Не бре , и двете изречения са лафове
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#10876
Публикувано 31 март 2012 - 23:42
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#10877
Публикувано 31 март 2012 - 23:50
Да Батев , като някой спори с тебе , му кажи ама към колко часа
Например спорите за някой бръзз голффф и ако ти кажат моя голВфф и много бръзз , му кажи " към колко часа е бърз"
Или дали въпросния голвФф Е "зависим от времето , когато прелита "
Например спорите за някой бръзз голффф и ако ти кажат моя голВфф и много бръзз , му кажи " към колко часа е бърз"
Или дали въпросния голвФф Е "зависим от времето , когато прелита "
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10878
Публикувано 31 март 2012 - 23:51
Тея лафове не ги бях чувал , но веднага влизат в употребаДа Батев , като някой спори с тебе , му кажи ама към колко часа
Например спорите за някой бръзз голффф и ако ти кажат моя голВфф и много бръзз , му кажи " към колко часа е бърз"
Или дали въпросния голвФф Е "зависим от времето , когато прелита "
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#10879
Публикувано 31 март 2012 - 23:54
Ами няма как да ги чуеш , защото аз сега ти ги казвам
Ние сме си ги измислили
Ние сме си ги измислили
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10880
Публикувано 31 март 2012 - 23:57
По-добре да не питам как са измислени По Плевен нещо интересно има ли ? А по Столицата ?Ами няма как да ги чуеш , защото аз сега ти ги казвам
Ние сме си ги измислили
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#10881
Публикувано 01 април 2012 - 00:15
Има , вчера на гонките , както си карах лява лента изпреварвах и един голФф 2КА зелен със теглич , реши да дава ляв мигач и ме засече толкова брутално , отнесе свирки фарове марове , пък и газ раздаваше и не пускаше лявата лента , докато не взе да умалява на 140-50 и ме пусна , дръпна си се в дясно
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10882
Публикувано 01 април 2012 - 00:19
Абе Трифка я сподели нещо ксенон за 124ката да измислиме , а ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10883
Публикувано 01 април 2012 - 00:38
Ще се чуя утре с моя човек и ще ти кажа , дали има в наличност
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10884
Публикувано 01 април 2012 - 01:23
Добре .. 'обади' после едно лично и те така те !
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10885
Публикувано 01 април 2012 - 09:54
Роска кво праиш тука? Нема ли да ходиш към сервиза ?
Само и единствено ако намеря оригинален фар с ксенон за 140-ката.
Аз не бих сложил ксенон на рефлектор. Още повече СИНАбе Трифка я сподели нещо ксенон за 124ката да измислиме , а ?
Само и единствено ако намеря оригинален фар с ксенон за 140-ката.
Този пост е редактиран от staniola: 01 април 2012 - 09:59
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#10886
Публикувано 01 април 2012 - 10:17
Станиолчо.. подсети ме като се видим на някоя среща , да ти покажа как свети Луксима 5000к на 140..
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#10887
Публикувано 01 април 2012 - 10:31
Честит първоаприлски сняг в София!
Кой е още със зимните гуми?
Кой е още със зимните гуми?
Този пост е редактиран от Praetorian: 01 април 2012 - 10:31
#10888
Публикувано 01 април 2012 - 10:34
Вчера обух летните гуменки...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#10889
Публикувано 01 април 2012 - 10:37
Днес ще слагаш зимните
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#10890
Публикувано 01 април 2012 - 10:45
Хамърче виждал съм много : )Станиолчо.. подсети ме като се видим на някоя среща , да ти покажа как свети Луксима 5000к на 140..
Ето малко по темата
Защо е препоръчително ксенон системата да се инсталира на фарове с ЛУПИ, а не с РЕФЛЕКТОР:
Долните две снимки са сравнение на ксенон система на фар с лупа - Снимка 1 и фар с ЛУПА - Снимка 2.
За да се уверите в теста, направете следния много прост тест - вечер като си пътувате, и видите в насрещното кола с Ксенон с ЛУПА (лесно се разбира дали е с лупа, защото светлината не е обгърнала целия фар) се загледайте директно във фара и вижте дали ще има някакво заслепяване. После се загледайте и в кола с ксенон на рефлектор - ако се загледате директно във фара ще забележите леко заслепяване. Този много прост тест показва че ксенона на рефлекторен фар не се разпръсква ОПТИМАЛНО, както от такъв с ЛУПА
Искам само да направя отметка тука - НЕ казвам, че ако нямате лупи на фаровете не трябва да слагате КСЕНОН, просто ефекта с рефлектора е по-малък от такъв с лупа!
НЕ ПРАВЯ АНТИРЕКЛАМА НА КСЕНОНА - някой да не го разбере наопаки!!!
Ето отговор - от ляво е КСЕНОН с ЛУПА, от дясно - КСЕНОН с РЕФЛЕКТОР. Сам можеш да забележиш по-концентрираните снопове лъчи с ЛУПА и по-голямата разсейка с РЕФЛЕКТОР!
източник
Този пост е редактиран от staniola: 01 април 2012 - 10:48
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни