Ше се разбереме някой ден . няма проблеми
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24118 мнения по тази тема
#13876
Публикувано 08 август 2012 - 12:34
Ами 2/3 от колите аз така го разбирам .. както и да е 
Ше се разбереме някой ден . няма проблеми
Ше се разбереме някой ден . няма проблеми
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#13877
Публикувано 08 август 2012 - 12:40
Още ми е мистерия защо дизелите лепят повече в седалката, а ускоряват по-бавно.. Много изкуствено усещане за бързина създават, а всъщност са бавни.
Това за 2/3 от колите си беше изсилено изказване, а ако се направи уточнението "от същия клас", не знам кой точно му е класа, но тогава най вероятно 3/3 от новите коли "от същия клас" ще го бият.. По модерни двигатели, по бързи скорости, по-големи гуми..
А3ките точно 1.8 турбо както са 150 коня ги има и по 700-800, при турбо колите тавана е бюджета на собственика.. Никога не се знае кой какво има под капака
По някога коли и шофьори по нищо не издаващи състезателни способности ти скриват шапката.
Дизелите са оферта щото си излизат с турбинки от завода, демек добра динамика и основа за тунинг, а пък турбо бензинка още по-добре. А с рендаците не си правете ташак, може да са френски боклуци ама последния меган РС до колкото си спомням държи рекорда на нюрбургринг за предно предаване. А и марката си има състезателна история и хитови модели - 5 турбо, 19 1.8-16, клио уилиамс, RS - моделите, и да не забравяме Clio V6 което според мен е гениална концепция, за съжаление на супер висока цена, и още може да видите какви цени държат по сайтовете..
Това за 2/3 от колите си беше изсилено изказване, а ако се направи уточнението "от същия клас", не знам кой точно му е класа, но тогава най вероятно 3/3 от новите коли "от същия клас" ще го бият.. По модерни двигатели, по бързи скорости, по-големи гуми..
А3ките точно 1.8 турбо както са 150 коня ги има и по 700-800, при турбо колите тавана е бюджета на собственика.. Никога не се знае кой какво има под капака
Дизелите са оферта щото си излизат с турбинки от завода, демек добра динамика и основа за тунинг, а пък турбо бензинка още по-добре. А с рендаците не си правете ташак, може да са френски боклуци ама последния меган РС до колкото си спомням държи рекорда на нюрбургринг за предно предаване. А и марката си има състезателна история и хитови модели - 5 турбо, 19 1.8-16, клио уилиамс, RS - моделите, и да не забравяме Clio V6 което според мен е гениална концепция, за съжаление на супер висока цена, и още може да видите какви цени държат по сайтовете..
Follow your own star...
#13878
Публикувано 08 август 2012 - 12:41
Бива песньовката : ))
Kилата повече радва
Kилата повече радва
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#13879
Публикувано 08 август 2012 - 12:46
Още ми е мистерия защо дизелите лепят повече в седалката, а ускоряват по-бавно.. Много изкуствено усещане за бързина създават, а всъщност са бавни.
Това за 2/3 от колите си беше изсилено изказване, а ако се направи уточнението "от същия клас", не знам кой точно му е класа, но тогава най вероятно 3/3 от новите коли "от същия клас" ще го бият.. По модерни двигатели, по бързи скорости, по-големи гуми..
А3ките точно 1.8 турбо както са 150 коня ги има и по 700-800, при турбо колите тавана е бюджета на собственика.. Никога не се знае кой какво има под капакаПо някога коли и шофьори по нищо не издаващи състезателни способности ти скриват шапката.
Дизелите са оферта щото си излизат с турбинки от завода, демек добра динамика и основа за тунинг, а пък турбо бензинка още по-добре. А с рендаците не си правете ташак, може да са френски боклуци ама последния меган РС до колкото си спомням държи рекорда на нюрбургринг за предно предаване. А и марката си има състезателна история и хитови модели - 5 турбо, 19 1.8-16, клио уилиамс, RS - моделите, и да не забравяме Clio V6 което според мен е гениална концепция, за съжаление на супер висока цена, и още може да видите какви цени държат по сайтовете..
Ето това се казва скрита лимонка : )
Иначе дизелите така е и аз нямам обяснение. Може би заради това че въртящият момент е събран в много малък диапазон от обороти. Знам ли.
Иначе рендетата може и да имат история но си е рено : ) Без лоши чувства.
А3 има доста вървящи както каза всичко зависи от налятите пари в него.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#13880
Публикувано 08 август 2012 - 14:31
Именно някаква скрита лимонада беше
После разбрах че бая е работено по него...пък с едни такива гумички, като на Школник тънки.
Аз със 400 коньовия 4 матик гледах така
като ме дръпна 
Още го дебна като съм с конкурентния автомобил, с надпис turbo отзаде
Мамата му ше разплача
После разбрах че бая е работено по него...пък с едни такива гумички, като на Школник тънки.
Аз със 400 коньовия 4 матик гледах така
Още го дебна като съм с конкурентния автомобил, с надпис turbo отзаде
Мамата му ше разплача
#13881
Публикувано 08 август 2012 - 15:08
За онлайн трябваше да си я купиш нали ? В смисъл пиратката нямаше оналйн или се бъркам?
мдам , трябва да имаш достъп до ПС нетуорк . а с хаковете няма.
#13882
Публикувано 08 август 2012 - 15:23
EE aйде тогава да играеме контрамдам , трябва да имаш достъп до ПС нетуорк . а с хаковете няма.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#13883
Публикувано 08 август 2012 - 15:30
Пичове аз започнах отсега с Мохитото .. вие си играйте на каквото искате
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#13885
Публикувано 08 август 2012 - 20:33
Не ти трябва паспорт , има табели колкото искаш.

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#13886
Публикувано 08 август 2012 - 20:34
И зелена карта не ти трябва. А навигация е хубаво да си имаш е така за зор заман дет се вика.Колеги утре ще пътувам до Гърция.
Трябва ли ми нещо друго освен лична карта, зелена карта и пари?
Ще ходя до Солун, но без навигация. Възможно ли е да се объркам някъде или си има табели?
Иначе спазвай ограниченията че има доста полиция.
Приятна почивка : ))
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#13887
Публикувано 08 август 2012 - 20:38
Преди 2 дена , ходи приятел. Без зелена карта , паспорти и нещо по различно от това да караш в БГ. Спазвай им ограниченията и на платен паркинг . Също може да си и със зимни гуми
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#13888
Публикувано 08 август 2012 - 20:39
Е вече си извадих зелена карта и платих 166лв за да ми я дадат, защото гражданската ми беше на вноски и трябваше да я платя цялата за да ми издадат зелена карта.И зелена карта не ти трябва. А навигация е хубаво да си имаш е така за зор заман дет се вика.
Иначе спазвай ограниченията че има доста полиция.
Приятна почивка : ))
Дано се оправя и без навигация, защото след тези 166лв не ми се дават още толкова (минимум) за да си взема навигация. Все пак няма да ходя на почивка а по работа за 1 ден, иначе мерси за пожеланията.
#13889
Публикувано 08 август 2012 - 20:43
За зелената карта Гангста мен ми каза, че на границата не я искат, но при проверка на документи, ще ми я поискат, а също така недай си боже да стане ПТП няма да ми важат застраховките. От SDI също ми потвърдиха тези неща.Преди 2 дена , ходи приятел. Без зелена карта , паспорти и нещо по различно от това да караш в БГ. Спазвай им ограниченията и на платен паркинг . Също може да си и със зимни гуми
#13890
Публикувано 08 август 2012 - 20:53
До колкото знам само Булстрат им важи застраховката в ЕС без допълнително заплащане, даже имаш право по една седмица два пъти годишно да ти издават зелена карта за Турция, Сърбия и т. н. безплатно. Това при ПТП, иначе на границата не я искат.
Този пост е редактиран от drjivago: 08 август 2012 - 20:55
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА







