Не са виновни търговците виновни са купувачите.
Закон номер 1 и неговият единствен член гласи : щом има търсене трябва да има и предлагане.
Posted 28 October 2018 - 15:48
Не са виновни търговците виновни са купувачите.
Закон номер 1 и неговият единствен член гласи : щом има търсене трябва да има и предлагане.
Posted 28 October 2018 - 16:35
не е луд тоя дето яде баницата , а тоя дето му я дава ?
Нещо морал в цялата история или като са намесени пари - морал йок ?
Posted 28 October 2018 - 18:24
Posted 28 October 2018 - 18:28
Posted 28 October 2018 - 18:44
не е луд тоя дето яде баницата , а тоя дето му я дава ?
Нещо морал в цялата история или като са намесени пари - морал йок ?
Posted 28 October 2018 - 23:50
Аз пък имам друго мото - кьорав карти не играе. Какъв морал? Има си закони, от там натам всичко е бизнес
Sent from my iPhone using Tapatalk
и ти си прав
Posted 29 October 2018 - 08:57
Мисля , че чичо Блонд си беше взел от търговец и е много доволен
Не мога само да се сетя кой
Аз лично също съм с 164ка фейсова от търговец ( Порше ) и съм адски доволен
Не всички търговци са еднакви
Последните две коли са ми от представителства в Германия - всичко е както е описано в обявата. Без гаранция идват, че са или над годините , или над километрите в които дават гаранция, но - всичко е прекрасно. (Какво да не й е прекрасно на кола на 40 или на 145 хил. км, облсужвана само в представителство?!).
НО - цената на колите не е като тази в Бг. По-висока е.
И още малко да задълбая - преди да купя такава кола, отивам с номера на рамата при представителя в БГ и искам пълната история за ремонтите, включително от удари.
Ако нещо ме усъмни - това не е моята кола, значи.
Posted 29 October 2018 - 09:02
Posted 29 October 2018 - 09:47
Какъв ти е проблема да поискаш снимка на талона с номера от търговеца?
Въпрос на организация.
Posted 29 October 2018 - 15:07
И още малко да задълбая - преди да купя такава кола, отивам с номера на рамата при представителя в БГ и искам пълната история за ремонтите, включително от удари.
Удара може да е оправен в трети сервиз, тайничко да е прикрит.
Ако обаче е имало полиция и застрахователно събитие платено, незнам дали може да се прикрие. Или по -важния въпрос е има ли европейка база, където по рама може да се види имало ли е плащане на щети ?
сесшисе ?
Posted 30 October 2018 - 06:16
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
Posted 30 October 2018 - 08:37
Удара може да е оправен в трети сервиз, тайничко да е прикрит.
Ако обаче е имало полиция и застрахователно събитие платено, незнам дали може да се прикрие. Или по -важния въпрос е има ли европейка база, където по рама може да се види имало ли е плащане на щети ?
Когато колата е била на лизинг - всичко минава през представителя и се записва в досието й.
Posted 30 October 2018 - 10:28
Къде туй?
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
Posted 30 October 2018 - 10:42
Какъв ти е проблема да поискаш снимка на талона с номера от търговеца?
Въпрос на организация.
не всеки си раздава талона наляво и надясно, а последно като питаха искаха не само наличие на голям талон а и ПРИСЪСТВИЕ на собственика. Като цяло е много противна тази политика да си крият сервизната история на спуканите от кара талиги. При БМВ и Ауди е една идея по-лесно да се добереш до историята.
Даже мой приятел, който има човек в Балкан Стар в Бургас(те още май не са Силвър Стар) не можа да взема история само по ВИН. А в БМВ форума има един пич, дето като постнеш в една тема вин и ти вади всичко безвъзмездно, евала.
0 members, 10 guests, 0 anonymous users