Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 24 гласа

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24117 мнения по тази тема

#14806 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 октомври 2012 - 20:04

оферта на годината
:)
  • 2
Публикувано изображение

By Batev

#14807 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 октомври 2012 - 20:06

А бе колеги имам едно питане относно маслата, става дума за C220 D и питането ми е има ли толкова голямо значение дали я карам с по-скъпо или по-евтино масло , че ми разправяха че не се бъркало толкова, защото това бил стар и здрав двигател (1996г), без турбина и не бил толкова капризен към масло, както по-новите например? И още нещо по-изгодно ли ще е ако налея масло за 15 000 км от това за 10 000 км? Благодаря ви предварително и поздрави! :)
  • 0

The best or nothink.


#14808 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 октомври 2012 - 20:19

оферта на годината
:)

Верно си е оферта на годината ;)
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#14809 xTry

xTry

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 293 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W210 E300 Turbo Diesel
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 октомври 2012 - 20:41

Ако искаш ми вярвай ама римата сваровски, роузей БЕНЦ КАЛЯСКИ е специално за теб :)

голямо благодаря :) да знаеш че имаш 1 пиво от Пловдивския край специално :)
  • 0

#14810 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 16 октомври 2012 - 20:45

А бе колеги имам едно питане относно маслата, става дума за C220 D и питането ми е има ли толкова голямо значение дали я карам с по-скъпо или по-евтино масло , че ми разправяха че не се бъркало толкова, защото това бил стар и здрав двигател (1996г), без турбина и не бил толкова капризен към масло, както по-новите например? И още нещо по-изгодно ли ще е ако налея масло за 15 000 км от това за 10 000 км? Благодаря ви предварително и поздрави! :)


Абе ти от много хорски мнения от многознайковци не се интересувай... Сипвай си 10/40 Репсол , фукс , оригинално мерцедес , гастрол , един вид премиум марките и не се занимавай , смени си и филтърчето и няма имаш ядове.
Тия мотори са чукове , стомана перник , супер здрави са и икономични.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#14811 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 октомври 2012 - 20:51

Това ми го е казвал човек който има такъв мерцедес, даже C220 D и Е220 D, инае сега съм с лики моли за 14 лв литъра ..

Иначе **
  • 0

The best or nothink.


#14812 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 16 октомври 2012 - 20:53

идеален си , няма слагаш масла от 60 лева литъра , би м* май*ата и стари дизели дето караме , придържай се към тези марки и няма имаш ядове , не се тормози излишно !
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#14813 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 октомври 2012 - 20:56

Благодаря, колега, но нищо не каза за 10 000 и 15 000км? :)
  • 0

The best or nothink.


#14814 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 октомври 2012 - 21:01

Оооо Гейнгси. :ninja
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#14815 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 16 октомври 2012 - 21:15

Аз препоръчвам смяната да е на 10 000 км , стари мотори са и си искат своето... На 4 те ми коли сменям на 10 000 км макс 11 000 ! Сам си преценяваш дали да спестиш някои лев или да обслужиш мотора :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#14816 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 октомври 2012 - 22:19

Е па ти много ги бавиш.
На очиларката дето имах в книжката (тази дето седи в жабката) пишеше че маслото се сменявана 8000 км,става дума за 2.9 тди.
  • 0

#14817 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 16 октомври 2012 - 22:40

Aко ще се слага Масло Лонг лайф за 15-20-25 хиляди километра,
то и филтъра трябва да е Лонг лайф, да не вземе да се разпадне
обикновенния в двигателя .
  • 0

#14818 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 октомври 2012 - 23:13

Не се оправдавай, ще кажеш ти Камелче, повози ме на новата кола..ама аз ще кажа "слаба ракия си - нищо лично" и ще возя само Лилов вече..той не се оправдава.. :lil_devil

Cheers, baby! Вдигам тост! :)
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#14819 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 октомври 2012 - 06:01

Aко ще се слага Масло Лонг лайф за 15-20-25 хиляди километра,
то и филтъра трябва да е Лонг лайф, да не вземе да се разпадне
обикновенния в двигателя .


Именно за това питам струва ли си да дадеш някой лев горница за лонг лайф или излиза по-скъпо от "нормал" лайф :D
  • 0

The best or nothink.


#14820 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 17 октомври 2012 - 14:32

Дали си струва всеки сам за себе си трябва да прецени и реши струва ли си .
Маслото и филтъра лонг лайф струват два пъти повече от Не лонг лайф .
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни