И си прав,и не си прав.
Моята 140-ка двигател 500 беше с 4 бр. подложки с една пъпка.С какъв мотор трябва да е за да бъде с 2 или повече пъпки?
Гума като гума,казваш.Само че гумата от оригиналните подложки е в пъти по твърда от гумата на подложките за 5лв.И дали няма значение това?
Филма с не марковите пружини е гледан от човек от форума,уж шведски,уж закалени,даже не можа да изкара и година.Купи си от БС и си реши проблема.
Само за информация.Смених си подложките,предни 3 пъпки,задни 4 пъпки с комбинация от 4бр. нови амортесьори.Резултата е 3.5см. колата е по висока.Дали амортесьорите ми повдигнаха колата,и я държат в тази стойка която има сега?
Моята 190тка оригинално е 2.0 дизел с 2 екстри - по мощен акумулатор и по корави пружини, няма централно, няма ел стъкла, няма абсолютно нищо, и въпреки че беше адски вдигната, буквално като джип, се оказа че отпред беше с 1 пъпка а отзад с 2.. Не знам при W140 как е може би за по натоварените 600 са ги използвали, а и да не забравяме че има значение за къде е предназначена колата, има разлика дали си купуваш пежо примерно сглобено във франция или в турция, турските са адски високи обикновено с вирнати задници, само че не знам как се регулира там височината..
Не-маркови пружини не коментираме в момента, а за подложките не знам как го измери че са в пъти по твърди оригиналните.. Така или иначе не мисля че има някакво значение за работата на окачването, за мен подложките са чисто и просто за уплътняване на пружината към шапката и за леко регулиране на височината, не са сложени за да изпълняват някаква сложна механична функция във работата на окачването, все пак за проста гума си говорим..
При 140 не знам дали пъпките отговарят на същите размери като при 190, но ако да - качил си 3 пъпки, от там имаш 1.5см, тия 3.5см които казваш ме съмнява да си ги мерил при еднакво налягане на гумите на идеално хоризонтален и равен терен със линийка при еднакво натоварена кола, но дори и да си ги мерил, тия останали 2см като нищо може да са от амортисьорите.. Такива спортни амортисьори съм виждал които като се натегнат нямат мърдане, а на 140 амортисьорите предполагам са бая корави.. А и като се има предвид че на 190 примерно мога да се хвана за бронята и с лекота да я вдигна или натисна няколко сантиметра нагоре или надолу (респективно с цялата задница), смяташ ли че едни корави амортисьори не могат да дадат 1-2см разлика във височината?
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 20 март 2012 - 23:48