трудна работа из английско за NGK
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24117 replies to this topic
#21766
Posted 11 November 2017 - 13:42
#21767
Posted 11 November 2017 - 14:08
Няма такова нещо, имаш eBay. Aз всичкото NGK го пазарувам от eBay.co.uk
#21768
Posted 12 November 2017 - 12:25
Как ли не я търсих тази сонда.Ама като няма кой да гледа..накрая влезнах в сайта на NGK и по номер я намерих в ибей.Оказа се че ако бях погледнал по-рано щях да знам да не търся NGK а NTK.
NTK Lambda Sensor / O2 Sensor (NGK91974) - OZA683-EE20
#21769
Posted 14 November 2017 - 00:20
Момчета..малко "лична драма" ама... не мога да си редактирам горния пост та да ме извините.Днес бях на МОТ/тукашния преглед/.Естествено ме върнаха..грешни показания в изгорели газове и скъсана планка на ауспух.Имам проблем в ламбда ама мислех че ще мине номера.
Извадих късмет в Мерцедес на диагностика...неработещ Sensor 1 Bank 1 тоест ламбда преди катализатор.Диагностика/100 паунда/.Диагностика,ламбда и планка ауспух 448 паунда.Не можаха да ме видят как избягах.
Та гледах в ибей на NGK ама са само за бензинови,явно има разлика.
Имам два молби и 5 дни да се върна обратно на прегледа с ремонтиран автомобил
1:Помогнете ми да намеря за моя Мерцедес/тук има много псувни/ правилната ламбда
2: Имам инвертор,ако тръгна да заварявам колко неща ще изгърмят?Като бях млад на един от автомобилите ми замина компа след заварки по гърнетата.
WDD2193222A067605
Благодаря...
Edited by Linkestis, 14 November 2017 - 00:21 .
#21770
Posted 14 November 2017 - 09:31
Според ЕPC колата ти има 1 ламбда сонда. 2 температурни датчика заради DPFа. И 1 датчик мерещ диференциалното налягане.
Номера на ламбда сондата е A0035427018. Търси си оригинална заеби тия NTK/NGK.
Attached Files
#21771
Posted 19 November 2017 - 00:08
sami,надявам се да съм уцелил "бингото" а не дървото.Играх на търг и го спечелих на доста ниска цена от дилърската.
s-l1600 (2).jpg 326.09K 14 downloads s-l1600.jpg 321.17K 14 downloads
#21773
Posted 21 November 2017 - 23:16
Една история от уикенда. В петък закъсах леко по магистралата. Както си карам спокойно със 170 по едно време колата започва да се тресе нещо. Викам си "мама му да *** спуках гума" и после си мисля колко е стабилна тази кола като спука гума
Излизам и направо отивам да вадя крика от багажника. Времето едно гадно, мокро, пръска... Тогава един приятел с който пътувах ми вика "предните гуми са твърди". Гледам задните и те твърди...бах мама му какво става? Отивам отпред, навеждам се и опала - кората под мотора виснала. Ами сега? Опитахме се да я избутам под бронята ама не става. Сигурно ако бяхме по-сръчни можехме и да вдигнем колата и да я оправим, ама нейсе... Гледаме на гугъла скоро няма бензиностанция. Тръгвам да карам леко с 60 да не се друса кората много. Излиза отбивката за Стара Загора и си викам все някой сервиз денонощен ще работи, аре натам. Аверчето търси в гугъл и звъни. Намерихме някакъв, който уж работи. Даже и се спазарихме за цена - 60 кинта. Човека бил на кръчма, направо го вдигнахме от там. Стигнахме до зарата, търсим се там по гугъл карти и се уговаряме да се чакаме на един лидъл. Както си седим в далечината едно БМВ се задава с мръсна гази и кове спирачки до нас -Вие ли сте? -Ние сме... Викам му "карай по-леко, че мога само до 50", "добре, няма проблем", при което маняка изплющя със 120 по булеварда. Усетих и по гласа, че е мега къркан. Добре, че сервиза беше наблизо и не го загубих. Влизаме в някакъв двор с обстановка като за криминален филм, където е сервиза. След 15 минути лафче пича започна да работи. Свали цялата кора и я закрепи на ново, без канал и подемник - направо легна на една дъска(евала). Захвана я с две винчета през подкалника да не пада повече.
Та извода е внимавайте с шибаната кора
#21774
Posted 21 November 2017 - 23:42
Значи вече имаш и подкалници за смяна
#21775
Posted 22 November 2017 - 08:39
Епа що да са за смяна?
#21776
Posted 22 November 2017 - 19:37
. Както си карам спокойно със 170
Та извода е внимавайте с шибаната кора
Браво,"герой",страшен извод.
"Поздравления"
#21777
Posted 22 November 2017 - 20:14
Някой може ли да удари едно рамо с вакумите по двигателя на цлк w208 163кс
схема или последователност как са вързани.. и какви са симптомите ако клапана е за смяна ( тоя на сервото)
Поздрави!
#21778
Posted 22 November 2017 - 20:16
Браво,"герой",страшен извод.
"Поздравления"
Пич, не започвай... Не искаш да водиш този спор с мен.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#21779
Posted 23 November 2017 - 00:22
Пич, не започвай... Не искаш да водиш този спор с мен.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Що,ще ме биеш ли?
Започвам да се страхувам вече.
Edited by nostradamus, 23 November 2017 - 00:23 .
#21780
Posted 23 November 2017 - 00:28
Да бе ей сега тръгнах...Просто няма смисъл да ми повдигаш въпроса, защото тоя спор съм го водил много.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users