ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24117 мнения по тази тема
#13066
Публикувано 27 юни 2012 - 16:51
Аз се върнах..
И след 380 км шофиране днес..отивам да се довърша с тричасов немски...
И след 380 км шофиране днес..отивам да се довърша с тричасов немски...
#13067
Публикувано 27 юни 2012 - 17:09
Добре дошла
#13068
Публикувано 27 юни 2012 - 17:13
Аз се върнах.. ...
Добре дошла в София .
Тук е като в отвъдното който е дошъл не се е върнал .
...И след 380 км шофиране днес..отивам да се довърша с тричасов немски...
Мислех да питам какво означава да се довърша с тричасов немски ,
ja , ja , schnell , schnell , ... ,
но няма да питам .
Само ще кажа , горкото мило момиче ... .
#13069
Публикувано 27 юни 2012 - 17:54
Само аз не работя там от цялото ми семействоКъде се намира горе долу ? Ти там ли работиш ?
Бизнеса ни е в тази сфера и тази година решихме да пробваме на морето.(Слънчев Бряг)
Намира се срещу дискотека "Orange" , стриптиз клуб "Playboy" и зад хотел "Balkan"
За отстъпката не се шегувам
#13070
Публикувано 27 юни 2012 - 17:55
#13071
Публикувано 27 юни 2012 - 18:15
Около 26ти може да наминем с приятелиСамо аз не работя там от цялото ми семейство
Бизнеса ни е в тази сфера и тази година решихме да пробваме на морето.(Слънчев Бряг)
Намира се срещу дискотека "Orange" , стриптиз клуб "Playboy" и зад хотел "Balkan"
За отстъпката не се шегувам
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#13072
Публикувано 27 юни 2012 - 18:26
Казваш, че си от форума на Мерцедес и си готов - без да се притесняваш.Около 26ти може да наминем с приятели
Там всеки, който работи в търговски обект може да отиде в друг такъв и да си иска отстъпката, защото не е редно работещите там да пазаруват на същите цени като туристите или почиващите. (единия изкарва 1000лв/месец, а другия харчи 1000лв/за седмица)
Та за това реших да предложа и тук във форума тази отстъпка, както съм я предложил на всички приятели и познати
#13073
Публикувано 27 юни 2012 - 22:02
Добре заварила..Добре дошла
Добре дошла в София .
Тук е като в отвъдното който е дошъл не се е върнал .
Мислех да питам какво означава да се довърша с тричасов немски ,
ja , ja , schnell , schnell , ... ,
но няма да питам .
Само ще кажа , горкото мило момиче ... .
Този път хич не исках да се прибирам..
А немският не е като френският ...то затова е 3 часа..
#13074
Публикувано 27 юни 2012 - 22:15
Добро утро на всички : ))
Нашите управляващи изгряха с нова идея за точене на пари от бедния и без това народ.
Правителството ще купува възможно най-скъпо несъществуващ софтуер
КЗК проверява търга за доставката на "Windows 8" за администрацията
От една страна - наистина възмутително... от друга страна - зачетох се в коментарите отдолу. Потребителите на Linux са 100 пъти по-големи коне с капаци дори и от потребителите на Windows. Наистина, само човек, който не му се е налагало да мигрира машини от една операционна система на друга и не му се е налагало да се сблъска с чиновници от администрацията - само такъв човек може да му премине през главата такава идея.
Освен това, понеже имам щастието и нещастието вече над 10 години да работя основно с такива "чиновници", трябва да ви кажа, че сред тях има една част, не много голяма, но не са единични случаи, дето имат такава компютърна грамотност, че вероятно познават функции на софтуера, за които и производителя му не подозира.
И накрая - възможностите за интеграция между продукти, които предлагат продуктите на Microsoft са на космическо ниво в сравнение с аборигенските изпълнения в Linux. Linux е страхотна операционна система, но за едни други цели. В коментарите се дава пример, че НАСА правели не знам си кви разработки за луната на базата на Linux, само дето тия разработки не ги правят потребители и не им е нужна интеграция между хилади продукти, а се прави custom решение... и т.н.
А бе накратко, явно българинът разбира не само от политика и от футбол - разбира от всички теми, при това минимум на академично ниво.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#13075
Публикувано 27 юни 2012 - 23:01
Минимум академично ниво
М/у другото след 6ч и нещо каране от Лозенец насам установих следното.
Това решение за 140км/ч по магистралата е БЕЗУМНО.
На участъка след Пазарджик карах на автопилот със 140 +/- някой друг километър.
Настигах коли, каращи с 90.
Имаше олигофрени, които си перкаха в лявата лента с 90 и не мърдаха, трябваше да ги изпреварвам отдясно.
Порше Кайени в дясната със 120.
Опел Астри в лявата със 160.
Особено като си уморен от каране, разликата от 60км/ч м/у бавни и нормално каращи е значителна.
Тук там се появяват и някакви психопати с 250 без фарове.
Не знам какво са си мислели за тази наредба.
М/у другото след 6ч и нещо каране от Лозенец насам установих следното.
Това решение за 140км/ч по магистралата е БЕЗУМНО.
На участъка след Пазарджик карах на автопилот със 140 +/- някой друг километър.
Настигах коли, каращи с 90.
Имаше олигофрени, които си перкаха в лявата лента с 90 и не мърдаха, трябваше да ги изпреварвам отдясно.
Порше Кайени в дясната със 120.
Опел Астри в лявата със 160.
Особено като си уморен от каране, разликата от 60км/ч м/у бавни и нормално каращи е значителна.
Тук там се появяват и някакви психопати с 250 без фарове.
Не знам какво са си мислели за тази наредба.
#13076
Публикувано 27 юни 2012 - 23:31
Ми да безсмислено е , много ясно ,че ще си карам с 100-110 и със 90 да карам пак не е проблем
Е в дясната лента си е напълно безсмислено да караш..... със 90 км.
Е в дясната лента си е напълно безсмислено да караш..... със 90 км.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#13077
Публикувано 27 юни 2012 - 23:42
Ами, в аварийната не можеш да караш! Значи трябва в дясната да си!
#13078
Публикувано 27 юни 2012 - 23:55
Събирам стари дискове - Compact Disc - CD... може и DVD. Няма значение, дали са за запис или матрични, шарени, цветни, сребристи, тъмно сини - няма значение, важното е да са много... Ако някой има натрупани стотици дискове вкъщи / в офиса (от списания, стари записвани дискове, които са вече развалени или каквито и да е други...) ако още не ги е изхвърлил и наистина няма да са му необходими - приемам дарения
Като стане това, което съм намислил, ще пусна снимки, не искам от сега да развалям изненадата
Като стане това, което съм намислил, ще пусна снимки, не искам от сега да развалям изненадата
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#13079
Публикувано 28 юни 2012 - 00:07
Минимум академично ниво
М/у другото след 6ч и нещо каране от Лозенец насам установих следното.
Това решение за 140км/ч по магистралата е БЕЗУМНО.
На участъка след Пазарджик карах на автопилот със 140 +/- някой друг километър.
Настигах коли, каращи с 90.
Имаше олигофрени, които си перкаха в лявата лента с 90 и не мърдаха, трябваше да ги изпреварвам отдясно.
Порше Кайени в дясната със 120.
Опел Астри в лявата със 160.
Особено като си уморен от каране, разликата от 60км/ч м/у бавни и нормално каращи е значителна.
Тук там се появяват и някакви психопати с 250 без фарове.
Не знам какво са си мислели за тази наредба.
смел си да караш толкова бързо в участъка ( селския път ) около Пазарджик миналата седмица се наложи да се прибера един два пъти с тази скорост в дясна лента .... не знам как колелата ми още стоят закрепени за колата
#13080
Публикувано 28 юни 2012 - 00:29
Ами аз гледам да седя в лявата лента в този участък. Свикнал съм му... но това не прави нещата по-нормални. Там трябва да направят ограничение 100, не повече, поне докато дойде нормалната настилка около тунелите!
М/у другото броях безумните ограничения от Карнобат до Стара Загора. На 50тият знак хранилка спрях да си затормозявам мозъка... Все съм псувал как знаците са слагани от бавноразвиващи се, нагли същества, но не бях обръщал чаааак толкова внимание досега.
М/у другото броях безумните ограничения от Карнобат до Стара Загора. На 50тият знак хранилка спрях да си затормозявам мозъка... Все съм псувал как знаците са слагани от бавноразвиващи се, нагли същества, но не бях обръщал чаааак толкова внимание досега.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни