Jump to content

  •  

Photo
* * * * - 24 votes

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24115 replies to this topic

#9181 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 02 February 2012 - 14:28

Ооооо Биги.........френското возило лесно ли възпламенява сутрин? :)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9182 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 02 February 2012 - 14:34

Posted Image

Ударихме една нова Е класа ... на него вратата на нас леко задницата :)
Можеше и по зле да е :) Тея Е класи здрави и те бе мамка им :D


Здрави ама защо са били с отворена врата?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9183 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 02 February 2012 - 14:48

Всичко се случи по време на движение :)
Изпреварвахме .. подаде малк оповече газ .. задницата поднесе адски много и в него :)
Сега защо на снимката излиза , че е бил с отворена врата никаква идея нямам , а и не можах да видя другия шофер каква реакция извади :)
Човека дето го ударихме се оказа адски пич :)
нито КАТ повика нито беше агресивен към моя приятел :)
Каза , че просто ще я напише "Паркинг щета" , че така е намерил колата ..
Обади се на мобилната група веднага и така :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#9184 Васил Колев

Васил Колев

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес

Posted 02 February 2012 - 16:01

Я па ...тая Ес ка...http://www.tuning.bg...188052#p2188052
  • 0

#9185 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 02 February 2012 - 16:34

Тоя няправо изби рибата с тая история.
Всички екстри за модела............да ама е с ръчни седалки.......колата е в семейството от 11 години...........преди около 4 месеца като я пусна в мобилето казваше че е нов внос???????
Е@ати продавачите.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#9186 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 02 February 2012 - 16:53

Ами доколкото ми е обяснявано навскъде по фирмите, които се занимават с това нещо и по старите БГ заводи, хромирането е някакъв химичен процес, или те го наричат по скоро галваничен.Алуминия се потапя във вани с разтвор, приемали хрома посредством електролити, после съхнене в камери и т.н и т.н

Ако има гаражен варинат на това нещо, ще се опитам да го направя, ако ли не си полирам.

Да ти кажа честно, писнали ми е от тъпаци по форумите, които ужким всичко знаят и дават само акъли а даже незнаят и шкурката как се държи.

Много съм чел за хромиране, полиране и накрая си правя това което си знам.Фирмите искат от 100 до 150 кинта на джанта и пак ми обясняват, че всяка джанта е различна и ефекта може и да не е чак хром.Така че прецених да си спестя едно 500-700 лева с куриерите и да си ги направя сам.

Илиянски, наистина не е гаражна работа:
първо се почистват и полират, ти това си го знаеш и си го правиш сам, но полирането трябва да е наистина до блясък, защото покритието на хрома е много по-тънко от боя и няма как да заличи неравности, които боята би могла. Говорим за микрони, не за милиметри.

Преди нанасянето на хрома, детайлите се обработват последователно:
промиване с бензин или трихлоретилен за обезмасляване
промиване с гореща вода (минимум 60 градуса)
детайлът се потапя в разтвор на азотна киселина 5:1 за 30 сек.
промиване със студена вода
детайлт се потапя в сода каустик (натриев хидрооксид) за 30 секунди
промиване със студена вода
чак тогава се стига до хромирането

Преди самото хромиране може да се наложи (а при алуминиеви изделия е направо задължително) да се нанесе медно покритие или да се поцинкова.

Сомото хромиране се прави във вана с разтвор от чиста (дейонизирана) вода, хромов триокис (CrO3) 250 гр/л и сярна киселина 2.3 гр/л.
Цалото това нещо е с висока температура (разтворът) и се пуска прав ток, който протича в разтвора от катод към детайла.
Целият майсторлък е в това при каква температура и какъв ток да се пуска, за да се получи правилният ефект.
При едни стойности се получава тъмно покритие - почти като олово, при други стойности - почти чисто бяло.
При едни стойности се получава по-лъскаво, при други се матира...

За по-голяма здравина, преди хрома и след медта се нанася и никел. Никелът е по-сребрист от медта, но е по-жълт от хрома. Но никелът има голяма износоустойчивост - при триене не пада лесно. Затова се нанася слой никел за по-високо качество.

Както се сещаш, това в гаражни условия може и да стане, ама...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#9187 Васил Колев

Васил Колев

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес

Posted 02 February 2012 - 17:06

Както се сещаш, това в гаражни условия може и да стане, ама...

Тряя да си Е....БАСИ ХимикУ :hailandkill
  • 0

#9188 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 02 February 2012 - 17:11

По принцип има и други техники за хромиране, Рошен може да се включи доста успешно по темата, но те в никакъв случай не са по-евтини или по-приложими в гаражни условия, просто са по-съвременни. Това е класическият метод.

В София знам, че в ЗТИ-то на Цариградско срещу ИЯИЯЕ (известно още като атомния реактор на БАН) има фирма, стара фирма, която се занимава с никелиране, хромиране, поцинковане, помедняване, дълбоко хромиране и т.н. и разполагат с доста големи вани (при всички положения се побират вътре цели джанти и брони)... но не знам цени. Имам позната, която работи с тази фирма, ако стане нужда, бих могъл да питам за координати.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#9189 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 02 February 2012 - 17:29

Сега защо на снимката излиза , че е бил с отворена врата никаква идея нямам


Не бре Насте, не съм видял врата на снимката. Просто разсъждавам от какво се е получило това хлътване. Написал си че сте ударили на другия вратата и си помислих че вратата му е била отворена.

124то няма как да стане така при удар във вратата на колата до вас и за това реших че другата кола е била с отворена врата....освен ако не говориш за удар по 5 тата врата на комби.


Без значение......
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9190 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,535 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
Garage View Garage

Posted 02 February 2012 - 19:21

Малее цял ден работа е по тоя сайт - http://notoriousbig.hit.bg/index.html :)
Г/д стана :wacko С гугъл хром и мозилата обаче нещо не излиза както трябва ... При някой го отваря при други не ,защо така се получава ,нз ?

Edited by Batev, 02 February 2012 - 19:55 .

  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#9191 siska1709

siska1709

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:Русе - Варна
  • Интереси:Cars,motor bikes and dogs;
  • Автомобил:
    BMW X5; BMW e36;
    Mitsubishi Galant;
    Mitsubishi Pajero 2.8;
    Mitsubishi Pajero 2.5;
Garage View Garage

Posted 02 February 2012 - 20:07

Привет, някой от Монтана да има? Става на въпрос ако има възможност да се хвърли око на един джип, че да знаем да се ходи ли до там.
  • 0
"Когато всичко върви гладко, значи пътят е хлъзгав."

#9192 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,713 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Posted 02 February 2012 - 20:09

До Хари и Лазо - Днес не минах, защото колата се самонастрои.
  • 0

#9193 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,535 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
Garage View Garage

Posted 02 February 2012 - 23:10

Gangsta,точно на време ;) Обещах ти :beer
Attached File  20120202_223620.jpg   128.87K   63 downloads Attached File  20120202_223641.jpg   102.92K   63 downloads

Edited by Batev, 02 February 2012 - 23:11 .

  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#9194 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 02 February 2012 - 23:11

А ти сега какво правиш с тия джанти?
Това спрейче е някаква киселина,която сваля боята до чист алуминий и после
какво се прави,за да се полира този алуминий?
С какво се търка,какъв препарат се ползва и т.н?


Диляне да с този препарат свалям лака, за да не се убия и от търкане на лак :)

После се почва търкане с шкурки от 100 до 2500 и накрая се полират с машина и паста за полиране на алуминий.

Пасти има много но точно на коя ще се спра незнам......ще го мисля като ги изтъркам.

Някои накрая ги запечатват с лак, щото полирания алуминий потъмнява бързо, особено от безконтактното миене....само 1 миене е достатъчно да потъмнеят.

Аз и това не съм го решил още, може и да не ги запечатвам и през 2-3 месеца да си играя с тях :)

П.С Илийка мЪ ти си бил направо химик бре мойто момче :)

Аз знам, че раЛтата хич не е лесна и затова най вероятно ще се размина с хромирането.В Пловдив ми искат 400 стотака за хромиранете на 4-те джанти и то в това положение до където съм стигнал аз.Демек аз свърших амалската работа а те сега наготово 400 кинта.Отделно имам едно 80 кинта куриери.
А ако ми прищрака нещо шайбата, може и да те звънна за кординати на тая фирма в София :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#9195 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,535 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
Garage View Garage

Posted 02 February 2012 - 23:38

Posted Image
  • 1
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.




5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users