ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#9211
Posted 03 February 2012 - 23:36
Поиграх си малко с фотошоп и оправих снежната снимка
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#9212
Posted 03 February 2012 - 23:46
Браоооо бреее утре отива в подписа ми
By Batev
#9213
Posted 03 February 2012 - 23:49
Браоооо бреее утре отива в подписа ми
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#9214
Posted 04 February 2012 - 00:04
Колко време ти отне броо, ако не е тайна ?
By Batev
#9215
Posted 04 February 2012 - 01:00
Не повече от пет минути ако знаеш как да го направиш.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9216
Posted 04 February 2012 - 01:03
Не повече от пет минути ако знаеш как да го направиш.
Я направи едно клипче да видиме дали е 5
Съмнява ме да е толкова бързо
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#9217
Posted 04 February 2012 - 14:19
Днес ходих да видя златистото Пежо. Ходих да видя и този екземпляр: http://nfs.mobile.bg...8918&f1=details
Потресен съм каква разлика има между обявата и на живо като се види.
Златистото Пежо:
- Изглежда добре като го погледнеш на пръв поглед. Оказа се обаче, че отзад е правена, отпред е правена и се виждат следите от боядисване и правене (кит и др.)
- Като запали и му изгасна. При повторния опит натискаше газта да и помогне да запали и задържи обороти. След около минута стабилизира оборотите, докато преди това играеше. Имаше доста вибрация на двигателя като го пипна. (Продавача в авто къщата каза че не я е палил от преди нова година, а аз му се обадих по-рано през деня да му кажа че отивам да я видя. Обявата на колата е от 11ти януари)
- Беше перфектно изчистен двигателя. При обстоен оглед се оказа че на местата които трудно се стига до тях и не могат да се почистят, двигателя е омаслен доста. Имаше на няколко места следи от омасляване.
-Като спуснах предпазния колан си остана на място, дори не се опита да се качи на горе, след което ми беше трудно да го набутам обратно. Колата е на 130000км РЕАЛНИ!!!
- Шофьорската седалка беше захабена. Продавача каза че сина му нещо я е изцапал и за това е така. Като я пипнах се оказа че нещо е била греяна и текстила е втвърден.
- Спирачни дискове с големи ръбове (за смяна)
- Пистовия ремък му стърчаха конци от него
- Изтъркани летни гуми (демек ако се вземе разход за нови зимни и летни)
- Не ми хареса как работи двигателя. Чуваха се повдигачи и леко работеше като дизел.
Продавача започна да ми обяснява че колата е много запазена и хубава. Че всичко и работи перфектно (касетофон, дисплей, борд комп и др.) че има джойстик за касетофона, че има чейнджър и тн. Аз през цялото време си мълчах и една дума не обелих и го слушах какво ми говори.
Кулминацията на всичко дойде когато реших да видя как се върти волана, да видя за луфтове и други неща. Тръгнах да въртя волана но не ставаше защото имаше 5 см сняг около гумите. Като тръгнах да въртя волана в първия момент за малко не ми изгасна колата. Развъртях волана при което продавача разярен ми се скара че съм завъртял волана, а колата била замръзнала. Аз спрях и започнах само леко да примръдвам волана за да видя за луфтове, при което продавача започна да ми говори че нямало смисъл да гледам за луфтове, защото френските коли нямали проблем с луфтове?!?!?!?! Каза че рейката е перфектна и че грам не тропа и всичко по ходовата част е перфектно. Каза също че рейката е електрическа! Една вметка за тези които не знаят с какво се занимавам(работя във фирма която ремонтира кормилни механизми на автомобили) При което аз изпаднах в недоумение как може този продавач да ме гледа в очите и да ми говори откровени лъжи. Все пак си замълчах и нищо не му казах. Врътнах волана и се чуваше лек луфт и звук подобен на заминаващо си каре(това си е мое усещане, не съм толкова вещ в нещата) Отделно като гледах двигателя видях че ХИДРАВЛИЧНАТА рейка има чисто нов маншон като дори не беше сложена скоба на маншона към корпуса, което за мен беше много странно. Може и да не съм я забелязал ако е била черна свинска опашка, но определено са правени неща по ходовата част.
След като свърших огледа просто му казах на продавача: Лек ден!
Явно като ме видя младеж сам да гледам кола реши че съм шаранче и да ми говори пълни глупости. Много съм разочарован!
Сивото Пежо:
Дойде човека на Билла да я видя защото ми каза че и други хора щели да я гледат там. Дойте по-рано от предвиденото и странно че ги нямаше другите хора. Тръгнах да я гледам:
- Има забележки по външния вид(не е голям проблем)
- Спукано предно стъкло
- Счупена лайсна на бронята долу.
- От вътре кочина (не е проблем)
- Двигателя имаше много голяма вибрация, беше шумен, работеше като трактор. Ремъка се тресеше докато се върти, а обтяжната ролка си играше нагоре надолу. Много зле работеше. Човека "съвестен", ми вдигна пръчката на маслото да видя че не духа от там. Аз реших да отвъртя капачката маслото и да се уверя. Като махнах капачката и все едно си включил вентилатор да работи. Духаше страшно от там. Влязох вътре да видя как е, натискам чистачката и да пръсне течност, оказа се че нямало течност и за това не пръскало... Имаше доста кусури. После отидохме да видя багажника и започна да ми показва колко я е поддържал. Имаше шише от масло Тотал и една торба с части. Човека сменил водна помпа, семеринги, окачване и тн. И при този човек си мълчах.
Той също ме убеждаваше че Пежо били много здрави автомобили и нямали луфтове. Ако съм искал да ходим до сервиз да я видим. Рейката му била перфектна(склонен съм да вярвам в случая че е читава). Хвалеше ми джойстика на касетофона, как се сменяват къси и дълги, показа ми че има и борд комп. Като дръпнах предпазния колан, поне той се опита да се върне, след което аз го върнах на ръка(160000км).Общо взето и той ме взема за балък.
Аз му казах че ще си помисля, а той ми каза да побързам че имало доста интерес и да не съм изпуснал колата.
Просто нямам думи! Много съм разочарован и има много недоброжелателни продавачи!
Внимавайте като купувате кола!
Потресен съм каква разлика има между обявата и на живо като се види.
Златистото Пежо:
- Изглежда добре като го погледнеш на пръв поглед. Оказа се обаче, че отзад е правена, отпред е правена и се виждат следите от боядисване и правене (кит и др.)
- Като запали и му изгасна. При повторния опит натискаше газта да и помогне да запали и задържи обороти. След около минута стабилизира оборотите, докато преди това играеше. Имаше доста вибрация на двигателя като го пипна. (Продавача в авто къщата каза че не я е палил от преди нова година, а аз му се обадих по-рано през деня да му кажа че отивам да я видя. Обявата на колата е от 11ти януари)
- Беше перфектно изчистен двигателя. При обстоен оглед се оказа че на местата които трудно се стига до тях и не могат да се почистят, двигателя е омаслен доста. Имаше на няколко места следи от омасляване.
-Като спуснах предпазния колан си остана на място, дори не се опита да се качи на горе, след което ми беше трудно да го набутам обратно. Колата е на 130000км РЕАЛНИ!!!
- Шофьорската седалка беше захабена. Продавача каза че сина му нещо я е изцапал и за това е така. Като я пипнах се оказа че нещо е била греяна и текстила е втвърден.
- Спирачни дискове с големи ръбове (за смяна)
- Пистовия ремък му стърчаха конци от него
- Изтъркани летни гуми (демек ако се вземе разход за нови зимни и летни)
- Не ми хареса как работи двигателя. Чуваха се повдигачи и леко работеше като дизел.
Продавача започна да ми обяснява че колата е много запазена и хубава. Че всичко и работи перфектно (касетофон, дисплей, борд комп и др.) че има джойстик за касетофона, че има чейнджър и тн. Аз през цялото време си мълчах и една дума не обелих и го слушах какво ми говори.
Кулминацията на всичко дойде когато реших да видя как се върти волана, да видя за луфтове и други неща. Тръгнах да въртя волана но не ставаше защото имаше 5 см сняг около гумите. Като тръгнах да въртя волана в първия момент за малко не ми изгасна колата. Развъртях волана при което продавача разярен ми се скара че съм завъртял волана, а колата била замръзнала. Аз спрях и започнах само леко да примръдвам волана за да видя за луфтове, при което продавача започна да ми говори че нямало смисъл да гледам за луфтове, защото френските коли нямали проблем с луфтове?!?!?!?! Каза че рейката е перфектна и че грам не тропа и всичко по ходовата част е перфектно. Каза също че рейката е електрическа! Една вметка за тези които не знаят с какво се занимавам(работя във фирма която ремонтира кормилни механизми на автомобили) При което аз изпаднах в недоумение как може този продавач да ме гледа в очите и да ми говори откровени лъжи. Все пак си замълчах и нищо не му казах. Врътнах волана и се чуваше лек луфт и звук подобен на заминаващо си каре(това си е мое усещане, не съм толкова вещ в нещата) Отделно като гледах двигателя видях че ХИДРАВЛИЧНАТА рейка има чисто нов маншон като дори не беше сложена скоба на маншона към корпуса, което за мен беше много странно. Може и да не съм я забелязал ако е била черна свинска опашка, но определено са правени неща по ходовата част.
След като свърших огледа просто му казах на продавача: Лек ден!
Явно като ме видя младеж сам да гледам кола реши че съм шаранче и да ми говори пълни глупости. Много съм разочарован!
Сивото Пежо:
Дойде човека на Билла да я видя защото ми каза че и други хора щели да я гледат там. Дойте по-рано от предвиденото и странно че ги нямаше другите хора. Тръгнах да я гледам:
- Има забележки по външния вид(не е голям проблем)
- Спукано предно стъкло
- Счупена лайсна на бронята долу.
- От вътре кочина (не е проблем)
- Двигателя имаше много голяма вибрация, беше шумен, работеше като трактор. Ремъка се тресеше докато се върти, а обтяжната ролка си играше нагоре надолу. Много зле работеше. Човека "съвестен", ми вдигна пръчката на маслото да видя че не духа от там. Аз реших да отвъртя капачката маслото и да се уверя. Като махнах капачката и все едно си включил вентилатор да работи. Духаше страшно от там. Влязох вътре да видя как е, натискам чистачката и да пръсне течност, оказа се че нямало течност и за това не пръскало... Имаше доста кусури. После отидохме да видя багажника и започна да ми показва колко я е поддържал. Имаше шише от масло Тотал и една торба с части. Човека сменил водна помпа, семеринги, окачване и тн. И при този човек си мълчах.
Той също ме убеждаваше че Пежо били много здрави автомобили и нямали луфтове. Ако съм искал да ходим до сервиз да я видим. Рейката му била перфектна(склонен съм да вярвам в случая че е читава). Хвалеше ми джойстика на касетофона, как се сменяват къси и дълги, показа ми че има и борд комп. Като дръпнах предпазния колан, поне той се опита да се върне, след което аз го върнах на ръка(160000км).Общо взето и той ме взема за балък.
Аз му казах че ще си помисля, а той ми каза да побързам че имало доста интерес и да не съм изпуснал колата.
Просто нямам думи! Много съм разочарован и има много недоброжелателни продавачи!
Внимавайте като купувате кола!
#9218
Posted 04 February 2012 - 14:32
Приятел вземеш ли такава кола автоматично се лепва "Сервизна" като прякор
Вярвай ми ... не ме питай откъде знам
Вярвай ми ... не ме питай откъде знам
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#9219
Posted 04 February 2012 - 15:58
Пфаф, трябваше да му кажеш на първия къде работиш и да му го начукаш.
Пълни аматьори са тия продавачи. Човек трябва да е много зле,за да им повярва.
Дори и да не разбира грам от коли, само по начина, по който се изразяват и нещата,които
говорят можеш да усетиш,че блъфират и мятат тесли яко.
По голям успех в продажбата ще имат,ако си признаят всичко честно и ясно за колата.
Аз така си продадох опела доста бързо. Написах си в обявата всички забележки,а после и това,което
съм поправил. Идваха на оглед 3ма човека. Не всички им показвах дефектите някои от които не бяха малки
и третия, който дойде купи колата без да се пазари много. Просто видя,че не лъжа и мажа говорейки
всеизвестните клишета,че колата е бомба,не тече, "аре по бързо решавай,че има голям интерес към колата",
"качваш се и караш"....
Пълни аматьори са тия продавачи. Човек трябва да е много зле,за да им повярва.
Дори и да не разбира грам от коли, само по начина, по който се изразяват и нещата,които
говорят можеш да усетиш,че блъфират и мятат тесли яко.
По голям успех в продажбата ще имат,ако си признаят всичко честно и ясно за колата.
Аз така си продадох опела доста бързо. Написах си в обявата всички забележки,а после и това,което
съм поправил. Идваха на оглед 3ма човека. Не всички им показвах дефектите някои от които не бяха малки
и третия, който дойде купи колата без да се пазари много. Просто видя,че не лъжа и мажа говорейки
всеизвестните клишета,че колата е бомба,не тече, "аре по бързо решавай,че има голям интерес към колата",
"качваш се и караш"....
Edited by shotgun600, 04 February 2012 - 15:59 .
#9220
Posted 04 February 2012 - 16:40
Ми 1 час ровене в снега ама е забавно,а за фотошопа към 30 мин некъде ама не съм от най-добритеКолко време ти отне броо, ако не е тайна ?
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#9221
Posted 04 February 2012 - 16:58
Аз като купувах моята кола, гокия човечец нищичко не разбираше, незнаеше дори за какво продава колата, просто ми каза цена и вика гледай, карай, каквото искаш прави, смъкнах от цем
ната 400 лева и си в откарах към Плевен, и до сега да чукна на дърво никакви проблеми.Марти добре си огледал всичко и аз като тебе оглеждах и останах доволен.Успех със търсенето.
ната 400 лева и си в откарах към Плевен, и до сега да чукна на дърво никакви проблеми.Марти добре си огледал всичко и аз като тебе оглеждах и останах доволен.Успех със търсенето.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9222
Posted 04 February 2012 - 23:05
марти гледаи на тея 307мици съединителя. това им е най големия проблем, става много твърд и трябва да смениш и маховик после....
на дизелите задължително сервиз за фап филтъра, ако го има е зле, дюзи и турбо при хди-то имат проблемчета
друго - много здрави коли са, ама тея двете явно не си заслужават и бърз оглед
а и друго имат хубав полукожен салон, ако имаш избор търси с него...
на дизелите задължително сервиз за фап филтъра, ако го има е зле, дюзи и турбо при хди-то имат проблемчета
друго - много здрави коли са, ама тея двете явно не си заслужават и бърз оглед
а и друго имат хубав полукожен салон, ако имаш избор търси с него...
#9223
Posted 04 February 2012 - 23:12
#9224
Posted 05 February 2012 - 02:15
Освен това му кажи и цената
Ако попаднеш на такава с демпфер (там се сменя комплект, маховик съединител и всичко) цената е към 1000лв.
Познават се по номера на рамата, мисля, че съдържаха ZR тия с демпфер, виж във форума на пежо, имаше си тема с обозначенията на вин-а.
Ако попаднеш на такава с демпфер (там се сменя комплект, маховик съединител и всичко) цената е към 1000лв.
Познават се по номера на рамата, мисля, че съдържаха ZR тия с демпфер, виж във форума на пежо, имаше си тема с обозначенията на вин-а.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#9225
Posted 05 February 2012 - 02:19
Дизела на една колежка постоянно седеше в авариен режим и тук там я оставяше на пътя, заряди ДПФ филтъра. Mного крив автомобил.
Иначе за бензинките знам, че са доста прилични колички с хубаво окачване и интериор. Поне на мен ми понася интериора им.
Колкото до механиките, ти разбираш повече от 90% от форума, едва ли можем да ти кажем нещо ново
М/у другото това с капачката на маслото не е гаранция за нищо. Ела ще ти вдигна капачката на маслото на БМВ-то да видиш каква лудница става.
Нищо общо с на ЦЛК-то... Нищо общо и с Форд-а ми.
Просто зависи каква е концепцията на клапана на картерните газове. ЦЛК-то има 2 клапана. БМВ има 1, предполагам Пежо също имат един клапан. И зависи къде са го закачили. Наистина не е гаранция за нищо. Зависи и колко близо е капачката до веригата (ако е с верига), понеже на жената Нисана хвърля масло и духа като сешоар от там, но капачката е точно над веригата.
При запушен клапан на картерните, ако е един и отвориш капачката, не се променя нищо.
При 2 клапана, като на ЦЛК-то и работещи, пак не се променя осезаемо празния ход.
Това горното е за бензинки.
Ако почне да киха и тресе мотора и е с един клапан, значи всичко е наред Моторчето за празния ход след 10ина секунди успява да се справи и нормализира що годе оборотите.
Иначе за бензинките знам, че са доста прилични колички с хубаво окачване и интериор. Поне на мен ми понася интериора им.
Колкото до механиките, ти разбираш повече от 90% от форума, едва ли можем да ти кажем нещо ново
М/у другото това с капачката на маслото не е гаранция за нищо. Ела ще ти вдигна капачката на маслото на БМВ-то да видиш каква лудница става.
Нищо общо с на ЦЛК-то... Нищо общо и с Форд-а ми.
Просто зависи каква е концепцията на клапана на картерните газове. ЦЛК-то има 2 клапана. БМВ има 1, предполагам Пежо също имат един клапан. И зависи къде са го закачили. Наистина не е гаранция за нищо. Зависи и колко близо е капачката до веригата (ако е с верига), понеже на жената Нисана хвърля масло и духа като сешоар от там, но капачката е точно над веригата.
При запушен клапан на картерните, ако е един и отвориш капачката, не се променя нищо.
При 2 клапана, като на ЦЛК-то и работещи, пак не се променя осезаемо празния ход.
Това горното е за бензинки.
Ако почне да киха и тресе мотора и е с един клапан, значи всичко е наред Моторчето за празния ход след 10ина секунди успява да се справи и нормализира що годе оборотите.
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users