ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#12796
Публикувано 14 юни 2012 - 19:32
Ако има желаещи утре ви качвам на 300тд 177кс. и да видиме дали не прави 245км/ч.
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
#12797
Публикувано 14 юни 2012 - 19:39
имало си хас и да бяга колкото тях тогава щеше да ми трябва писта не асвалтНикой не казва че е мъченик просто не е възможно да бяга колкото батковците (500/600)
#12798
Публикувано 14 юни 2012 - 20:15
ес500 със около половин тон ли е по тежка от 300,поне аз така знам , че 300тд е 2тона , а големите бензини са 2500.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#12799
Публикувано 14 юни 2012 - 20:19
Твойта има ли стъклен шибидах?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12800
Публикувано 14 юни 2012 - 20:23
Ахах, няма такова нещо, какъв половин тон те гони. Освен това при максималнатаес500 със около половин тон ли е по тежка от 300,поне аз така знам , че 300тд е 2тона , а големите бензини са 2500.
скорост теглото не играе толкова важна роля като от 0-100...
Даже току виж дизелака излязъл по-тежък, заради блока на двигателя си.
Чувал съм,че на дизелите блоковете са доста по-тежки и здрави от на бензиновите.
#12801
Публикувано 14 юни 2012 - 20:24
Прав си , но се съмнявам дизелака да е по тежък
Васо , няма стъклен таван
Да блока се води че е по " здрав" от на бензиновите
Васо , няма стъклен таван
Да блока се води че е по " здрав" от на бензиновите
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#12802
Публикувано 14 юни 2012 - 20:26
Даже е възможно дизела да е по-тежък от 500 дълга база,
ама не ми се занимава да ровя из нета.
ама не ми се занимава да ровя из нета.
#12803
Публикувано 14 юни 2012 - 20:30
Още по абсурдното е , че даде разход 7/100 със 600 км само на климатроник
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#12804
Публикувано 14 юни 2012 - 20:32
И това не го вярвам.
#12805
Публикувано 14 юни 2012 - 20:34
Изобщо няма да се учудя ако двигателите излязат на кантар.. М103 2.6 едвам го влачим 3ма души, а осмака 4ма души го товарихме в колата без кой знае какъв зор.. Най малкото блока на дизела е чугун, буталата и вала също са доста масивни, пък осмака и блока и главата му са алумин. Вече при скоростите сигурно е по стабилна разликата в килограмите, някъде бях чел че скоростите на осмаците са по 80-100 кила. И като цяло по скоро ако има някаква значителна разлика в килограмите, няма да е от двигателите според мен
В тоя немския сайт пише 300тд 1960 кг, 500-2080кг, 600-2240кг
В тоя немския сайт пише 300тд 1960 кг, 500-2080кг, 600-2240кг
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 14 юни 2012 - 20:40
Follow your own star...
#12806
Публикувано 14 юни 2012 - 20:40
Ми как да ти кажа , че ме изпреварваха бусове от 90-те години и автобуси , а тировете ми светваха да правя път.
830км пробег , със точно 60 литра нафта , на бензиностанцията тъкмо светна лампата , зареждам 60 литра , Плеве-Елхово-Средец-Бургас-Плевен и точно малко преди у нас ми светна пак лампата.
От тези 830км - 700 са минати на автопилот със скорост от 85 км , не повече не по малко.
Позволих си на Бургаската магистрала да вдигна 210-220 .
След това от края на магистралата до Плевен , само един път изключих автопилота.
830км пробег , със точно 60 литра нафта , на бензиностанцията тъкмо светна лампата , зареждам 60 литра , Плеве-Елхово-Средец-Бургас-Плевен и точно малко преди у нас ми светна пак лампата.
От тези 830км - 700 са минати на автопилот със скорост от 85 км , не повече не по малко.
Позволих си на Бургаската магистрала да вдигна 210-220 .
След това от края на магистралата до Плевен , само един път изключих автопилота.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#12807
Публикувано 14 юни 2012 - 20:45
Къса база 300 дизел - 1960кг
Къса база 500 - 2000кг
Скоростите не мисля,че изобщо се различават, камо ли пък да тежат 100кг.
Къса база 500 - 2000кг
Скоростите не мисля,че изобщо се различават, камо ли пък да тежат 100кг.
#12808
Публикувано 14 юни 2012 - 20:45
Нали всички са запознати че по километраж 240 и реални 240 са съвсем различни стойности. И на Вектрата пишеше 220 или 240, а по каталог беше 195 максимална. До колкото съм чувал над 180-200 км. един вид се разреждат километрите на километража, ти си мислиш че караш със 240, а реално си със 207-210 или колкото там може. Отделен е въпроса че аз път дето да вдигнеш над 200 скоро не съм виждал, преди имаше и си признавам че съм поддържал 240 на очиларката на хубав участък, обаче от 3-4 години смятам че с толкова стари коли си е самоубийство.
#12809
Публикувано 14 юни 2012 - 20:48
Е как, по магистралите има идеални участъци за такива скорости.
И на околовръстното става
И на околовръстното става
#12810
Публикувано 14 юни 2012 - 20:52
Става за 5-6 км. аз ти говоря за 50 километра без да падаш, готини виражи, хубав асфалт, към стара загора става, но преди от ихтиман до пловдив, с изключение на пазарджик съм си карал доста добре, обаче сега вече и там си стана кофти асфалта.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни