ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#23596
Публикувано 22 април 2020 - 07:53
Не, преди да го почистя си го имаше. Замислих се за температурен датчик, защото 202ката имаше почти същия проблем. Паднеха ли температурите под 5градуса( особенно зимата) палеше от 2рия път ( пак по същия начин въртеше много, връщах ключа и запалваше), ако беше топла си палеше от раз, ако е студена въртеше много. Минеше ли зимата, вдигнат ли се градусите над 5 си палеше от раз.. И там бях стигнал до заключението,че е температурен датчик.. А сега разликата е,че 210ката пали сутрин (когато е по-студено) от раз, а пък привечер/вечер (когато е по-топло) пали трудно
#23597
Публикувано 22 април 2020 - 08:03
Датчик на колянов вал и разтеглена верига имат същите симптоми. А като я изгасиш след първото палене при загрял вече мотор, пробвал ли си как е? В смисъл веднага ли пали или пак върти повече?
#23598
Публикувано 22 април 2020 - 19:37
Веднага пали!
#23599
Публикувано 22 април 2020 - 21:24
има ли ГУ тази кола
#23600
Публикувано 22 април 2020 - 22:40
подобен проблем имах на купето преди години с м111 е сутрин палеше часовник като я загася и веднага запаля топла палеше веднага, но престои ли 15-20 мин. е беше си мъка.
Та при мен се оказа единия регулатор на бензина на рейката аз съм с 2 от единия и другия край на рейката.
Този пост е редактиран от slavimaster: 22 април 2020 - 22:41
#23601
Публикувано 23 април 2020 - 10:13
Веднага пали!
Значи тези два елемента отпадат.
#23602
Публикувано 23 април 2020 - 11:50
има ли ГУ тази кола
Има АГУ! Имах съмнения да не би от там да идва проблема. След цялостен преглед изпарителят изпускаше леко, смених го + всички филтри на газовата. Тогава направихме диагностика на газовата и на самата кола.. Така че и от там не идва проблема
#23603
Публикувано 23 април 2020 - 13:56
M112? Ще си каже на диагностика. Откачен капак от гърлото на дебитомера, сонда. Датчик на вала обикновено не позволява да запали като е гореща. Поне при 113 имаше такъв проблем.
#23604
Публикувано 27 април 2020 - 08:31
Някой може ли да потвърди/ отрече информацията, че Ивайджет са изгубили лиценза към Мерцедес? Питам, защото ми предстой сервиз "Б" на новата кола, при което за да важи остатъчната гаранция до септември, трябва да е оторизиран сервиз. Бях се насочил към Ивайджет за тази процедура, но съответно ако Мерцедес не признават услугите на Ивайджет за легитимни, следователно и гаранцията ми ще отпадне (не, че остава кой знае колко, но няколко месеца са през които планирам активно да пътувам с нея, а на път всичко става). Отделно мисля, че има проблем с акумулаторите, защото Старт/стоп системата е неактивна, дори от рестарта на копчето й. И от това което изчетох, че за да може да работи тази система, трябва да са изпълнени определени условия за автомобила, най-важното от които е акумулаторите (малък и голям) да са в ред. Колата дълго време преди да я закупя е стояла на едно място (предполагам) или е цъкано по нея само на място и товара бил голям (пак предполагам), а това ме води на мисълта, че акумулатора не е напълно изряден, но пък са си гаранционни.
Та с две думи, мога ли в Ивайджет да извърша сервиз "Б" и да ми важи гаранцията след това ?
#23605
Публикувано 27 април 2020 - 19:46
тук надали някой ще може да ти отговори. можеш да питаш силвър стар и ивай джет. на сайта на мерцедес.бг ги няма като сервиз.
#23606
Публикувано 28 април 2020 - 09:14
Вчера звънях в Ивайджет и получих официален мейл с оферта и че гаранцията щяла да важи, ще се опитам да получа същият отговор и от СС. Но там комуникацията им е малко куца.
Въпреки мейла имам известни съмнения в това дали наистина важи, защото зная, че този тип обслужвания са най-сладки за сервизите и всеки ще се натиска да те приеме. Обявиха ми цена от 1060 лв. с 15% % на частите (не зная дали като клуб имаме отстъпки към тях или не), но без отстъпка за труда, който пък не е кой знае колко като сума.
#23607
Публикувано 28 април 2020 - 11:05
... ще се опитам да получа същият отговор и от СС. Но там комуникацията им е малко куца...
Стана ми малко любопитно каква цена ще предложат СС на фона на тези 1060 лв.
Стандартно обслужване А и В ми струваше 600-700 лв. за А класа без отстъпки.
Досега не съм имал проблеми с оферти и консултации по телефона -сутринта направих една справка.
Все още ходя в СС най-вече заради mobilo.
Ползвам услуги и на друг неоторизиран сервиз на Mercedes, където офертата за техническо обслужване е с доста по-ниска цена.
#23608
Публикувано 28 април 2020 - 11:33
Ами чакам все още отговор с оферта от СС, но се принудих да звънна и на колегите им в Пловдив (дори обмислям там да извърша процедурата заради по-добрите мнения + малкото магистрално каране ). Иначе видях мнение на колега във форума със същия модел Мерцедес, но мисля АМГ беше с цена от 900 лв., но коментара беше преди повече от година.
Хубавото което стана ясно е че в Ивайджет не се занимават с гаранционни ремонти, следователно евентуален проблем с акумулатор и замяната му ще се извърши от СС. Аз също по-принцип заобикалям СС поради лични предишни причини, сега единствено прибягвам до тях заради остатъчната гаранция и възможността да се сдобия с нов акумулатор (ако сегашният е дефектен или проблемен) и/ или ако има друг проблем при Старт/ Стоп системата да ми го разрешат. Просто изчаквам за официална оферта.
#23609
Публикувано 28 април 2020 - 16:14
Малко ъпдейт, получих мейл от Пловдив, без разбивки, разпечатки и оферта, а само ми предлагат за този сервиз 1200 лв. след проверка за колата ми в системата на производителя, като на "място след приемането на автомобила ще направят допълнителна проверка по сервизен код и цената щяла да бъде потвърдена окончателно и коментирана"... ,каквото и да значи това. Отделно за възникналия проблем ми предлагат го проверят на място и при констатиране на проблем щял да бъде отнесен въпроса до производителя...
Нещо ми звучи малко несериозно написано, отделно им споменах, че съм член на клуба и казаха, че ще го имат предвид и предадат на приемчика, който ще изготви офертата. Е оферта нямам към момента, нито от София, нито от Пловдив.
Утре съм на крак в СС София и там ще изискам поне минимална разпечатка с това какво се включва и тн.
Този пост е редактиран от Klimfilt: 28 април 2020 - 16:15
#23610
Публикувано 28 април 2020 - 16:22
Подсещам, че преди да изтече гаранцията може да се ъпдейтне навигацията (иначе 500 лв) и предполагам софтуера (ако това не е включено в сервиз В... то беше филтри и масла само май)Малко ъпдейт, получих мейл от Пловдив, без разбивки, разпечатки и оферта, а само ми предлагат за този сервиз 1200 лв. след проверка за колата ми в системата на производителя, като на "място след приемането на автомобила ще направят допълнителна проверка по сервизен код и цената щяла да бъде потвърдена окончателно и коментирана"... ,каквото и да значи това. Отделно за възникналия проблем ми предлагат го проверят на място и при констатиране на проблем щял да бъде отнесен въпроса до производителя...
Нещо ми звучи малко несериозно написано, отделно им споменах, че съм член на клуба и казаха, че ще го имат предвид и предадат на приемчика, който ще изготви офертата. Е оферта нямам към момента, нито от София, нито от Пловдив.
Утре съм на крак в СС София и там ще изискам поне минимална разпечатка с това какво се включва и тн.
Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни