Днес избягвайте морето , наблягайте на .
Този пост е редактиран от pitar_r_r: 20 юли 2013 - 12:12
Публикувано 20 юли 2013 - 12:10
Днес избягвайте морето , наблягайте на .
Този пост е редактиран от pitar_r_r: 20 юли 2013 - 12:12
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
Публикувано 20 юли 2013 - 14:42
Да бая е жега ))) В Обзор в момента е бая жега , аз ще скокна с 21 годишния баварец до Слънчев бряг , после до Несебър
Може да е стар , ама ми е сигурен , не на 100 % но ми е спокойно пътуването с него
В Ловеч ходих да настроят газта и сега си се возя за под 10 лева / 100 км ))))
Публикувано 20 юли 2013 - 17:21
Е кво и е на Стара Загора-тъкмо ще се обадите за по кафе. А колите са просто една ламарина-ако си я обичате-ще си я оправите и готово
Мисълта на пушката беше че 140-ките са ебаси трошливите коли и не могат да стигнат до морето едва ли не
.Аз лично съм на принципа старо и здраво .а новото скъпо и тъпо.
Публикувано 20 юли 2013 - 18:08
Ми да, трошливи са, защото 90% от тях са кофти поддържани от сегашните си собственици и карани на уволнение от първите си собственици /мутри/ през
90те години, а това са сложни коли. Освен това всичко им е амортизирано и се стига до смяна чак при повреда, а не превантивно.
Твоята, Мимо, да не би да е била с подменени всички водни съединения по охлаждащата система? Най-малкото може такова да пръснеш на дълъг път, а
при 140ката са доста на брой такива съединения.
Доколкото си спомням, твоят волан по време на снимките на клипа едвам се въртеше...
Каквото и да си говорим, новото си е ново. Не говоря за сравнение м/у колите от 90те и колите от началото на 2000г, а за сравнение м/у
колите от 90те и тези след 2007г. Каквото и да си говорим, разликата във вървежа, разхода, сигурността и т.н. е осезаема.
Единственото, което им куца на доста от новите коли в премиум класа е качеството на материалине в интериора, но при най-скъпите
и това е на ниво....
Този пост е редактиран от shotgun600: 20 юли 2013 - 18:11
Публикувано 20 юли 2013 - 20:51
Публикувано 20 юли 2013 - 21:09
Публикувано 20 юли 2013 - 21:32
Ми да, трошливи са, защото 90% от тях са кофти поддържани от сегашните си собственици и карани на уволнение от първите си собственици /мутри/ през
90те години, а това са сложни коли. Освен това всичко им е амортизирано и се стига до смяна чак при повреда, а не превантивно.
Твоята, Мимо, да не би да е била с подменени всички водни съединения по охлаждащата система? Най-малкото може такова да пръснеш на дълъг път, а
при 140ката са доста на брой такива съединения.
Доколкото си спомням, твоят волан по време на снимките на клипа едвам се въртеше...
Каквото и да си говорим, новото си е ново. Не говоря за сравнение м/у колите от 90те и колите от началото на 2000г, а за сравнение м/у
колите от 90те и тези след 2007г. Каквото и да си говорим, разликата във вървежа, разхода, сигурността и т.н. е осезаема.
Единственото, което им куца на доста от новите коли в премиум класа е качеството на материалине в интериора, но при най-скъпите
и това е на ниво....
Моята кола е точен пример за това дето казваш но защо ли никъде не закъсах две години да го ева.Колата ми (бившата де)е произведена 11 месец 92 година,началото на 94 година пристига в България кара се по Варна доста време след което отива в Русе пак за голям период от време и накрая 6 месеца в Перник и след това в мен.Не казвам че нямаше проблемчета по нея но не бяха фатални и колата си движеше и пееше и никога не съм си и помислял че ще ме изостави някъде.
Корава машина е 140-ката ей.
Доколкото за хидравликата така си я взех така си я и продадох.Имаше моменти в които отпускаше но не чак както трябва да е,признавам си без бой.
Това за водните съединения ми звучи ама многоооо смешно и несериозно.На всяка една кола може да се случи да избие водно съединение,без значение от годината и пробега.
Публикувано 20 юли 2013 - 22:00
Пушка,никакви шансове нямаш да ме убедиш че една нова абсорбираща силата на удара коруба е по здрава от 140ка при удар
!!! Не забравай в думите ми да вземеш в предвид колко ударени коли съм виждал. За подръжката на тези коли съм донякъде съгласен с теб.
Аз не съм съгласен с това. Да, на новите коли са им така направени желязата, че при удар да се смачкат и да абсорбират
силата, обаче съм сигурен,че самата клетка около пасажерите не е направена по същия начин, по който са направени
предните и задните желяза. Тоест, има си зони за нарочно смачкване и такива, които са направени на всяка цена да
защитят пасажерите.
Колкото до водните съединения, Мимо, дадох ги само като пример за една евентуална причина колата да те остави на пътя
и 20 литра течност да изтекат на паважа. Точно това,че доста от частите по тези коли са на 20+ години е причината да са рискови
за дълъг път. Аз лично в чужбина не бих излязал с моята, въпреки че е близо до перфектно състояние. Вече и до морето няма да се ходи с нея,
защото и намерихме заместник, та наистина ще се превърне в паметник.....
Този пост е редактиран от shotgun600: 20 юли 2013 - 22:05
Публикувано 21 юли 2013 - 01:18
Днес като отивах към Несебър , на Лукойл на излизане от Обзор , страховито красива 140-ка 4.2 лоринзер фейслифт ..... колата от Чехия , ами какво да ви кажа , то няма такова поведение , чисто черна с щори и минахме половината проход ми то си личи кое е гледано и глезено , просто красота , показах му и моята 140-ката и много се зарадва , че и тя има хубава визия , разменихме си кординатите и каза , че като има път по Враца ще се обажда ...
Та мисълта ми е , че не всички 140-ки са някакви грохнали и проблемни , например аз моята не я карам защото ми се вижда много 13/100 нафта , при положение , че се возя на 10 лева / 100 км е боли ме врата на всеки 100км , ама не е болка за умиране
Но лично аз ако не нях взел това бмв , никога не ми се е налагало да осавам на пътя .... освен един път когато скъса ремъка и добре че Бай Васо бе до мене та го оправи .... но за 2 години никога не ме е оставяла на пътя ....
Дори пак давам пример за старите коли и по точно за бмв-то .... да стара кола е , но има страхотно поведение на пътя , както и страхотен разход .... ей сега се връщам от Несебър и по Обзорския проход карах малко по динамично и просто никога не ме подведе , а е със нормално окачване !
Преди 124-ката - 4 години не сме сменяли , прекрасна колата , за 100 000 км нито един път не е дала проблем , 190-ката прекрасен автомобил 84 година бе - също без проблеми
На баща ми 124-ката 800 000 км карана само в Испания , при него е от 120 000 НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ , минава си преглед без проблем при тегните УСЛОВИЯ !
Един път не мина преглед , защото му светеха авариините при отваряне на вратата
Публикувано 21 юли 2013 - 01:57
Публикувано 21 юли 2013 - 09:45
Е къде сравняваш тази сапунерка със 140ката....в съвсем различни класове са.
Малко не ми се вярва Пежото да харчи повече от S320, който се слави като доста лаком за вървежа си.
Публикувано 21 юли 2013 - 10:22
Публикувано 22 юли 2013 - 09:58
До преди малко бяхме заедно с колегата Питар.
Човека е Пич та дрънка,опита се да ме накърка още на обяд.
Довечера пак ще има заметресение!
Туй то.
Благодаря! Беше ми приятно да се видим на приказка и чашка. +1
p.s. Намали малко ,че от тези земетресения къде ги предизвикваш здрави къщи не останаха в района.
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
Публикувано 22 юли 2013 - 12:39
къщите ще се оправят , само цунами да не генерира
Публикувано 23 юли 2013 - 08:15
Аз па да са поФаля...
750 км извънградско... разход при пуснат климатик през почти цялото време ... 14/100.. газ...
като пари... ми излезе с 19 лв по-евтино .. от колкото ако бях отишъл със 124та...
единствения "проблем" за тези 750 км е... че долях 2л вода. Просто преди да тръгнем за Търново.. нямах време да видя от къде губи по-малко антифризец...
0 потребители, 7 гости, 0 анонимни