ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#10636
Публикувано 20 март 2012 - 13:24
Не точно.около....
Не хапи този,който може да те изяде.
#10637
Публикувано 20 март 2012 - 13:43
Блаогдаря на много на Рамбо , Алипи . Гангстера и вс които ми отговорихте
Отидох до БС .. мойте подложки са 3 точкови с много ниска спортна пружина ..
въпроса е как да дигна с 1 сант колата ?
Има едни подложки дето се слагат отстрани на пружината те дали могат да помогнат ?
и , ако да какви ще ми препоръчате да купя ?
Такива ми казаха , че оригинални няма ...
Трябва ми точно 1 сантиметър на предницата
Отидох до БС .. мойте подложки са 3 точкови с много ниска спортна пружина ..
въпроса е как да дигна с 1 сант колата ?
Има едни подложки дето се слагат отстрани на пружината те дали могат да помогнат ?
и , ако да какви ще ми препоръчате да купя ?
Такива ми казаха , че оригинални няма ...
Трябва ми точно 1 сантиметър на предницата
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10638
Публикувано 20 март 2012 - 14:57
на мен ми намирисва на смяна на пружините
#10639
Публикувано 20 март 2012 - 17:31
Тея дни , ако си на лекций ела да ти покажа какво трябва "уплътнявам" ..
Този пост е редактиран от Наско: 20 март 2012 - 18:26
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10640
Публикувано 20 март 2012 - 17:54
И си прав,и не си прав.
Моята 140-ка двигател 500 беше с 4 бр. подложки с една пъпка.С какъв мотор трябва да е за да бъде с 2 или повече пъпки?
Гума като гума,казваш.Само че гумата от оригиналните подложки е в пъти по твърда от гумата на подложките за 5лв.И дали няма значение това?
Филма с не марковите пружини е гледан от човек от форума,уж шведски,уж закалени,даже не можа да изкара и година.Купи си от БС и си реши проблема.
Само за информация.Смених си подложките,предни 3 пъпки,задни 4 пъпки с комбинация от 4бр. нови амортесьори.Резултата е 3.5см. колата е по висока.Дали амортесьорите ми повдигнаха колата,и я държат в тази стойка която има сега?
Моята 140-ка двигател 500 беше с 4 бр. подложки с една пъпка.С какъв мотор трябва да е за да бъде с 2 или повече пъпки?
Гума като гума,казваш.Само че гумата от оригиналните подложки е в пъти по твърда от гумата на подложките за 5лв.И дали няма значение това?
Филма с не марковите пружини е гледан от човек от форума,уж шведски,уж закалени,даже не можа да изкара и година.Купи си от БС и си реши проблема.
Само за информация.Смених си подложките,предни 3 пъпки,задни 4 пъпки с комбинация от 4бр. нови амортесьори.Резултата е 3.5см. колата е по висока.Дали амортесьорите ми повдигнаха колата,и я държат в тази стойка която има сега?
Този пост е редактиран от alipi: 20 март 2012 - 18:15
Не хапи този,който може да те изяде.
#10641
Публикувано 20 март 2012 - 17:59
Аз слагах на предницата подложки и ефект никакъв
Когато са ти много уморени пружините , никакви подложки не помагат
Когато са ти много уморени пружините , никакви подложки не помагат
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10642
Публикувано 20 март 2012 - 18:26
Аз слагах на предницата подложки и ефект никакъв
Когато са ти много уморени пружините , никакви подложки не помагат
При уморена само нова я лекува
Подложка - не .. поне така знам
Тея дни ще погледне мойте дали са оригиналнни или не .. някой може ли да ми каже как мога да разбера ?
Нещо надписани ли са , у ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10643
Публикувано 20 март 2012 - 18:33
Ами насе , ако си спомняш миналата година на 124-ка как беше висока и беше с подсилени пружини + най големите тампони и беше супер стабиляга Та когато пружината е наред и действат тампоните
Ами за отличителни знаци , не знам дали има , погледни около пръстените за знак на Мб или нещо такова
Ами за отличителни знаци , не знам дали има , погледни около пръстените за знак на Мб или нещо такова
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10644
Публикувано 20 март 2012 - 18:35
Еййй отворете тая тема за събора бре момчетааа
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10645
Публикувано 20 март 2012 - 19:41
http://www.mobile.bg/11331540424978870 - Looks Gut!
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#10646
Публикувано 20 март 2012 - 20:18
В никакъв случай , ако ще турско да стане .. не , не и не
ще намеря начин да я вдигна с 1 сант и това си е .. аз може да не ги разбирам тея неща ама има хора дето са много в час с нещата
Дет се вика 2 чувалчета с пясък в багажника и ще се вдигне леко предницата ахаха
Тати държи 6 човала с цимент на 190-ката да е по стъбилен
Не точно.около....
около???
#10647
Публикувано 20 март 2012 - 20:22
извинявам се за тъпата си логика ама и аз да кажа нещо по темата за повдигането
та по темата няма ли да стане (нали да го повдигнеш) ако пружините се разтеглят малко
та по темата няма ли да стане (нали да го повдигнеш) ако пружините се разтеглят малко
#10648
Публикувано 20 март 2012 - 20:32
Ти нали си на 13 години?Питам за да не се бъркам нещо...извинявам се за тъпата си логика ама и аз да кажа нещо по темата за повдигането
та по темата няма ли да стане (нали да го повдигнеш) ако пружините се разтеглят малко
много сте приказливи това младежта бре...за няма и 4ри дена почти 30 мнения...и те почти всички в плявата...
маааалко по сериозничко
#10649
Публикувано 20 март 2012 - 20:40
Тати държи 6 човала с цимент на 190-ката да е по стъбилен
Малко са
извинявам се за тъпата си логика ама и аз да кажа нещо по темата за повдигането
та по темата няма ли да стане (нали да го повдигнеш) ако пружините се разтеглят малко
Мисля да ги сваря и да ги дърпам колкото сила имам .. мхм
така няколко пъти
Мисля , че ще се получи
Този пост е редактиран от Наско: 20 март 2012 - 20:42
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10650
Публикувано 20 март 2012 - 20:47
Малко са
Мисля да ги сваря и да ги дърпам колкото сила имам .. мхм
така няколко пъти
Мисля , че ще се получи
Викни да помагам ако не се справиш сам.
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
10 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 10 гости, 0 анонимни