
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24118 мнения по тази тема
#9841
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:11
Тия въртенета не товарят ли много кутията и диф-а , винаги съм се чудел какво натоварване става :?


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9842
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:13
На сняг и лед едва ли има някакво натоварване. Виж на асфалт е друго,не бих го направил.
#9843
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:14
Хехе..ама страшно въображение извади..признавам те.. 
В софийския ще я защитавам..в Брюксел втората като реша да уча нещо друго -
*******
Пешо, хайде дано се засечем някой път де..
*******
Бай Васко, те нуждите на моята кола растат лавинообразно..вече не ми се качва в нея, честно казано...последните 4 качвания миналата седмица бяха съпроводени с 4 проблема...пфуу, как пък не случих и аз на кола..
********
Филко, без малко да те пропусна..
Благодаря за хубавите думи. Отново. Вчера си прехвърлях разни неща от един портфейл в друг и попаднах на твоята визитка. Сякаш мина една година откак се видяхме за пръв, надявам се не последен, път. Актуална ли е все още, визитката?

В софийския ще я защитавам..в Брюксел втората като реша да уча нещо друго -

*******
Пешо, хайде дано се засечем някой път де..
*******
Бай Васко, те нуждите на моята кола растат лавинообразно..вече не ми се качва в нея, честно казано...последните 4 качвания миналата седмица бяха съпроводени с 4 проблема...пфуу, как пък не случих и аз на кола..
********
Филко, без малко да те пропусна..
Благодаря за хубавите думи. Отново. Вчера си прехвърлях разни неща от един портфейл в друг и попаднах на твоята визитка. Сякаш мина една година откак се видяхме за пръв, надявам се не последен, път. Актуална ли е все още, визитката?
Този пост е редактиран от LiL: 28 февруари 2012 - 22:22
#9844
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:19
как пък не случих и аз на кола..
Ами пробвай я на бартер...ако извадиш малко...като нищо може да идеш на нещо харно и дамско. Цел форум ще помагаме и те тека.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9845
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:21
На купето съм с 4 17ки Мишелин Алпин за точно 120 лева четирите
Дота е 08 , гумите са с 5мм грайфер , меки много приятни
Градско карам много рядко главно по сервизите за някоя друга настройка / през уикенда /
През повечето време съм на полигона и си се кефя / уча
Никога ама никога не бих дал 1400 лева за нови гуми за да се връткам Събота и Неделя
Нямам финансовата възможност , а и дори да я имам не бих ги похарчил точно за това нещо
Дота е 08 , гумите са с 5мм грайфер , меки много приятни
Градско карам много рядко главно по сервизите за някоя друга настройка / през уикенда /
През повечето време съм на полигона и си се кефя / уча
Никога ама никога не бих дал 1400 лева за нови гуми за да се връткам Събота и Неделя
Нямам финансовата възможност , а и дори да я имам не бих ги похарчил точно за това нещо

Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#9846
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:32
докато си говорите за цените на гумите аз гледам тука кви са данъците на колите
и реших да попитам някои на тея евтините 500 и 600 ески плаща ли данък - 350 лв за 306кончета, 450 за 400кончета за коли над 14г....
и реших да попитам някои на тея евтините 500 и 600 ески плаща ли данък - 350 лв за 306кончета, 450 за 400кончета за коли над 14г....
#9847
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:32
Е тя е харизана вече.. мъжа ми я е обещал ...(те ако знаят какъв таралеж ще си сложат в гащите)..Ами пробвай я на бартер...ако извадиш малко...като нищо може да идеш на нещо харно и дамско. Цел форум ще помагаме и те тека.
Искам нова този път.. ако стане-стане, ако не - пеш
#9848
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:35
Negative!Докарай ми я да я разтрия аз,щом теб те е страх.
Ше го ева у дъртия коч.
#9849
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:36
Колеги за сега ще пробвам с тези джанти. Знам, че не им е отлично състоянието но аз и без това мисля да ги полирам. Ако не ми хареса как стоят сигурно ще ги продам и ще се насоча примерно към такива поне знам как стоят на цедка а и те все пак са си от Ц-класа.
http://avtochasti.cars.bg/f34235
http://avtochasti.cars.bg/f34235
#9850
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:38
Бате тая кола не е за такива изпълнения : ))http://vimeo.com/37441273
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#9851
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:42
Хубаво бърнаути , какво се товари в кутията и в дифа
че ако не се товари много много и аз имам гуми за изхвърляне .
Разбирам на някое купенце ала бала с ръчна кутия да не те бърка , ама тоя автомат :?

Разбирам на някое купенце ала бала с ръчна кутия да не те бърка , ама тоя автомат :?


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9852
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:43
Нйе,нйе, мен не мой ме придумате.
#9853
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:47
Станиоле , специално за теб 



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9854
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:57
Тая кола не е направена за това. Няма как с 2 тона кола да правиш бърнаут дрифт и така на татък.Станиоле , специално за теб
http://www.youtube.com/watch?v=lEVtewxlr7s
За тая работа си има гоуфове и беемвета. Това прави да ми дават няма да го направя : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#9855
Публикувано 28 февруари 2012 - 22:58
Дева тея 140ки ми взеха съня последно време , въпреки че искам ML 55 Im a Gangsta (AMG) .
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни