ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#21691
Публикувано 06 октомври 2017 - 21:56
застудя и ти е паднало налягането. най-вероятно и манометъра на бензиностанцията отчита произволно, така че не го мисли
Купи си едно Schrader дигитално манометърче и си ги наглеждай сам
Купи си едно Schrader дигитално манометърче и си ги наглеждай сам
#21692
Публикувано 06 октомври 2017 - 22:06
пичове ако трябва ще отворя и тема, ама питане на бързо - колата пали трудно студена, върти доста повече като пали на няколко цилиндъра, после си намери и другите и всичко е ток и жица след това. Престои ли една нощ, на другия ден пак същата песен на нов глас. Топла ли е, пали без проблем. Върви си както си вървеше, не свети чек-а. Всъщност свети когато работи на по малко цилиндри в началото и след това като си заработят и 6те угасва. Е350 е от 2008ма.
#21693
Публикувано 06 октомври 2017 - 22:20
газ?
#21694
Публикувано 06 октомври 2017 - 22:24
има газ, инжекцион е с изпарител ловато, компа не знам какъв е
#21695
Публикувано 06 октомври 2017 - 22:27
Няма значение
2 варианта:
1: спираш газовата, да не може да се пусне. байпас на буксата на компа или както са ти срали по инсталацията.
Бършеш грешки и адаптации и караш.
ако няма проблем, драмите са в газовата.
ако има проблем, уверяваш се, че тази гад не се е пускала и почваш да си търсиш по колата.
Ако се окаже, че е имало проблем, отстраняваш и после преценяш какво да правиш с газта.
2 варианта:
1: спираш газовата, да не може да се пусне. байпас на буксата на компа или както са ти срали по инсталацията.
Бършеш грешки и адаптации и караш.
ако няма проблем, драмите са в газовата.
ако има проблем, уверяваш се, че тази гад не се е пускала и почваш да си търсиш по колата.
Ако се окаже, че е имало проблем, отстраняваш и после преценяш какво да правиш с газта.
#21696
Публикувано 06 октомври 2017 - 22:34
Разбрах, да изолирам газта като фактор, а газта вътре от копчето не мога ли да я спра и да не се пуска вместо да се ровя по мотора и по кабелите ? Тая газ до сега съм и направил 25к за една година, нищо никога не е имало като ядове до сега, а това почна от преди месец два някъде.
#21697
Публикувано 06 октомври 2017 - 22:44
Можеш да пробваш и така, аз съм привърженик на генералните решения на проблемите.
Те ядовете принципно ги няма и рязко се появяват. Не целя да се бъзикам, но имам опит с газови и винаги е някаква мизерия, която се появява внезапно, става епизодична, и е трудна за хващане. Това при положение, че нямаш вече драми с нормалната горивна система, след тези 25х.км.
Та... можеш да пробваш само на бензин, същите процедури като описаните по-горе.
Странното е, че прави проблема студена.
Което според мен, на няколко чашки вече, ме води на мисълта, че някой/няколко инжектор/а ти плюе/ят бедна смес, бензиновото ЕКУ не знае, че си на газ и се адаптира към това, което получава. Паленето ти е на бензин, освен ако не е направено да обръща на много ниска температура на изпарителя. Но ти казваш, че е година, значи си минал през зимата. Пали след записани някакви криво-адаптирани карти (самоадаптира се при каране), вижда че не работи като хората, за няколко минути рязко се адаптира пак, аха, аха да заработи като хората, чесъна обръща и я почва пак с произволни смеси по инжекторите...
И стигаме до момента, в който шашкаш бензиновото ЕКУ с някакви абсурдни инжекторни времена.
Дано колата ти все още може да работи добре на бензин, че има ожесточени спорове до колко М272 става за газ в дългосрочен план.
Странно ми е, че не пали грешка. Т.е. че пали, а после изчезва. Това е много необичайно, но и от Мерцедес не знаят какви глупости са писали по ЕКУ софтуера си, така че е в реда на нещата.
Те ядовете принципно ги няма и рязко се появяват. Не целя да се бъзикам, но имам опит с газови и винаги е някаква мизерия, която се появява внезапно, става епизодична, и е трудна за хващане. Това при положение, че нямаш вече драми с нормалната горивна система, след тези 25х.км.
Та... можеш да пробваш само на бензин, същите процедури като описаните по-горе.
Странното е, че прави проблема студена.
Което според мен, на няколко чашки вече, ме води на мисълта, че някой/няколко инжектор/а ти плюе/ят бедна смес, бензиновото ЕКУ не знае, че си на газ и се адаптира към това, което получава. Паленето ти е на бензин, освен ако не е направено да обръща на много ниска температура на изпарителя. Но ти казваш, че е година, значи си минал през зимата. Пали след записани някакви криво-адаптирани карти (самоадаптира се при каране), вижда че не работи като хората, за няколко минути рязко се адаптира пак, аха, аха да заработи като хората, чесъна обръща и я почва пак с произволни смеси по инжекторите...
И стигаме до момента, в който шашкаш бензиновото ЕКУ с някакви абсурдни инжекторни времена.
Дано колата ти все още може да работи добре на бензин, че има ожесточени спорове до колко М272 става за газ в дългосрочен план.
Странно ми е, че не пали грешка. Т.е. че пали, а после изчезва. Това е много необичайно, но и от Мерцедес не знаят какви глупости са писали по ЕКУ софтуера си, така че е в реда на нещата.
#21698
Публикувано 06 октомври 2017 - 22:53
На бензин си върви, няма никакви грижи, обръща бързо в интерес на истината. Лятото докато я изкарам от гаража и затворя вратите вече е на газ. От време на време си я обръщам на бензин и я карам малко и на него именно за да намаля евентуално усиране (ако не е забранена тая дума във форума, ако е забранена се едно не съм я писал) на бензиновата си система. Ще я покарам малко на бензин да я видя. Сега слязох да я запаля, спрял съм я в 3 часа, беше по изтинала, показваше 40 градуса на водата, врътна два пъти стартера и си запали като в доброто старо време. Честно казано имах някакви съмнения да не разтоварва от някъде бензина и се врях къде ли не но никъде няма следи от това да има течове. Зяпах я и на запалена и на не запалена. Определено аз ще съм от хората които ще кажат дали става в дългосрочен план или не на газ. Пътувам доста с нея и съм доволен от разхода на фона на мотора и на комплектацията която май е възможно най-тежката от към разход - 4матик с 5g. Минуса ми е че хич не познавам бензиновия мотор като мотор и всички системи по него които са извън великата фраза - ток да те убие, бензин да те удави
Този пост е редактиран от asensiobg: 06 октомври 2017 - 22:53
#21699
Публикувано 07 октомври 2017 - 00:26
Ето и снимка на награден човек с купа, подаръци и Грамота или май не е грамота .Май е май ама май-май... абе къв е тоя лист дето го държи момчето
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от sport: 07 октомври 2017 - 00:30
#21700
Публикувано 07 октомври 2017 - 08:43
като увеличих снимката видях какво пише
#21701
Публикувано 07 октомври 2017 - 13:39
застудя и ти е паднало налягането. най-вероятно и манометъра на бензиностанцията отчита произволно, така че не го мисли
Купи си едно Schrader дигитално манометърче и си ги наглеждай сам
Днеска сменях гумите и се оказа, че двете джанти са изкривени. Уж ги изправиха, ама не знам до колко...
Егати толкова лесно ли се кривят тия джанти Тук таме да съм влязал остро в някоя дупка, ама все пак...
#21702
Публикувано 07 октомври 2017 - 13:54
Зависи къде ги диагностицират.
В смисъл твърде вероятно да не са криви въобще.
В смисъл твърде вероятно да не са криви въобще.
#21703
Публикувано 07 октомври 2017 - 14:04
По принцип няма и нужда. Едва ли някой дал 200 бона за Gls ще сменя гуми сам. Обаче това е Ок в уредена държава с авто асистанс навсякъде. У нас ако закъсаш зимата в някое село кой знае.
В една друга тема за смяна на крушки на 212 писах, и се видях в приключение. И то не защото бяха изгорели, а защото исках да сложа от новите плюс незнам си колко процента. Тия коли са направени да ги обслужваш в сервиз. А и СУВ манията помага , хем малко хем голямо. Караш а-класа и трябва да сменяш гуми за джип. Пълен абсурд
За съжаление не всички караме GLSи за по 200 бона, и нямаме консиерж сървиз, и не винаги можем да чакаме асистанс, а асистънс-ът не държи на склад всякакви екзотични размери гуми, и не винаги пукаме гума на магистралата, в някоя бяла държава, в работно време.
В случая се дразня, че вече и МБ ми ограничават възможността да си нося гума в нишата на багажника. Място има, но е направено неизползваемо (http://blog.mercedes...028-E-Class.jpg). А иначе нека ми продават резервна гума и крик за каквито си искат пари.
#21704
Публикувано 07 октомври 2017 - 14:15
и аз не карам gls за 200 бона, просто пример.
Факт е обаче, че това ограничение дразни предимно нас. При БМВ отдавна минаха на този вариант и никой на запад от Калотина не страда.
Аз също в много ситуации предпочитам да си сменя сам гумата, но така или иначе това е. Нали не смятате, че една 50-60 кг жена ще се справи. Лично съм пукал две гуми едновременно от едната страна и имах само една резервна тогава и пак си останах на пътя. Ситуации много
Едит:’
Производителите на рънфлат изтъкват плюс, че не мъкнеш мъртво тегло в багажника, което я използваш, я не. Обаче никой не споменава, че рънфлат тежат повече. Тъй че все тая. Място има със сигурност, но явно маркетинга работи добре.
Факт е обаче, че това ограничение дразни предимно нас. При БМВ отдавна минаха на този вариант и никой на запад от Калотина не страда.
Аз също в много ситуации предпочитам да си сменя сам гумата, но така или иначе това е. Нали не смятате, че една 50-60 кг жена ще се справи. Лично съм пукал две гуми едновременно от едната страна и имах само една резервна тогава и пак си останах на пътя. Ситуации много
Едит:’
Производителите на рънфлат изтъкват плюс, че не мъкнеш мъртво тегло в багажника, което я използваш, я не. Обаче никой не споменава, че рънфлат тежат повече. Тъй че все тая. Място има със сигурност, но явно маркетинга работи добре.
Този пост е редактиран от drjivago: 07 октомври 2017 - 14:21
#21705
Публикувано 07 октомври 2017 - 14:55
Тъпо е, но производителите отдавна правят повече пари от сервиз, вместо от производство. Та и качеството им такова...
9 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 9 гости, 0 анонимни