Я не се излагай, купи 4 капачки от Али-то и ги мини с дремела.
За 5мм фланец ще ти трябват по-дълги болтове, има шанс да почне да вибрира колата... лудост е за едни капачки
Posted 14 June 2020 - 22:21
Я не се излагай, купи 4 капачки от Али-то и ги мини с дремела.
За 5мм фланец ще ти трябват по-дълги болтове, има шанс да почне да вибрира колата... лудост е за едни капачки
Posted 14 June 2020 - 22:28
Posted 14 June 2020 - 23:29
"nur original ist legal"
Posted 15 June 2020 - 01:49
Здравейте, някой колега с EPC може ли да помогне - трябва ми номерът на частта, която заменя А2103230198 (преден амортисьор)
„Малко със закъснение - повече от месец”, по независещи от мен причини.
Заповядай: XENTRY Portal - преден амортисьор.pdf 328.3K 7 downloads
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
Posted 15 June 2020 - 10:01
Защо не дадеш параметрите на оригиналните ти джанти,после на тези и накрая да кажеш какво точно искаш да постигнеш.Има някаква драма с тия джанти. Чисто нови са ама нещо не е наред. Стандартна дължина на болта влиза много навътре. За това мисля че е сгрешен офсета.
Posted 15 June 2020 - 10:58
Edited by Linkestis, 15 June 2020 - 11:07 .
Posted 15 June 2020 - 11:41
„Малко със закъснение - повече от месец”, по независещи от мен причини.
Заповядай: XENTRY Portal - преден амортисьор.pdf
Благодаря колега!
Posted 15 June 2020 - 12:17
Централния отвор 66.6 или 66.5?Старите са 18x8.5 ET28, новите са 19x9.5/ ET25.
Единственото което искам е да оправя тази грешка с капачката на джантата. Тиквите от който поръчах джантите,уж са една от най-големите тунинг фирми тук, а се оср**ха сериозно. Един път изпратиха грешни с ЕТ40. Чаках да изпратят нови три месеца. Идват от фабриката на JR, после отиват в друга в Полша където правят ЕТ-то и после идват в Англия.Сега се измъкнаха с номера, че са къстъм и не могат да ги върнат във фабриката.
Edited by daimler1, 15 June 2020 - 12:23 .
Posted 15 June 2020 - 12:56
Posted 15 June 2020 - 14:29
Posted 15 June 2020 - 14:33
Някой с предположение от къде може да е тази пластмасова втулка? Вчера след като се прибрах от морето минах през петминутката до нас за да разкарам мухите, че имаше доста ( ). Докато минавах през номера изведнъж се появи тази чудесия под пластмасовата му рамка. Не мога да се сетя дали точно зад номера падна или малко под него, или над него дори. Пръсках от много близко разстояние (не повече от 10 см между номера и самата пръскалка) точно тогава за да мога прецизно да ги разкарам, като в момента точно когато я видях пръсках по самия регистрационен номер (преден). Държа да отбележа, че от това малко разстояние не съм пръскал с натиснат спусък на пистолета, тоест да е на максимално налягане, а просто го държах близо до номера и струята която стандартно тече от тези пръскалки си вървеше. Колата я покарах снощи и днес, всичко си работи нормално. Дистроника, климатика, предната камера, въздушното окачване. Дори се замислям дали е от колата, но просто видях как се появява от предната броня в долната и част. Прикачвам малко снимки и да уточня, че става дума за 213-ката.
Posted 15 June 2020 - 17:39
Posted 15 June 2020 - 21:33
Генерално ми се струва доста страна част (ако изобщо може да се нарече такава). Минава ми през акъла, че в завода са забравили някоя пластмасова шапка/ протектор и едва сега след обилната вода е паднала... Но това са си мои съждения, вярно налудничеви
Относно колата след първата разходка до Благоевград и обратно първите ми впечатления бяха, че не е моята кола. Просто много идиотоустойчива ми идва. Аха едно леко престъпване на линията и бам веднага набива спирачка и дърпа в средата. После недай си боже да настъпиш на пътя където има маркировка тип остров и за да спестиш две движения на волана за да останеш в твойта лента и решиш да караш през острова, колата направо ти показва червения картон със резка спирачка, прибиране към твоята лента и пискане като жена в определени периоди от месеца. Но до 220 км/ч (повече не посмях да вдигна, не я познавах толкова добре) си върви супер, просто бих я оприличил като истинска девственица... Всичко работи плавно, тихо, няма тракане, няма разни чуденки. Вчера се прибрах от морето и вече имам 1000 км. извънградко с колата и мога да дам малко по-обстоен анализ. Определено тази кола е моята. При постоянна скорост от 170-180 км борда показва 6.2 разход ?! Няма да качвам снимки, но при 201 км/ч на равен участък и на 9та предавка, колата седи на 2250 оборота ?!? Много ми допадат динамичните седалки и влизането в завой с висока скорост. Направих една разходка до Боровец и определено в завой въздушното окачване си показва пълния потенциал. (В този ред на мисли попаднах на информация за новото окачване което МБ разработват да влагат в следващите си СУВ-ове, хем се снижава, хем накланя колата за да компенсира високия център на тежестта, което според мен ще е уникално, дано види бял свят и дано още повече аз го видя ). Сега този уикенд съм решил да карам със 130 постоянно да видя как ще се чувства колата и какво ще покаже борд компа. Относно това дали съвпадат данните от борда с показанията на колонката, еми има едно разминаване от около 0.200 мл., но за сега съм изхабил 2 резервоара и не мога да кажа със сигурност. В градски условия някак си тази кола се тормози, просто е създадена за непрекъснато дълго шофиране извън града. В петък, когато пътувах към морето си казах, че от София до Пловдив ще карам небрежно и без да си давам зор. Ем когато и да погледнех километража показваше 150-160... Просто изобщо не се усеща скоростта (може би на МЛ-а се усеща прекалено много) и това за мен си е опасно понякога, изключвам и господата под пагон с трикракия манаф. Отделно супер много ми допадат интегрираните функции на Mercedes me, най-вече опцията да си пускам дистанционно (през телефона) климатика/ парното. Е нямаше такъв кеф когато почнахме да събираме кърпите и пуснах през телефона климатика да почне да работи за да може след 15 минути да влезна в колата и вътре да е 23 градуса... Малко е досадно, че нямаш контрол върху температурата, защото просто през телефона пускам копчето за климатика/ парното, а то от своя страна почва да работи по последната зададена му температура. Вчера на тръгване в района на Черноморец и Атия имаше много проливен дъжд и се наложи да ползвам еърматика и да я повдигна, еми газех наравно с разни джипки с 70/80 км/ч. Но на спускане вчера на Вакарел (противно на всички митове дори да пуснеш колата по инерция, резервоара не почва да се пълни сам, както казват старите хора ) се подкачих с едно комби е60 (личеше си, че е доста тунинговано, най-малкото по гъстата гняз която излизаше отзад при настъпването му) и малко ме наказаха, просто си проличаха ограниченията на 4 цилиндровото, двулитрово дизелче. Отделно супер много ми допадна функцията "sailing", при еко режим, когато вдигнеш крак от газта и не пипаш спирачката, АСК автоматично разкача мотора от кутията (едва ли не сама минава в режим N) и колата се носи по инерция без да пипаш нищо. Но се убедих, че новите Мерцедеси не са създадени за спортни изпълнения (изключвам АМГ и специалните серии от типа АМГ ГТ , СЛ и т.н), а за дълго безпроблемно шофиране. Преди едно ходене до Созопол с джипа ми идваше малко нанагорно и леко се напрягах, докато сега мога всеки петък да пътувам до там и неделя обратно. Дано успея да я покарам и малко с австрийска нафта да видя как е положението с нея (чувал съм само митове за сега), но тук дори с Г-драйв на Газпром и Ромпетролската нафта ми идва леко по-шумна. Но най-вече първото нещо което ще направя при следващото обслужване е да сложа 0/30 масло, защото това 229.52 където ми боцнаха в СС хич не ми се нрави на нов мотор. С две думи колата си иска нейното си, а именно дълго каране и спиране само за зараждане.
Edited by Klimfilt, 15 June 2020 - 21:38 .
Posted 15 June 2020 - 22:33
Posted 15 June 2020 - 22:51
Малко ми прилича на част от практроник сензор,но не от мерцедес
0 members, 1 guests, 0 anonymous users