ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#11386
Публикувано 26 април 2012 - 10:16
Днес сънувах , че правил някакво пътуване и пак сме се събрали 10-15 коли и Илия е първа кола и дава яко газ , а аз и Блонд сме предпоследни , цялата колона изпреварва някакво пежо 206 бяло и то губи контрол и скача в шанеца и спираме само аз и блонд и почваме да търсим в моята кола въже да дърпаме пежака и ми звънна телефона и се събудих и край
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#11388
Публикувано 26 април 2012 - 17:18
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#11389
Публикувано 26 април 2012 - 19:00
Уоу, какво и се случва?
Това значи ли,че твоята е готова?
Това значи ли,че твоята е готова?
Този пост е редактиран от shotgun600: 26 април 2012 - 19:01
#11390
Публикувано 26 април 2012 - 19:20
Мога само да кажа: радвам се, че моята гарнитура е по-важната задачаУоу, какво и се случва?
Това значи ли,че твоята е готова?
Смяна на гарнитура.
Моята е на изчакване,имаме по важни задачи.
Ама не изглежда толкова зле отвътре маторчето ми?
Малко жълтичко от маслото, ама то щото е изкормено, като се събере обратно ще стане като нов.
Иначе - гарнитурки (май почти всичките - на картера, на главата, на капака на клапаните и на онази част със странното име - ванос), малко шарнирчета, един тампон на носач (може би)... ще монтираме печка (да има за лятото, че цяла зима не я сложих), ще свържем подгряването на седалките (най-накрая след две зими на кожен салон), един счупен обтегач на вратата, ще ми сложат най-накрая новите спирачни дискове, новите спирачни маркучи и новите накладки... ще си свържа CD Changer-а, ще си залепя един отлепен махагон на вратата, заради който смених целия интериор на колата с кожен салон малко боя на спирачните апарати, ще оправим едни щетички по предния калник (евентуално)... и ще полираме фаровете (пак, не се знае колко ще изкарат тоя път)... Разбира се - ще ми сменят и всички телесни течности - масла, антифриз, спирачна течност. Така и така всичко е разчекнато, ще напаснат клапаните, ще почистят всичко. Ей такива дребни работи... Просто нещата се натрупаха през последната година, повечето от тях не бяха фатални или належащи... ама като влезе веднъж в сервиз, гледам да оправим всичко.
Ама пък като излезе, ще е като нова!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#11391
Публикувано 26 април 2012 - 19:22
Доста неща са се събрали...
#11392
Публикувано 26 април 2012 - 19:36
Ми - много, ама както забелязваш - все са дребни неща, които не пречат на колата да върви - и без печка и без подгряване на седалките, и без боя на спирачните апарати и без да е залепен махагона и без CD Changer - колата все ще си върви без проблеми Гарнитурите ги сменям, превантивно - повечето от тях изпускаха, ама много малко - примерно на главата - губи около 1 л. вода годишно, което е нищо... на маслото - просто е омаслен целия картер, иначе масло не губи - като сипя, карам 10 - 15 хил. и без да доливам не пада под минимума! На капака на клапаните - просто няма как, като се отвори, ще се смени... Всъщност колата влезе инцидентно заради тампона на носача... Дисковете, накладките, маркучите и шарнира съм ги приготвил още от сервизната седмица миналата година, обаче не бяха в крайно належащо за смяна положение, просто си ги държах в гаража, да ги сменя, като дойде подходящ момент и просто моментът дойде.
Ама само като ти видя аватара и имам чувството че нещо се възмущаваш Все едно ми говориш от аватара
Ама само като ти видя аватара и имам чувството че нещо се възмущаваш Все едно ми говориш от аватара
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#11393
Публикувано 26 април 2012 - 19:43
Илийка маркулчетата са Гуудрич нали ?
Имам един въпрос : Дадоха ли ти тея шукаритетните лепенки които вървят с тях или не ?
Имам един въпрос : Дадоха ли ти тея шукаритетните лепенки които вървят с тях или не ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#11394
Публикувано 26 април 2012 - 20:00
Май лятото и аз ще ви идвам на гости в сервиза
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#11395
Публикувано 26 април 2012 - 20:33
Супер ти изглеждат валовете на снимки.
Видях клапанчето под тиквата и да ти припомня да го смениш...
http://forums.mbclub...B%D0%B0-%D0%B8/
Всичко без последния ред. 2xNozzles не ти трябват. Продупчват се с кламерче да падне гняста от тях.
Вземи боядисай капака на клапаните, ще стане суперско
Че ко се почисти и клапана за картерните газове отгоре на капака, перфе
Насе, никога не съм имал шукарни лепенки на моите маркучи. На тях има едни гумени жълти маркерчета, на които пише Goodridge и това е.
М/у другото в БГ ли ми е гуменката?
Видях клапанчето под тиквата и да ти припомня да го смениш...
http://forums.mbclub...B%D0%B0-%D0%B8/
Всичко без последния ред. 2xNozzles не ти трябват. Продупчват се с кламерче да падне гняста от тях.
Вземи боядисай капака на клапаните, ще стане суперско
Че ко се почисти и клапана за картерните газове отгоре на капака, перфе
Насе, никога не съм имал шукарни лепенки на моите маркучи. На тях има едни гумени жълти маркерчета, на които пише Goodridge и това е.
М/у другото в БГ ли ми е гуменката?
#11396
Публикувано 27 април 2012 - 21:27
Абе тва 1/8 ли е, кви са тия 10тки.. А чочко ква жанта е барнал кво ще кажете
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 27 април 2012 - 21:28
Follow your own star...
#11397
Публикувано 27 април 2012 - 21:35
Мене ме кефи как развъртат .. манЯщина
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#11398
Публикувано 28 април 2012 - 23:08
3000 снимки за около 12 дни как е щрак щрак , Хайде да ви почерпя една снимка
Понеже на мене ми викат " Мечка " викам днеска да поздравя брат си Та той взе , че и той ме поздрави.
Това е мрежа , пред обектива
Понеже на мене ми викат " Мечка " викам днеска да поздравя брат си Та той взе , че и той ме поздрави.
Това е мрежа , пред обектива
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#11399
Публикувано 28 април 2012 - 23:14
Нали знаеш,че е важно не количеството, ами качеството...
#11400
Публикувано 28 април 2012 - 23:22
Ми да , прави си
Ама го има и момента , че трябва да направиш много снимки , че да намериш най добрата
Лично ми куцат много неща , особено при ниска светлина или когато е тъмно без светлина само със светкавица , но съм сигурен , че трябва да снимаш даден обект много пъти , че да излезе хубав кадър
Ето този момент , когато елена се бори за късче хляб , супер много ме кефи
Ама го има и момента , че трябва да направиш много снимки , че да намериш най добрата
Лично ми куцат много неща , особено при ниска светлина или когато е тъмно без светлина само със светкавица , но съм сигурен , че трябва да снимаш даден обект много пъти , че да излезе хубав кадър
Ето този момент , когато елена се бори за късче хляб , супер много ме кефи
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни