Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 24 гласа

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24115 мнения по тази тема

#21691 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 октомври 2017 - 21:56

застудя и ти е паднало налягането. най-вероятно и манометъра на бензиностанцията отчита произволно, така че не го мисли :)
Купи си едно Schrader дигитално манометърче и си ги наглеждай сам :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#21692 asensiobg

asensiobg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Кюстендил
  • Автомобил:
    W211 Е 350 4matic

Публикувано 06 октомври 2017 - 22:06

пичове ако трябва ще отворя и тема, ама питане на бързо - колата пали трудно студена, върти доста повече като пали на няколко цилиндъра, после си намери и другите и всичко е ток и жица след това. Престои ли една нощ, на другия ден пак същата песен на нов глас. Топла ли е, пали без проблем. Върви си както си вървеше, не свети чек-а. Всъщност свети когато работи на по малко цилиндри в началото и след това като си заработят и 6те угасва. Е350 е от 2008ма. 


  • 0

#21693 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 октомври 2017 - 22:20

газ?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#21694 asensiobg

asensiobg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Кюстендил
  • Автомобил:
    W211 Е 350 4matic

Публикувано 06 октомври 2017 - 22:24

има газ, инжекцион е с изпарител ловато, компа не знам какъв е 


  • 0

#21695 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 октомври 2017 - 22:27

Няма значение ;)
2 варианта:
1: спираш газовата, да не може да се пусне. байпас на буксата на компа или както са ти срали по инсталацията.
Бършеш грешки и адаптации и караш.
ако няма проблем, драмите са в газовата.
ако има проблем, уверяваш се, че тази гад не се е пускала и почваш да си търсиш по колата.

Ако се окаже, че е имало проблем, отстраняваш и после преценяш какво да правиш с газта.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#21696 asensiobg

asensiobg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Кюстендил
  • Автомобил:
    W211 Е 350 4matic

Публикувано 06 октомври 2017 - 22:34

Разбрах, да изолирам газта като фактор, а газта вътре от копчето не мога ли да я спра и да не се пуска вместо да се ровя по мотора и по кабелите ? Тая газ до сега съм и направил 25к за една година, нищо никога не е имало като ядове до сега, а това почна от преди месец два някъде.


  • 0

#21697 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 октомври 2017 - 22:44

Можеш да пробваш и така, аз съм привърженик на генералните решения на проблемите.
Те ядовете принципно ги няма и рязко се появяват. Не целя да се бъзикам, но имам опит с газови и винаги е някаква мизерия, която се появява внезапно, става епизодична, и е трудна за хващане. Това при положение, че нямаш вече драми с нормалната горивна система, след тези 25х.км.

Та... можеш да пробваш само на бензин, същите процедури като описаните по-горе.
Странното е, че прави проблема студена.
Което според мен, на няколко чашки вече, ме води на мисълта, че някой/няколко инжектор/а ти плюе/ят бедна смес, бензиновото ЕКУ не знае, че си на газ и се адаптира към това, което получава. Паленето ти е на бензин, освен ако не е направено да обръща на много ниска температура на изпарителя. Но ти казваш, че е година, значи си минал през зимата. Пали след записани някакви криво-адаптирани карти (самоадаптира се при каране), вижда че не работи като хората, за няколко минути рязко се адаптира пак, аха, аха да заработи като хората, чесъна обръща и я почва пак с произволни смеси по инжекторите...

И стигаме до момента, в който шашкаш бензиновото ЕКУ с някакви абсурдни инжекторни времена.

Дано колата ти все още може да работи добре на бензин, че има ожесточени спорове до колко М272 става за газ в дългосрочен план.
Странно ми е, че не пали грешка. Т.е. че пали, а после изчезва. Това е много необичайно, но и от Мерцедес не знаят какви глупости са писали по ЕКУ софтуера си, така че е в реда на нещата.
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#21698 asensiobg

asensiobg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Кюстендил
  • Автомобил:
    W211 Е 350 4matic

Публикувано 06 октомври 2017 - 22:53

На бензин си върви, няма никакви грижи, обръща бързо в интерес на истината. Лятото докато я изкарам от гаража и затворя вратите вече е на газ. От време на време си я обръщам на бензин и я карам малко и на него именно за да намаля евентуално усиране (ако не е забранена тая дума във форума, ако е забранена се едно не съм я писал) на бензиновата си система. Ще я покарам малко на бензин да я видя. Сега слязох да я запаля, спрял съм я в 3 часа, беше по изтинала, показваше 40 градуса на водата, врътна два пъти стартера и си запали като в доброто старо време. Честно казано имах някакви съмнения да не разтоварва от някъде бензина и се врях къде ли не но никъде няма следи от това да има течове. Зяпах я и на запалена и на не запалена. Определено аз ще съм от хората които ще кажат дали става в дългосрочен план или не на газ. Пътувам доста с нея и съм доволен от разхода на фона на мотора и на комплектацията която май е възможно най-тежката от към разход - 4матик с 5g. Минуса ми е че хич не познавам бензиновия мотор като мотор и всички системи по него които са извън великата фраза - ток да те убие, бензин да те удави


Този пост е редактиран от asensiobg: 06 октомври 2017 - 22:53

  • 0

#21699 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2378 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 07 октомври 2017 - 00:26

Ето и снимка на награден човек с купа, подаръци и Грамота или май не е грамота .Май е май ама май-май... абе къв е тоя лист дето го държи момчето   :)

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от sport: 07 октомври 2017 - 00:30

  • 0

#21700 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2378 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 07 октомври 2017 - 08:43

като увеличих снимката видях какво пише


  • 0

#21701 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 07 октомври 2017 - 13:39

застудя и ти е паднало налягането. най-вероятно и манометъра на бензиностанцията отчита произволно, така че не го мисли :)
Купи си едно Schrader дигитално манометърче и си ги наглеждай сам :)

Днеска сменях гумите и се оказа, че двете джанти са изкривени. Уж ги изправиха, ама не знам до колко...

 

Егати толкова лесно ли се кривят тия джанти :D Тук таме да съм влязал остро в някоя дупка, ама все пак...


  • 0

#21702 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 октомври 2017 - 13:54

Зависи къде ги диагностицират.
В смисъл твърде вероятно да не са криви въобще.
  • 1

#21703 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 07 октомври 2017 - 14:04

По принцип няма и нужда. Едва ли някой дал 200 бона за Gls ще сменя гуми сам. Обаче това е Ок в уредена държава с авто асистанс навсякъде. У нас ако закъсаш зимата в някое село кой знае.
В една друга тема за смяна на крушки на 212 писах, и се видях в приключение. И то не защото бяха изгорели, а защото исках да сложа от новите плюс незнам си колко процента. Тия коли са направени да ги обслужваш в сервиз. А и СУВ манията помага , хем малко хем голямо. Караш а-класа и трябва да сменяш гуми за джип. Пълен абсурд

 

За съжаление не всички караме GLSи за по 200 бона, и нямаме консиерж сървиз, и не винаги можем да чакаме асистанс, а асистънс-ът не държи на склад всякакви екзотични размери гуми, и не винаги пукаме гума на магистралата, в някоя бяла държава, в работно време.

В случая се дразня, че вече и МБ ми ограничават възможността да си нося гума в нишата на багажника. Място има, но е направено неизползваемо (http://blog.mercedes...028-E-Class.jpg). А иначе нека ми продават резервна гума и крик за каквито си искат пари.


  • 0

#21704 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 октомври 2017 - 14:15

:) и аз не карам gls за 200 бона, просто пример.
Факт е обаче, че това ограничение дразни предимно нас. При БМВ отдавна минаха на този вариант и никой на запад от Калотина не страда.
Аз също в много ситуации предпочитам да си сменя сам гумата, но така или иначе това е. Нали не смятате, че една 50-60 кг жена ще се справи. Лично съм пукал две гуми едновременно от едната страна и имах само една резервна тогава и пак си останах на пътя. Ситуации много

Едит:’
Производителите на рънфлат изтъкват плюс, че не мъкнеш мъртво тегло в багажника, което я използваш, я не. Обаче никой не споменава, че рънфлат тежат повече. Тъй че все тая. Място има със сигурност, но явно маркетинга работи добре.

Този пост е редактиран от drjivago: 07 октомври 2017 - 14:21

  • 0

#21705 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 07 октомври 2017 - 14:55

Тъпо е, но производителите отдавна правят повече пари от сервиз, вместо от производство. Та и качеството им такова...:)


  • 1




8 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 8 гости, 0 анонимни