ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#23491
Posted 29 January 2020 - 18:12
То зависи какво точно се има предвид удължена гаранция. При Мерцедес и БМВ се води 2+2, за което не искат доплащане. Но де факто фабричната гаранция е само 2 години. Другите две са от дилъра. При Хюндай е пет години пълна гаранция, Тойота от скоро за БГ 3+3.
Аз имам предвид, че Мерцедес предлагат да се удължи още гаранцията след 4-те години срещу доплащане. Алфа сега дори стигнаха по-далеч, цели 9 години. Обаче хем си я плащаш, хем трябва при тях да обслужваш колата.
Аз имам предвид, че Мерцедес предлагат да се удължи още гаранцията след 4-те години срещу доплащане. Алфа сега дори стигнаха по-далеч, цели 9 години. Обаче хем си я плащаш, хем трябва при тях да обслужваш колата.
#23492
Posted 30 January 2020 - 09:34
Да, аз това имах предвид под удължаване. Да е след 4-та година (ужас мислех, че е поне 5 години гаранцията), но ако реално се прехвърля отговорността на 3то лице (застраховател/ презастраховател), то реално за какво изобщо ми е нужно да минавам през СС ? Иначе е нормално да те задължават след като имаш фабрична (било то и удължена) гаранция да си я обслужиш при тях (все пак трябва да си вържат гащите). Но това идва от факта, че за България представителя е само един...
#23493
Posted 30 January 2020 - 12:26
Реално в Германия може да има и други условия. Затова ти писах да питаш удължената гаранция към кого е.
Намерих някаква ценова листа, но е от 2016 г. Удължаването може да бъде до 7 години и 200000 км
http://www.balkansta...pricelist_0.pdf
Намерих някаква ценова листа, но е от 2016 г. Удължаването може да бъде до 7 години и 200000 км
http://www.balkansta...pricelist_0.pdf
#23494
Posted 30 January 2020 - 16:10
Пак да кажа, прочети в договора кои части и детаили и при какви условия са включени в удължената гаранция.
Сам ще си направиш извода дали е “Пунта мара“ или те удовлетворява.
#23495
Posted 30 January 2020 - 16:26
За дребни неща съм съгласен, че е “пунта мара”. Ако то се спукат пластмасови копчета по таблото или ти се нацепи кожената тапицерия ще извадят от сто кладенеца вода, за да не платят. Обаче ако мотора скъса верига( което е все по-чест проблем) или някой модул се скапе би трябвало да ти спести много пари.
Пък за толкова нов автомобил аз най-вероятно щях да го поддържам в официален сервиз. Има няколко години на всеки модел от премиум сегмента, където или си плащаш в официалния дилър, или си бета тестер на гаражните майстори да го разучат.
Офтопик: Имах разговор веднъж с един дилър на БМВ за кола дадена на оперативен лизинг за пет години. Човека си возил ротвайлерите отзад. И когато връща колата трагедия. Демек висока остатъчна стойност и съсипана кола. Сменили целия салон, обаче с миризмата не се справили. Дали някой я е купил не разбрах .
Иначе съм абсолютно съгласен, че е най-изгодно в премиум сегмента да се закупи кола на 2-3 години под 50к на почти половин цена. Средно 20% на година обезценяване. Но само теоритизирам
Пък за толкова нов автомобил аз най-вероятно щях да го поддържам в официален сервиз. Има няколко години на всеки модел от премиум сегмента, където или си плащаш в официалния дилър, или си бета тестер на гаражните майстори да го разучат.
Офтопик: Имах разговор веднъж с един дилър на БМВ за кола дадена на оперативен лизинг за пет години. Човека си возил ротвайлерите отзад. И когато връща колата трагедия. Демек висока остатъчна стойност и съсипана кола. Сменили целия салон, обаче с миризмата не се справили. Дали някой я е купил не разбрах .
Иначе съм абсолютно съгласен, че е най-изгодно в премиум сегмента да се закупи кола на 2-3 години под 50к на почти половин цена. Средно 20% на година обезценяване. Но само теоритизирам
Edited by drjivago, 30 January 2020 - 16:36 .
#23496
Posted 30 January 2020 - 20:24
Това беше моята удължена гаранция. На бланка на Allianz. Важи само за България.
Attached Files
Edited by vencislav, 30 January 2020 - 20:25 .
#23497
Posted 31 January 2020 - 09:35
Супер, добих известна представа. Сега остава да се спра на точния екземпляр и да се действа.
Апропо, кое е по-удачния вариант, да си организирам сам докарването (полет, спане, път и т.н.) или да си платя едни 600 евро и колата един ден да ме чака пред КАТ? Като до момента автомобилите които гледам са само от дилъри на марката, а не търгаши комшии в Немско..
#23498
Posted 31 January 2020 - 10:30
Докарването ще ти е по-евтино и ще можеш да се накефиш на колата на дълъг път. От друга страна времето ,което ще ти отнеме е пари ,така че това само ти можеш да си го прецениш. Щом колата е от дилър ,те ще ти оправят документите за износ ,така че не се притеснявай , важното е да ти дадат цолови (с червена лента) номера за да нямаш проблеми по пътя.
NO PAIN - NO GAIN!
#23499
Posted 31 January 2020 - 10:47
... Има няколко години на всеки модел от премиум сегмента, където или си плащаш в официалния дилър, или си бета тестер на гаражните майстори да го разучат...
На същото мнение съм.
...Апропо, кое е по-удачния вариант, да си организирам сам докарването (полет, спане, път и т.н.) или да си платя едни 600 евро и колата един ден да ме чака пред КАТ?...
Предпочетох втория вариант. Повече време отнема, но е по-спокойно и не толкова натоварващо. Провери си застраховката на товара.
#23500
Posted 31 January 2020 - 10:51
Aз също съм на мнение, че е по-удачно да се използва транспортна услуга. Не се кефя на роудтрипове зимата, а и физическото време е фактор.
Ако имаш време и се кефиш да караш из Европа по това време на годината, що не
#23501
Posted 31 January 2020 - 11:20
Октомври месец м.г. купих от дилъра кола на няма и три години. Докара ми я фирма срещу 1500 лв. Не е малко но града беше близо до Хамбург и километрите са доста. От по-близо е по-евтино. Доволен съм от професионализма на фирмата. Имам предвид срокове, комуникация с тях, укрепване на товара и т.н. А и спестих 2000 км. на колата и ядове по зимните пътища на EU.
#23502
Posted 31 January 2020 - 11:52
По-принцип не съм тръгнал утре, но мисля, че намерих нещо което е моето. До сега не съм правил подобен трип из Европа и сигурно ще ми бъде интересно, но пътя... Колата за която иде реч е в Хановер (1800 км) и ще си отнеме доста време. Но благодаря, това ще го умувам допълнително. Нека първо имам повод да ходя до там, а връщането ще го наглася.
#23503
Posted 01 February 2020 - 09:11
Някой да знае или да има идея къде в България мога да намеря кабел awg 22 .
Не ми трябва подобен ,а точно такъв кабел awg 22.
#23504
Posted 08 February 2020 - 11:34
Някой да знае или да има идея къде в България мога да намеря кабел awg 22 .
Не ми трябва подобен ,а точно такъв кабел awg 22.
Аре щот си пич щи подшушна Comet на цар Самуил
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#23505
Posted 08 February 2020 - 19:34
В понеделник ще се разходя до дружба, защото пише че в централен склад имат.
Мерси за инфото
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users