
Купи си едно Schrader дигитално манометърче и си ги наглеждай сам

Posted 06 October 2017 - 21:56
Posted 06 October 2017 - 22:06
пичове ако трябва ще отворя и тема, ама питане на бързо - колата пали трудно студена, върти доста повече като пали на няколко цилиндъра, после си намери и другите и всичко е ток и жица след това. Престои ли една нощ, на другия ден пак същата песен на нов глас. Топла ли е, пали без проблем. Върви си както си вървеше, не свети чек-а. Всъщност свети когато работи на по малко цилиндри в началото и след това като си заработят и 6те угасва. Е350 е от 2008ма.
Posted 06 October 2017 - 22:20
Posted 06 October 2017 - 22:24
има газ, инжекцион е с изпарител ловато, компа не знам какъв е
Posted 06 October 2017 - 22:27
Posted 06 October 2017 - 22:34
Разбрах, да изолирам газта като фактор, а газта вътре от копчето не мога ли да я спра и да не се пуска вместо да се ровя по мотора и по кабелите ? Тая газ до сега съм и направил 25к за една година, нищо никога не е имало като ядове до сега, а това почна от преди месец два някъде.
Posted 06 October 2017 - 22:44
Posted 06 October 2017 - 22:53
На бензин си върви, няма никакви грижи, обръща бързо в интерес на истината. Лятото докато я изкарам от гаража и затворя вратите вече е на газ. От време на време си я обръщам на бензин и я карам малко и на него именно за да намаля евентуално усиране (ако не е забранена тая дума във форума, ако е забранена се едно не съм я писал) на бензиновата си система. Ще я покарам малко на бензин да я видя. Сега слязох да я запаля, спрял съм я в 3 часа, беше по изтинала, показваше 40 градуса на водата, врътна два пъти стартера и си запали като в доброто старо време. Честно казано имах някакви съмнения да не разтоварва от някъде бензина и се врях къде ли не но никъде няма следи от това да има течове. Зяпах я и на запалена и на не запалена. Определено аз ще съм от хората които ще кажат дали става в дългосрочен план или не на газ. Пътувам доста с нея и съм доволен от разхода на фона на мотора и на комплектацията която май е възможно най-тежката от към разход - 4матик с 5g. Минуса ми е че хич не познавам бензиновия мотор като мотор и всички системи по него които са извън великата фраза - ток да те убие, бензин да те удави
Edited by asensiobg, 06 October 2017 - 22:53 .
Posted 07 October 2017 - 00:26
Ето и снимка на награден човек с купа, подаръци и Грамота или май не е грамота .Май е май ама май-май... абе къв е тоя лист дето го държи момчето
Edited by sport, 07 October 2017 - 00:30 .
Posted 07 October 2017 - 08:43
като увеличих снимката видях какво пише
Posted 07 October 2017 - 13:39
застудя и ти е паднало налягането. най-вероятно и манометъра на бензиностанцията отчита произволно, така че не го мисли
Купи си едно Schrader дигитално манометърче и си ги наглеждай сам
Днеска сменях гумите и се оказа, че двете джанти са изкривени. Уж ги изправиха, ама не знам до колко...
Егати толкова лесно ли се кривят тия джанти Тук таме да съм влязал остро в някоя дупка, ама все пак...
Posted 07 October 2017 - 13:54
Posted 07 October 2017 - 14:04
По принцип няма и нужда. Едва ли някой дал 200 бона за Gls ще сменя гуми сам. Обаче това е Ок в уредена държава с авто асистанс навсякъде. У нас ако закъсаш зимата в някое село кой знае.
В една друга тема за смяна на крушки на 212 писах, и се видях в приключение. И то не защото бяха изгорели, а защото исках да сложа от новите плюс незнам си колко процента. Тия коли са направени да ги обслужваш в сервиз. А и СУВ манията помага , хем малко хем голямо. Караш а-класа и трябва да сменяш гуми за джип. Пълен абсурд
За съжаление не всички караме GLSи за по 200 бона, и нямаме консиерж сървиз, и не винаги можем да чакаме асистанс, а асистънс-ът не държи на склад всякакви екзотични размери гуми, и не винаги пукаме гума на магистралата, в някоя бяла държава, в работно време.
В случая се дразня, че вече и МБ ми ограничават възможността да си нося гума в нишата на багажника. Място има, но е направено неизползваемо (http://blog.mercedes...028-E-Class.jpg). А иначе нека ми продават резервна гума и крик за каквито си искат пари.
Posted 07 October 2017 - 14:15
Edited by drjivago, 07 October 2017 - 14:21 .
Posted 07 October 2017 - 14:55
Тъпо е, но производителите отдавна правят повече пари от сервиз, вместо от производство. Та и качеството им такова...
0 members, 3 guests, 0 anonymous users