

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24118 мнения по тази тема
#13351
Публикувано 05 юли 2012 - 22:54
Нещо интересно.................. ?


By Batev
#13352
Публикувано 05 юли 2012 - 22:59
Нещо интересно.................. ?
Да

Мога да се похваля , че си уредих ебати намалението за части и съм мноогоо на кеф цел ден

Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#13353
Публикувано 05 юли 2012 - 23:04
Ашколсун бро, влизам в скайп да ти пращам онея неща


By Batev
#13354
Публикувано 05 юли 2012 - 23:08
OK
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#13355
Публикувано 06 юли 2012 - 08:25
Някой да е отбелязал, че камерата на Цариградсо липсва?
#13356
Публикувано 06 юли 2012 - 08:56
Да вече е на улица 202-ра -ТЕЦ Надежда : )))
Снима от надежда към гробищата.
Снима от надежда към гробищата.
Този пост е редактиран от staniola: 06 юли 2012 - 09:16
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#13357
Публикувано 06 юли 2012 - 08:56
Не, в Сряда си беше там...
#13358
Публикувано 06 юли 2012 - 08:58
Хамъра ми спомена такова нещо.Били я преместили някъде си...Някой да е отбелязал, че камерата на Цариградсо липсва?
#13359
Публикувано 06 юли 2012 - 09:26
Няма я от 27-ми юни камерата на окръжна болница и е на 202-ра както казва станиола.
#13360
Публикувано 06 юли 2012 - 09:37
В Пловдив на входа сложиха 2 тъй че ако имате път насам да знаете още от табелата да карате с 50 че на 10-20 метра след нея ще ви засече.Това е от вчера или онзи ден
#13361
Публикувано 06 юли 2012 - 09:43
И на влизане в Плевен от главния път за София, преди разклона за Плевен , на ляв завой се пада има камера , защото пътя позволява скорост от 140-150 (по неписаните закони )
, а ограничението е 90.
, а ограничението е 90.


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#13362
Публикувано 06 юли 2012 - 09:57
Нека и аз да обадя за фаровете и жилетките:
- за фаровете съм съгласен - определено повишават сигурността - Мерджана е настроен с врътването на ключа да пали фаровете (не е режим на автоматични фарове, въпреки че има и автоматични)
- за жилетките - пълна простотия. Мисля че предложението на Лилов е 100 пъти по-разумно - фар и мигаща светлина.
- за каските - не съм убеден, че при сериозен удар/падане помагат, но определено не вредят
- за фаровете съм съгласен - определено повишават сигурността - Мерджана е настроен с врътването на ключа да пали фаровете (не е режим на автоматични фарове, въпреки че има и автоматични)
- за жилетките - пълна простотия. Мисля че предложението на Лилов е 100 пъти по-разумно - фар и мигаща светлина.
- за каските - не съм убеден, че при сериозен удар/падане помагат, но определено не вредят
#13363
Публикувано 06 юли 2012 - 10:13
Продават се практични каски , виждал съм тука лапетата да карат по центъра , като луди и един като падна , беше без каска , се надъни в една кофа за боклук от тия малките , беше кървава работа , вежди межди ,глава млава , бузи музи , коляното си беше ожулил ... Аз съм за каските
и за жилетките , дори и през деня , разликата между цветовете - тъмния цвят и яркия е огромна .
Зеленото се забелязва от много по голямо разстояние .
Забелязал съм , че много хора , започнаха да си монтират , постоянно премигващи светлини на велосипедите си и допълнително светлини .
Тук в Плевен , много хора карат колела , защото е практичен града и може да стигнеш бързо да където си поискаш .
Колкото до фаровете , съм и за и против.
По автомобилните пътища , който позволяват скорост от над 100-120 км по не писаните закони , според мене е задължително да си с фарове .
Забелязват се от много по голямо разстояние , от колкото когато си без фарове.
За натоварен град като София , не виждам смисъл , там 70 % от деня , преминава в задръствания и за какво да светят тия фарове .
А за глобите за пиянките , в затвора да ги вкарват директно .

Зеленото се забелязва от много по голямо разстояние .
Забелязал съм , че много хора , започнаха да си монтират , постоянно премигващи светлини на велосипедите си и допълнително светлини .
Тук в Плевен , много хора карат колела , защото е практичен града и може да стигнеш бързо да където си поискаш .
Колкото до фаровете , съм и за и против.
По автомобилните пътища , който позволяват скорост от над 100-120 км по не писаните закони , според мене е задължително да си с фарове .
Забелязват се от много по голямо разстояние , от колкото когато си без фарове.
За натоварен град като София , не виждам смисъл , там 70 % от деня , преминава в задръствания и за какво да светят тия фарове .

А за глобите за пиянките , в затвора да ги вкарват директно .


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#13364
Публикувано 06 юли 2012 - 10:27
Всички колоездачи трябва да бъдат с каски жилетки и някакви светлини за да може да се виждат защото в противен случай има голяма вероятност някой да ги отнесе защото не ги е видял.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#13365
Публикувано 06 юли 2012 - 10:34
Ще кажете че електромери имате на фаровете...
Определено съм за целогодишното им светене.
Аз каквото и да подкарам, задължително паля, барабар с халогените
Определено съм за целогодишното им светене.
Аз каквото и да подкарам, задължително паля, барабар с халогените

0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни