ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#76
Posted 20 August 2009 - 19:37
Имам молба, ако някой път установиш в 4 през нощта, че форумът не работи - не ми се обаждай smile.gif
Баси, и какво остава на тоя свят, на кого да се оплача? Нали ти си съпорта на форума.
Ще взема да ти се обаждам когато форума работи, става ли?
Баси, и какво остава на тоя свят, на кого да се оплача? Нали ти си съпорта на форума.
Ще взема да ти се обаждам когато форума работи, става ли?
#77
Posted 20 August 2009 - 21:02
БИРАТА
Ще се възползвам от ЧАТ-Темата да питам за бирата:
Едно време преди 20 години като пътувах с нашите към морето в Загорска област от пътя се виждаше много хмел, на ония готините бетонени стълбове, подредено в редове, култивирана работа. Сега като пътувам с моето семейсвто към морето в Загорска област и помен няма от тия хмелени полета, а по телевизията един чичко ми обяснява как чакали търпеливо 18 дни да втаса хмела за по-добрия вкус на Загорка(моята любима бира).
Моите аграрни познания се изчерпват до момента в който хмела е натоварваща култура и след един сезон хмел трябват години за да се възстанови почвата, а най-благоприятни след хмела са бобовите култури.
Та около Загоре ни хмел ни бобови култури и се чудя с каква ли химийка ни тровят в зелените шишета?
Някой да има идея?
Ще се възползвам от ЧАТ-Темата да питам за бирата:
Едно време преди 20 години като пътувах с нашите към морето в Загорска област от пътя се виждаше много хмел, на ония готините бетонени стълбове, подредено в редове, култивирана работа. Сега като пътувам с моето семейсвто към морето в Загорска област и помен няма от тия хмелени полета, а по телевизията един чичко ми обяснява как чакали търпеливо 18 дни да втаса хмела за по-добрия вкус на Загорка(моята любима бира).
Моите аграрни познания се изчерпват до момента в който хмела е натоварваща култура и след един сезон хмел трябват години за да се възстанови почвата, а най-благоприятни след хмела са бобовите култури.
Та около Загоре ни хмел ни бобови култури и се чудя с каква ли химийка ни тровят в зелените шишета?
Някой да има идея?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#78
Posted 20 August 2009 - 21:55
Че то кое не е химия вече,ама сигурно продукцията се внася от другаде,за по евтино.А иначе такива съоръжения със стълбове има и по велинградския край и там си се ползват,лични наблюдение през последните две-три години.
П.С. Незнам дали е химия или не,ама 1.5-2литра на вечер,ми се отразяват доста добре,ма то си ми и личи де
П.С. Незнам дали е химия или не,ама 1.5-2литра на вечер,ми се отразяват доста добре,ма то си ми и личи де
#79
Posted 20 August 2009 - 22:05
Явно е всеобща болест, някаква пандемияП.С. Незнам дали е химия или не,ама 1.5-2литра на вечер,ми се отразяват доста добре,ма то си ми и личи де
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#80
Posted 21 August 2009 - 07:39
лъжат ни, Мишо, лъжат ни..... ни хмел ни бобови култури и се чудя с каква ли химийка ни тровят в зелените шишета?
в зелените шишета ни наливат Хайнекен, ние си мислим, че е Загорка...
#81
Posted 21 August 2009 - 08:03
Ааа, Вени, ни мойш я сбърка Загорката!лъжат ни, Мишо, лъжат ни..
в зелените шишета ни наливат Хайнекен, ние си мислим, че е Загорка...
...А само като си спомня, че в 8ми клас й се мръщех, че била горчива . Не знам какво й слагат, но за мен е №1, не само щото трябва да подкрепяме родното.
#83
Posted 22 August 2009 - 23:05
Тъй като голяма част от хората... казваха че на рефлекторен фар било кофти да се сложи ксенон... и разглеждах из сайтовете.. и попаднах на ето това
http://luxima.bg/ind...Projectors.html
какво мислите за това ?
http://luxima.bg/ind...Projectors.html
какво мислите за това ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#84
Posted 22 August 2009 - 23:13
Може, бива... ама как ще го монтираш във фаса - само ти си знаеш.
Нали се сещаш, че за са имаш такава оптика, трябва да си с кристални стъкла, а не с оребрени!
Освен това, за да получи сертификат от техно тест за такива фарове, трябва:
1. Да имаш система за измиване на фаровете
2. Да имаш система за регулиране на нивото на светлината според натоварването на задния мост
Тези две изисквания са задължителни, ако искаш да имаш ксенонови фарове със сертификат
Но като цяло това е идеята... А и цената е доста приемлива.
Нали се сещаш, че за са имаш такава оптика, трябва да си с кристални стъкла, а не с оребрени!
Освен това, за да получи сертификат от техно тест за такива фарове, трябва:
1. Да имаш система за измиване на фаровете
2. Да имаш система за регулиране на нивото на светлината според натоварването на задния мост
Тези две изисквания са задължителни, ако искаш да имаш ксенонови фарове със сертификат
Но като цяло това е идеята... А и цената е доста приемлива.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#85
Posted 23 August 2009 - 10:21
H4 Bi-Xenon Projectors
Цена: 439.00 лв. (вкл. ДДС)
Това, последното, отговаря на всички въпроси. Зададени и незададени. Живот и здраве, ела и виж мойте, и пак задавай въпроси. Само че цената е три пъти по-надолу.
Цена: 439.00 лв. (вкл. ДДС)
Това, последното, отговаря на всички въпроси. Зададени и незададени. Живот и здраве, ела и виж мойте, и пак задавай въпроси. Само че цената е три пъти по-надолу.
#86
Posted 23 August 2009 - 15:02
Твойте и с колко гаранция са ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#87
Posted 23 August 2009 - 17:19
Гаранция - Франция.
Ама до сега, да чукна на дърво, няма грижи. Почти година как са.
Ама до сега, да чукна на дърво, няма грижи. Почти година как са.
#88
Posted 23 August 2009 - 17:23
Е е тука е разликата... щото пичовете си го монтират.. гаранцииката си седи... 2 год... освен това ти правят реглаж... и какво ли още не
А аз ще си сложа просто Н4 Би Ксенонче.. на цената от 300лв... пак от луксима..
Колегата Алех_кк си сложи на фордето точно такова... и е страпно доволен !
А аз ще си сложа просто Н4 Би Ксенонче.. на цената от 300лв... пак от луксима..
Колегата Алех_кк си сложи на фордето точно такова... и е страпно доволен !
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#89
Posted 23 August 2009 - 17:26
Е, ама, Насе, ти в случая не плащаш толкоз пари за басат и крушка.
Тук основната цена е цената на оптиката на прожектора.
Макар че, вчера като го прочетох хвърлих едно око в ebay и видях, че се продава оригинална оптика свалена от AMG като цените варират между 50 и 150 долара и доставките са между 25 и 50 долара. Все пак говорим за оригинална оптика от BOSCH или HELLA. От тук нататък - оптиката е една топка желязо и стъкло - каквото искаш - това си правиш с нея. Сваляш фара, разглобяваш го целия, харесваш си място за оптиката, фиксираш я, правиш довършителни/украсителни работи - рамки, диоди, ангелски очи, каквото там искаш, боядисваш с черна матова боя (или хром, а може и електростатично метализиране, ако имаш излишни 20 - 30 кинта) и обратно затваряш фара. Монтираш и стискаш палци, тая фина работа с оптиката да не свети в небесата По принцип повечето такива оптики си имат вградени механизми за коригиране на височината, но все пак са в някакви граници. Та ако монтираш оптиката прекалено криво в стария рефлектор, ще си стане едно голямо мазало. С две думи - ако се навиеш да го правиш, трябва много добре да знаеш какво точно правиш.
Между другото, цената на този сет е доста добра - оптика, CCFL ангелски очи, два баласта, две ксенонови крушки и два соленоида за къси/дълги в нета подобни комплекти излизат около 250 - 300 долара без доставката, което ше рече, че по-добре от фирмата да се взимат, отколкото през нета, щото така поне си знаеш къде ти е гаранцията
Бате, нали знаеш, че на тия H4 крушки, на самата крушка имаш соленоид - малко моторче, което движи крушката в рефлектора, така че да се променя фокусът на светлината. В нормалната H4 крушка тая работа става, като в един балон имаш две жички на различни места и това определя фокуса. А при H4 ксенона крушката и балонът са едни и светят постоянно и еднакво, обаче моторчето ги мести. Това ти го казвам, щото крушките H4 за ксенони са по-скъпи. Не че имаш особено голям избор - когато фарът ти е бил с H4 перди това. Ама да си знаеш!
Тук основната цена е цената на оптиката на прожектора.
Макар че, вчера като го прочетох хвърлих едно око в ebay и видях, че се продава оригинална оптика свалена от AMG като цените варират между 50 и 150 долара и доставките са между 25 и 50 долара. Все пак говорим за оригинална оптика от BOSCH или HELLA. От тук нататък - оптиката е една топка желязо и стъкло - каквото искаш - това си правиш с нея. Сваляш фара, разглобяваш го целия, харесваш си място за оптиката, фиксираш я, правиш довършителни/украсителни работи - рамки, диоди, ангелски очи, каквото там искаш, боядисваш с черна матова боя (или хром, а може и електростатично метализиране, ако имаш излишни 20 - 30 кинта) и обратно затваряш фара. Монтираш и стискаш палци, тая фина работа с оптиката да не свети в небесата По принцип повечето такива оптики си имат вградени механизми за коригиране на височината, но все пак са в някакви граници. Та ако монтираш оптиката прекалено криво в стария рефлектор, ще си стане едно голямо мазало. С две думи - ако се навиеш да го правиш, трябва много добре да знаеш какво точно правиш.
Между другото, цената на този сет е доста добра - оптика, CCFL ангелски очи, два баласта, две ксенонови крушки и два соленоида за къси/дълги в нета подобни комплекти излизат около 250 - 300 долара без доставката, което ше рече, че по-добре от фирмата да се взимат, отколкото през нета, щото така поне си знаеш къде ти е гаранцията
Бате, нали знаеш, че на тия H4 крушки, на самата крушка имаш соленоид - малко моторче, което движи крушката в рефлектора, така че да се променя фокусът на светлината. В нормалната H4 крушка тая работа става, като в един балон имаш две жички на различни места и това определя фокуса. А при H4 ксенона крушката и балонът са едни и светят постоянно и еднакво, обаче моторчето ги мести. Това ти го казвам, щото крушките H4 за ксенони са по-скъпи. Не че имаш особено голям избор - когато фарът ти е бил с H4 перди това. Ама да си знаеш!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#90
Posted 24 August 2009 - 17:50
Днес се замислих...
Един тип ми предлага срещу скромната сума 50 лв. да ми затъмни джамовете от колонката назад, включително и задния. Още съм в размисъл.
А и с "органите" не съм наясно как ще се разберем, особено с някой дето се е скарал с жена си за "Добро утро".
Когато го попитах как ще изиграе третия стоп ми предложи да го изреже, което не ми е вариант.
Давайте идеи. Колата е тъмно зелена.
Един тип ми предлага срещу скромната сума 50 лв. да ми затъмни джамовете от колонката назад, включително и задния. Още съм в размисъл.
А и с "органите" не съм наясно как ще се разберем, особено с някой дето се е скарал с жена си за "Добро утро".
Когато го попитах как ще изиграе третия стоп ми предложи да го изреже, което не ми е вариант.
Давайте идеи. Колата е тъмно зелена.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users