Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 24 гласа

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24115 мнения по тази тема

#24061 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 ноември 2021 - 19:32

Бейби бенцът и донякъде 202-ката са перфектните платформи за рали автомоби, поне според мен.
 
Говорим за гамата на Мерцедес.
 
Не случайно Мерцедес избират 4-цилиндров мотор за ЕВО-то, с глава от Cosworth. Балансът на колата е почти перфектен. А ако с LSD диф и нивомат отзад, е направо топ.
 
Модерният вариант е с м111 компресоср или дори м111 с насадено турбо.

Защо?
М113 на АМГ лошо ли му е?:)
Не е чак толкова тежък.
  • 0

#24062 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 ноември 2021 - 23:20

W201 има ниска собствена маса и осмакът си е малко тежък. Не знам дали се постига  разпределение 50/50

 

Има колеги, които са слагали м113 на това купе и могат да кажат.

 

Пък и за писта е важна не само чистата мощност, а съотношението мощност тегло, и разпределението на теглото между преден и заден мост.

 

Повечето суперколи с много цилиндри имат средноразположен мотор.


  • 1

#24063 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 ноември 2021 - 12:12

W201 има ниска собствена маса и осмакът си е малко тежък. Не знам дали се постига  разпределение 50/50
 
Има колеги, които са слагали м113 на това купе и могат да кажат.
 
Пък и за писта е важна не само чистата мощност, а съотношението мощност тегло, и разпределението на теглото между преден и заден мост.
 
Повечето суперколи с много цилиндри имат средноразположен мотор.

Принципно е така,но без да съм ги теглил мисля че атмосферния 113 на АМГ не е много по-тежък от М111+турбо+интеркулер+въздуховоди и пр.Най-важното за мен е че слагаш готов агрегат мислен от АМГ,а не сбирщина от кой какво чул и чел.
  • 0

#24064 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2021 - 12:30

Няма никакъв шанс да е идентично теглото.

Цилиндри, бутала, задвижващ механизъм, две глави. Кулерът не тежи нищо. Компресорът е няколко килограма.

Но да... AMG разработката си е AMG. В моментът, когато се направят няколко произволни заварки, може да стане само дрифтарка.

Пистовите коли са ужасно трудни за къстъм изработка. Драг и дрифт е по-разбираемо.

Не случайно всички, които познавам да карат на писти, карат стокови модели с много малки доработки.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#24065 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 декември 2021 - 19:23

Привет, бърз въпрос за да не пускам нова тема. Понеже за първи път имам кола с автоматично затваряне на багажника и да питам. От днес забелязах че не затваря до край. Или не прибира плътно последния оборот багажника. Натискам копчето на багажника и тръгва да затваря, но не прибира плътно докрай. Два отделни механизма ли са? Електрически и хидравличен ли? При мен все едно вакоума не сработва. Не съм я закачал със стар все още, но не ми изписва и никаква грешка по таблото. Някакви насоки?
  • 0

#24066 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 декември 2021 - 17:55

Привет, бърз въпрос за да не пускам нова тема. Понеже за първи път имам кола с автоматично затваряне на багажника и да питам. От днес забелязах че не затваря до край. Или не прибира плътно последния оборот багажника. Натискам копчето на багажника и тръгва да затваря, но не прибира плътно докрай. Два отделни механизма ли са? Електрически и хидравличен ли? При мен все едно вакоума не сработва. Не съм я закачал със стар все още, но не ми изписва и никаква грешка по таблото. Някакви насоки?

Здравей!
Не знам за каква кола говориш,но при 211Т виновник е бравата.Тя предърпва капака за да го затвори и заключи.Има жила които могат да се натяга,има и две моторчета които всъщност дърпат капака.Някой път се чупи захващането на моторчета или се къса някоя спойка.Има кой да ги прави в Ст.Загора.Хубаво е предварително да се диагностицира.
  • 0

#24067 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 декември 2021 - 20:25

Здравей!
Не знам за каква кола говориш,но при 211Т виновник е бравата.Тя предърпва капака за да го затвори и заключи.Има жила които могат да се натяга,има и две моторчета които всъщност дърпат капака.Някой път се чупи захващането на моторчета или се къса някоя спойка.Има кой да ги прави в Ст.Загора.Хубаво е предварително да се диагностицира.

Привет, да от четене за проблема попаднах на видео в тубата относно 211 комби и какъв е проблема със жилото. При мен (w213) по скоро се касае за друго. Самото плавно прибиране и вакоума не работи. От гледане на клипове видях че самата закопчалка има едни пластмасови тръбички, които са запушени с нещо като метални съчми и така системата е херметизирана и при затваряне на капака, помпата се включва и го до прибира. Не знам поради каква причина, но тези пластмасови тръбички на места се появяват микро пукнатини и разхерметизират системата, следователно плавното не работи защото не засмуква въздух. Ако това е проблема, то видях доста прости решения и бързи, но първо ще закача колата на стар и ще пробвам първо ресет на самия модул. И ако пак се построи, вече ще разглобявам.
  • 0

#24068 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 декември 2021 - 22:07

Селски - на коя кабелна си, явно доста фантастика дават...

Какви съчми, какви микропукнатини, той Спилбърг не може да го измисли това, може нова трилогия да направите с него...
  • 0

#24069 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 12 декември 2021 - 22:11

Селски - на коя кабелна си, явно доста фантастика дават...

Какви съчми, какви микропукнатини, той Спилбърг не може да го измисли това, може нова трилогия да направите с него...

Е дай решение бе, майсторе. Щото както пишеш все едно 213ката ти си я проектирал.

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
  • 0

#24070 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 декември 2021 - 22:13

Дали да те напсувам или само да се обадя да поздравя майка ти за снощи? Тъпак…
  • 0

#24071 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 декември 2021 - 22:14

Преториан - ти нали също имаше 213?
Има ли такова издърпване?
Я виж утре това "издърпване" какво издърпва и като го кажеш на клим-ала-бала, той сам ще се сети къде да разглоби и кое да смени.

Този пост е редактиран от prokopi69: 12 декември 2021 - 22:15

  • 0

#24072 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 12 декември 2021 - 22:20

Преториан - ти нали също имаше 213?
Има ли такова издърпване?
Я виж утре това "издърпване" какво издърпва и като го кажеш на клим-ала-бала, той сам ще се сети къде да разглоби и кое да смени.

Тц. 212ка преди фейса. И така ще е още дълго време. Багажникът го затварям с много елегантен импулс на цялото тяло, взаимстван директно от тай-чи.

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
  • 1

#24073 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 декември 2021 - 22:24

Добре тогава, ще му дам жокер на клим-ала-бала, кво да го правя, нищо, че ме обижда - това допълнително комфортно затваряне е с ел. мотор, с жило.

И НЕ е там, където си мислиш.
  • 0

#24074 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 декември 2021 - 01:30

Това с тръбичките пукнатините и съчмите е напълно валидно но за W220 там бравата на багажника е по тоя начин днес е правих мойта.

Но при W213 ще е както Prokopi69 казва. Мисля си че при тея новите засмукването на вратите и багажника е електрическо вече.


Този пост е редактиран от slavimaster: 13 декември 2021 - 01:31

  • 0

1110907.png


#24075 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 декември 2021 - 08:51

Това с тръбичките пукнатините и съчмите е напълно валидно но за W220 там бравата на багажника е по тоя начин днес е правих мойта.
Но при W213 ще е както Prokopi69 казва. Мисля си че при тея новите засмукването на вратите и багажника е електрическо вече.

Да, по-принцип клипа който гледах е от 220ка, но в него се споменаваше, че е масов проблем още от Сл-ите и заключих, че използват един и същ компонент дълго време. Попаднах на вариант при който дилъра сменя целият механизъм (според мен излишно, но нали е стийлър) и имаше предположения, че липсата смазочен компонент на самото езиче на закопчалката води до този проблем ? Дали е така или просто си дефектира този ел. мотор или компонент от него ?
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни