мотори са чукове , стомана перник , супер здрави са и икономични.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#14811
Публикувано 16 октомври 2012 - 20:51
Това ми го е казвал човек който има такъв мерцедес, даже C220 D и Е220 D, инае сега съм с лики моли за 14 лв литъра ..
Иначе **
Иначе **
The best or nothink.
#14812
Публикувано 16 октомври 2012 - 20:53
идеален си , няма слагаш масла от 60 лева литъра , би м* май*ата и стари дизели дето караме , придържай се към тези марки и няма имаш ядове , не се тормози излишно !
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#14813
Публикувано 16 октомври 2012 - 20:56
Благодаря, колега, но нищо не каза за 10 000 и 15 000км?
The best or nothink.
#14814
Публикувано 16 октомври 2012 - 21:01
Оооо Гейнгси.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14815
Публикувано 16 октомври 2012 - 21:15
Аз препоръчвам смяната да е на 10 000 км , стари мотори са и си искат своето... На 4 те ми коли сменям на 10 000 км макс 11 000 ! Сам си преценяваш дали да спестиш някои лев или да обслужиш мотора
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#14816
Публикувано 16 октомври 2012 - 22:19
Е па ти много ги бавиш.
На очиларката дето имах в книжката (тази дето седи в жабката) пишеше че маслото се сменявана 8000 км,става дума за 2.9 тди.
На очиларката дето имах в книжката (тази дето седи в жабката) пишеше че маслото се сменявана 8000 км,става дума за 2.9 тди.
#14817
Публикувано 16 октомври 2012 - 22:40
Aко ще се слага Масло Лонг лайф за 15-20-25 хиляди километра,
то и филтъра трябва да е Лонг лайф, да не вземе да се разпадне
обикновенния в двигателя .
то и филтъра трябва да е Лонг лайф, да не вземе да се разпадне
обикновенния в двигателя .
#14818
Публикувано 16 октомври 2012 - 23:13
Cheers, baby! Вдигам тост!Не се оправдавай, ще кажеш ти Камелче, повози ме на новата кола..ама аз ще кажа "слаба ракия си - нищо лично" и ще возя само Лилов вече..той не се оправдава..
#14819
Публикувано 17 октомври 2012 - 06:01
Aко ще се слага Масло Лонг лайф за 15-20-25 хиляди километра,
то и филтъра трябва да е Лонг лайф, да не вземе да се разпадне
обикновенния в двигателя .
Именно за това питам струва ли си да дадеш някой лев горница за лонг лайф или излиза по-скъпо от "нормал" лайф
The best or nothink.
#14820
Публикувано 17 октомври 2012 - 14:32
Дали си струва всеки сам за себе си трябва да прецени и реши струва ли си .
Маслото и филтъра лонг лайф струват два пъти повече от Не лонг лайф .
Маслото и филтъра лонг лайф струват два пъти повече от Не лонг лайф .
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни