ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#9181
Posted 02 February 2012 - 14:28
Ооооо Биги.........френското возило лесно ли възпламенява сутрин?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9182
Posted 02 February 2012 - 14:34
Ударихме една нова Е класа ... на него вратата на нас леко задницата
Можеше и по зле да е Тея Е класи здрави и те бе мамка им
Здрави ама защо са били с отворена врата?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9183
Posted 02 February 2012 - 14:48
Всичко се случи по време на движение
Изпреварвахме .. подаде малк оповече газ .. задницата поднесе адски много и в него
Сега защо на снимката излиза , че е бил с отворена врата никаква идея нямам , а и не можах да видя другия шофер каква реакция извади
Човека дето го ударихме се оказа адски пич
нито КАТ повика нито беше агресивен към моя приятел
Каза , че просто ще я напише "Паркинг щета" , че така е намерил колата ..
Обади се на мобилната група веднага и така
Изпреварвахме .. подаде малк оповече газ .. задницата поднесе адски много и в него
Сега защо на снимката излиза , че е бил с отворена врата никаква идея нямам , а и не можах да видя другия шофер каква реакция извади
Човека дето го ударихме се оказа адски пич
нито КАТ повика нито беше агресивен към моя приятел
Каза , че просто ще я напише "Паркинг щета" , че така е намерил колата ..
Обади се на мобилната група веднага и така
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#9185
Posted 02 February 2012 - 16:34
Тоя няправо изби рибата с тая история.
Всички екстри за модела............да ама е с ръчни седалки.......колата е в семейството от 11 години...........преди около 4 месеца като я пусна в мобилето казваше че е нов внос???????
Е@ати продавачите.
Всички екстри за модела............да ама е с ръчни седалки.......колата е в семейството от 11 години...........преди около 4 месеца като я пусна в мобилето казваше че е нов внос???????
Е@ати продавачите.
Не хапи този,който може да те изяде.
#9186
Posted 02 February 2012 - 16:53
Илиянски, наистина не е гаражна работа:Ами доколкото ми е обяснявано навскъде по фирмите, които се занимават с това нещо и по старите БГ заводи, хромирането е някакъв химичен процес, или те го наричат по скоро галваничен.Алуминия се потапя във вани с разтвор, приемали хрома посредством електролити, после съхнене в камери и т.н и т.н
Ако има гаражен варинат на това нещо, ще се опитам да го направя, ако ли не си полирам.
Да ти кажа честно, писнали ми е от тъпаци по форумите, които ужким всичко знаят и дават само акъли а даже незнаят и шкурката как се държи.
Много съм чел за хромиране, полиране и накрая си правя това което си знам.Фирмите искат от 100 до 150 кинта на джанта и пак ми обясняват, че всяка джанта е различна и ефекта може и да не е чак хром.Така че прецених да си спестя едно 500-700 лева с куриерите и да си ги направя сам.
първо се почистват и полират, ти това си го знаеш и си го правиш сам, но полирането трябва да е наистина до блясък, защото покритието на хрома е много по-тънко от боя и няма как да заличи неравности, които боята би могла. Говорим за микрони, не за милиметри.
Преди нанасянето на хрома, детайлите се обработват последователно:
промиване с бензин или трихлоретилен за обезмасляване
промиване с гореща вода (минимум 60 градуса)
детайлът се потапя в разтвор на азотна киселина 5:1 за 30 сек.
промиване със студена вода
детайлт се потапя в сода каустик (натриев хидрооксид) за 30 секунди
промиване със студена вода
чак тогава се стига до хромирането
Преди самото хромиране може да се наложи (а при алуминиеви изделия е направо задължително) да се нанесе медно покритие или да се поцинкова.
Сомото хромиране се прави във вана с разтвор от чиста (дейонизирана) вода, хромов триокис (CrO3) 250 гр/л и сярна киселина 2.3 гр/л.
Цалото това нещо е с висока температура (разтворът) и се пуска прав ток, който протича в разтвора от катод към детайла.
Целият майсторлък е в това при каква температура и какъв ток да се пуска, за да се получи правилният ефект.
При едни стойности се получава тъмно покритие - почти като олово, при други стойности - почти чисто бяло.
При едни стойности се получава по-лъскаво, при други се матира...
За по-голяма здравина, преди хрома и след медта се нанася и никел. Никелът е по-сребрист от медта, но е по-жълт от хрома. Но никелът има голяма износоустойчивост - при триене не пада лесно. Затова се нанася слой никел за по-високо качество.
Както се сещаш, това в гаражни условия може и да стане, ама...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#9187
Posted 02 February 2012 - 17:06
Тряя да си Е....БАСИ ХимикУКакто се сещаш, това в гаражни условия може и да стане, ама...
#9188
Posted 02 February 2012 - 17:11
По принцип има и други техники за хромиране, Рошен може да се включи доста успешно по темата, но те в никакъв случай не са по-евтини или по-приложими в гаражни условия, просто са по-съвременни. Това е класическият метод.
В София знам, че в ЗТИ-то на Цариградско срещу ИЯИЯЕ (известно още като атомния реактор на БАН) има фирма, стара фирма, която се занимава с никелиране, хромиране, поцинковане, помедняване, дълбоко хромиране и т.н. и разполагат с доста големи вани (при всички положения се побират вътре цели джанти и брони)... но не знам цени. Имам позната, която работи с тази фирма, ако стане нужда, бих могъл да питам за координати.
В София знам, че в ЗТИ-то на Цариградско срещу ИЯИЯЕ (известно още като атомния реактор на БАН) има фирма, стара фирма, която се занимава с никелиране, хромиране, поцинковане, помедняване, дълбоко хромиране и т.н. и разполагат с доста големи вани (при всички положения се побират вътре цели джанти и брони)... но не знам цени. Имам позната, която работи с тази фирма, ако стане нужда, бих могъл да питам за координати.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#9189
Posted 02 February 2012 - 17:29
Сега защо на снимката излиза , че е бил с отворена врата никаква идея нямам
Не бре Насте, не съм видял врата на снимката. Просто разсъждавам от какво се е получило това хлътване. Написал си че сте ударили на другия вратата и си помислих че вратата му е била отворена.
124то няма как да стане така при удар във вратата на колата до вас и за това реших че другата кола е била с отворена врата....освен ако не говориш за удар по 5 тата врата на комби.
Без значение......
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9190
Posted 02 February 2012 - 19:21
Малее цял ден работа е по тоя сайт - http://notoriousbig.hit.bg/index.html
Г/д стана С гугъл хром и мозилата обаче нещо не излиза както трябва ... При някой го отваря при други не ,защо така се получава ,нз ?
Г/д стана С гугъл хром и мозилата обаче нещо не излиза както трябва ... При някой го отваря при други не ,защо така се получава ,нз ?
Edited by Batev, 02 February 2012 - 19:55 .
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#9191
Posted 02 February 2012 - 20:07
Привет, някой от Монтана да има? Става на въпрос ако има възможност да се хвърли око на един джип, че да знаем да се ходи ли до там.
"Когато всичко върви гладко, значи пътят е хлъзгав."
#9192
Posted 02 February 2012 - 20:09
До Хари и Лазо - Днес не минах, защото колата се самонастрои.
#9193
Posted 02 February 2012 - 23:10
Gangsta,точно на време Обещах ти
20120202_223620.jpg 128.87K 63 downloads 20120202_223641.jpg 102.92K 63 downloads
20120202_223620.jpg 128.87K 63 downloads 20120202_223641.jpg 102.92K 63 downloads
Edited by Batev, 02 February 2012 - 23:11 .
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#9194
Posted 02 February 2012 - 23:11
А ти сега какво правиш с тия джанти?
Това спрейче е някаква киселина,която сваля боята до чист алуминий и после
какво се прави,за да се полира този алуминий?
С какво се търка,какъв препарат се ползва и т.н?
Диляне да с този препарат свалям лака, за да не се убия и от търкане на лак
После се почва търкане с шкурки от 100 до 2500 и накрая се полират с машина и паста за полиране на алуминий.
Пасти има много но точно на коя ще се спра незнам......ще го мисля като ги изтъркам.
Някои накрая ги запечатват с лак, щото полирания алуминий потъмнява бързо, особено от безконтактното миене....само 1 миене е достатъчно да потъмнеят.
Аз и това не съм го решил още, може и да не ги запечатвам и през 2-3 месеца да си играя с тях
П.С Илийка мЪ ти си бил направо химик бре мойто момче
Аз знам, че раЛтата хич не е лесна и затова най вероятно ще се размина с хромирането.В Пловдив ми искат 400 стотака за хромиранете на 4-те джанти и то в това положение до където съм стигнал аз.Демек аз свърших амалската работа а те сега наготово 400 кинта.Отделно имам едно 80 кинта куриери.
А ако ми прищрака нещо шайбата, може и да те звънна за кординати на тая фирма в София
By Batev
#9195
Posted 02 February 2012 - 23:38
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users