

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24118 мнения по тази тема
#15406
Публикувано 07 декември 2012 - 17:56
Да пробваме и едно календарче за клуба ?



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#15407
Публикувано 07 декември 2012 - 18:17
Е точно тоя бумер е за януари месец, ще символизира безпомощност при зимни условия явно



#15408
Публикувано 07 декември 2012 - 18:28
аа не знам , до сега не съм карал е36ца зимата
те първа ще видя как е .

Този пост е редактиран от mbthepower: 07 декември 2012 - 18:28


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#15409
Публикувано 07 декември 2012 - 18:30
Кара се, като й свикнеш, закъсваш на същите места както и всички Мерцове със задно

#15410
Публикувано 07 декември 2012 - 19:41
Коцето Лилов знае къде живея, та историята е следната, 2005 или 2006г зимата, бая сняг имаше.
По това време имах 124-ката 200СЕ италианка с отворен диф и без кьорав блокаж или система за сигурност освен ABS.
Мой приятел тогава имаше Е36-ца спортно окачване М-пакет със 17-ки Goodyear Eagle Ultra Grip.
Ами една вечер при снеговалеж тоя същия пич обикаля всички възможни пътища за качване към редута. Опитва напред, на задна също, не и не. Така и не успя да се качи и викна да го бутат, долу до църквата. Много се смяхме в кафето после.
В същото време, не че не съм буксувал, ама си се придвижвах някак по заснежените улици със 124-ката. Гумите ми за зимата бяха едни Нокиан-и с едър грайфер, стандартния размер 15-ки.
От тогава Е36 ми се е запечатала в съзнанието като най-безпомощната кола за зимата.
По това време имах 124-ката 200СЕ италианка с отворен диф и без кьорав блокаж или система за сигурност освен ABS.
Мой приятел тогава имаше Е36-ца спортно окачване М-пакет със 17-ки Goodyear Eagle Ultra Grip.
Ами една вечер при снеговалеж тоя същия пич обикаля всички възможни пътища за качване към редута. Опитва напред, на задна също, не и не. Така и не успя да се качи и викна да го бутат, долу до църквата. Много се смяхме в кафето после.
В същото време, не че не съм буксувал, ама си се придвижвах някак по заснежените улици със 124-ката. Гумите ми за зимата бяха едни Нокиан-и с едър грайфер, стандартния размер 15-ки.
От тогава Е36 ми се е запечатала в съзнанието като най-безпомощната кола за зимата.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 07 декември 2012 - 19:42
#15411
Публикувано 07 декември 2012 - 20:56
Е34 е доста по безпомощен 
Случвало ми се е да катеря баир на задна, че напред неискаше...

Случвало ми се е да катеря баир на задна, че напред неискаше...
#15412
Публикувано 07 декември 2012 - 23:03
Е и ти знаеш къде живеех... Аз се катерех доста лесно с Е36ицата, с отворен диф и без ASC. Шпера го сложих пролетта.
Нямаше никакви проблеми, при това с не много нови Toyo SnowProx, но бяха доста меки. Закъсах в една дълбока киша в Лозенец единствено.
Но моята беше снижена и със страхотно окачване. На него отдавам това хубаво драпане. Иначе обикновено Е36 с базово окачване... абе имат доста приключения
Нямаше никакви проблеми, при това с не много нови Toyo SnowProx, но бяха доста меки. Закъсах в една дълбока киша в Лозенец единствено.
Но моята беше снижена и със страхотно окачване. На него отдавам това хубаво драпане. Иначе обикновено Е36 с базово окачване... абе имат доста приключения

#15413
Публикувано 07 декември 2012 - 23:18
Алфи,имаш ли още златен талон или ще пия уиски?
Ще пиешшшш...... мляко с какао


Засега нямам нарушения, имам малки съмнения, че началото на миналия месец ме щракнаха на Пазарджик, ама до сега никой не ме е търсил 1 месец вече, така че съм чист

Я кажи кога ще е свободен подемника, че искам да погледна нещо отдолу в дясно? И да видя мечката в движение най-сетне, а и да пием по едно мляко с какао

Явно размера на гумите е помогнал при теб. Ония с 225 или 235 17-ки ти казах какво тегло теглиЕ и ти знаеш къде живеех... Аз се катерех доста лесно с Е36ицата, с отворен диф и без ASC. Шпера го сложих пролетта.
Нямаше никакви проблеми, при това с не много нови Toyo SnowProx, но бяха доста меки. Закъсах в една дълбока киша в Лозенец единствено.
Но моята беше снижена и със страхотно окачване. На него отдавам това хубаво драпане. Иначе обикновено Е36 с базово окачване... абе имат доста приключения

#15414
Публикувано 07 декември 2012 - 23:32
Да, 205 на 16ки карах купето.
Сегашното е на 195ици, но като гледам, май тази зима няма да го карам
Иначе SLK-то... особено с тея 225ици отзад... абе не е перфектно, но ESP-то помага при инцидентни камшици в движение. Иначе потегляне на заледено не е много весело, при това с нови УлтраГрип-ки.
Аз миналата зима като се прибирах от Смолян след Нова година... Доста се бях препотил вътре, че Е36ицата не прощава. Как старата нямаше и ASC... В планината, на 10 санта сняг, тръгне ли да поднася, ти се изпотяват и ушите.
Жената вряка до мен 10-15 минути, че всеки завой беше леко с вратите. И аз й обяснявам... "Ти като викаш, само ме стряскаш, аз като почна да викам, тогава си е ебало майката"
И тя млъкна и целия път до магистралата се молеше мълчаливо и с доста уплашен поглед!
Сегашното е на 195ици, но като гледам, май тази зима няма да го карам

Иначе SLK-то... особено с тея 225ици отзад... абе не е перфектно, но ESP-то помага при инцидентни камшици в движение. Иначе потегляне на заледено не е много весело, при това с нови УлтраГрип-ки.
Аз миналата зима като се прибирах от Смолян след Нова година... Доста се бях препотил вътре, че Е36ицата не прощава. Как старата нямаше и ASC... В планината, на 10 санта сняг, тръгне ли да поднася, ти се изпотяват и ушите.
Жената вряка до мен 10-15 минути, че всеки завой беше леко с вратите. И аз й обяснявам... "Ти като викаш, само ме стряскаш, аз като почна да викам, тогава си е ебало майката"


#15415
Публикувано 07 декември 2012 - 23:46
235 / 45 / 17 200 кончета на задно съм карал миналата зима .. няма ядове
Само няколко пъти се пързалях из Лозенец и сцепих няколко кофи ама като цяло други проблеми не
Има си и блокажче де
Само няколко пъти се пързалях из Лозенец и сцепих няколко кофи ама като цяло други проблеми не

Има си и блокажче де
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#15416
Публикувано 07 декември 2012 - 23:52
Ще се чуем задължително, да си сглобил волана до тогава да видя вървят ли тия стари 400коняЕ айде де,какво прави до сега.
За подемника айде да се чуем следващата седмица.
Аз очиларката я карах зимата с 225/45/17 пък проблеми с сцеплението не съм имал,ако изключех ASR е друга бира.

#15417
Публикувано 07 декември 2012 - 23:54
Бравосссс, друго да не разглобиш тогава.
#15418
Публикувано 08 декември 2012 - 00:09
Варел няма ли да е по-добреЕ имам да оправям разни дреболийки ама сериозните уж ги приключих.
Ма вземи като идваш една туба бензин че гладна мечка хоро не играе.

То тая твойта мечка все ще е гладна, няма ли да я нахраниш с една газ.
#15419
Публикувано 08 декември 2012 - 01:02
ПУСНЕТЕ СИ TV7, веднага!
Феноменално.
Кали е водеща и се ебава с някакви начинаещи шафрантии!

Кали е водеща и се ебава с някакви начинаещи шафрантии!
#15420
Публикувано 08 декември 2012 - 01:07
А около 22:00 часа по AutoMotorSport HD даваха филмче за Meilenwerk и V8 Hotel - стаите, дето са с мебели направени от автомобили.
Не знаех, че Meilenwerk преди да го направят на гараж за реставрации на ретро автомобили е било старото летище на Бьоблинген, а високата сграда на V8 Hotel е била кулата на летището. Яко, а?
Не знаех, че Meilenwerk преди да го направят на гараж за реставрации на ретро автомобили е било старото летище на Бьоблинген, а високата сграда на V8 Hotel е била кулата на летището. Яко, а?

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни